2013-05-20, 19:46
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sisterrose
Jag kan dock absolut förstå att det skulle vara pinsamt att träda fram nu, när folk har lagt så mycket tid och resurs på att hitta henne, och tror många kommer bli ännu argare än de redan är.
Om det som den s.k. sierskan säger stämmer och det är som sisterrose skriver, så stämmer väl kanske till viss del även det som skrev i detta inlägg https://www.flashback.org/sp43375783.
Citera
2013-05-20, 19:47
Medlem
Citat:
Läste just detta på MPS facebooksida, men inte sett det nämnas i tråden:

J*nnik* N*rdb*rg (aeoe), 13 maj , 22:50, via mobil
Det en som har sett henne i en stuga vid luleå älven med 2 killar

Fifan, det här är bara obehagligare o obehagligare
Citera
2013-05-20, 19:54
Medlem
Citat:
Läste just detta på MPS facebooksida, men inte sett det nämnas i tråden:

J*nnik* N*rdb*rg (aeoe), 13 maj , 22:50, via mobil
Det en som har sett henne i en stuga vid luleå älven med 2 killar

Det var en annan sierska som sa det. Börja bli många spåtanter nu.
Citera
2013-05-20, 19:56
Medlem
sisterroses avatar
Om vi ska leka med tanken att hon sitter i en stuga med en upptagen kärlek; kan det vara en lärare? Och de väntar tills sommarlovet börjar innan de drar iväg? And*rs? Minns inte om han var gift/sambo. Hur många män (av de vi 'funnit' hittills) i hennes omgivning är gifta/sambo?
Citera
2013-05-20, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolinda
Det var en annan sierska som sa det. Börja bli många spåtanter nu.

Ja men då är det 2 olika sierskor som säger ungefär samma sak, i stuga/ hus men i vet fall 1 st man. Inte så "långt" hemmifrån. Kort sagt
Citera
2013-05-20, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Fifan, det här är bara obehagligare o obehagligare

"Akrobaten0808", du har svängt, i lördags natt så var det lastbil till norra Sverige eller Finland och hon skulle inte komma levande därifrån, d.v.s. GM skulle inte lämna några spår av henne.
Nu hakar du på "stug teorin" luleälven med hull och hår utan att hålla dig till din tidigare teori.
Eftersom det enligt dig borde vara en lastbil så kan du väl ringa polisen och tipsa om att det är en stuga, sommar eller skoterstuga och det sannolikt står en lastbil där.

Trollvibbar lång väg
Citera
2013-05-20, 20:00
Medlem
Citat:
Om vi ska leka med tanken att hon sitter i en stuga med en upptagen kärlek; kan det vara en lärare? Och de väntar tills sommarlovet börjar innan de drar iväg? And*rs? Minns inte om han var gift/sambo. Hur många män (av de vi 'funnit' hittills) i hennes omgivning är gifta/sambo?

Oj, det är många gifta män. Dock så underströk min" sierska att Frun inte är orolig. Kan han ha sagt till sin fru att han är borta på jobb/ åkt för att fixa i sommarstugan/ fiska ect, så ringer han o pratar med sin fru varje dag som om ingenting. Såklart misstänker ju då ingen i närheten vad som pågår..
Citera
2013-05-20, 20:02
Medlem
Hörde ett rykte att Vb skulle ha varit den som hittade han som tog självmord i Luleå som mps sökte. Ingen aning om det stämmer.
Citera
2013-05-20, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
"Akrobaten0808", du har svängt, i lördags natt så var det lastbil till norra Sverige eller Finland och hon skulle inte komma levande därifrån, d.v.s. GM skulle inte lämna några spår av henne.
Nu hakar du på "stug teorin" luleälven med hull och hår utan att hålla dig till din tidigare teori.
Eftersom det enligt dig borde vara en lastbil så kan du väl ringa polisen och tipsa om att det är en stuga, sommar eller skoterstuga och det sannolikt står en lastbil där.

Trollvibbar lång väg

Jag svängde efter att sierskan skrev åt mig som hon gjorde. Det i kombination med min bild/ kännedom om VB.

Jag står fast vid att hon är med en man i hans bostad/ stuga, sen var det med lastbilen en möjlig teori tills jag helt enkelt ändrade mig efter sierskans "berättelse/ saga/ historia, kallat vad du vill.
Citera
2013-05-20, 20:04
Medlem
Citat:

Hennes facebook nr 2, under OM finns en gift man.
Citera
2013-05-20, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Jag svängde efter att sierskan skrev åt mig som hon gjorde. Det i kombination med min bild/ kännedom om VB.

Jag står fast vid att hon är med en man i hans bostad/ stuga, sen var det med lastbilen en möjlig teori tills jag helt enkelt ändrade mig efter sierskans "berättelse/ saga/ historia, kallat vad du vill.

Och hur kan teorier bli troll vibbar ?

Bara för att du inte får höra bad som passar dig i smaken ?
Citera
2013-05-20, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moa66
Hennes facebook nr 2, under OM finns en gift man.

Ska kolla in hennes FB i kväll, gå igenom männen o kolla vilka som är gifta, synd att man inte kan få ut info om vilka som äger stugor :$
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in