Citat:
Ursprungligen postat av
fimpen-68
Vet inte vad du har för koppling till B**g o gänget,men försvarar dom allihop har du gjort hela tiden!! KJ har inte gjort detta o absolut INTE ENSAM!!!
Något som stör mig väldigt mycket är att det inte finns några spår inne i bilen (Sonatan) av besudlingar eller annat. När jag skriver i bilen så menar jag på säten, dörrsidor, solskydd, reglage, golvmattor, pedaler, handtag och liknande. Ingenting! Läser man vad bilen innehållit i Fup så förstår man att den var mer eller mindre var belamrad som en värsta sopbil med skräp och annat.
Sen när det gäller bagaget så är det besudlingar på mattan, på en gammal påse, på en handske, samt lite gammalt blod på kanten till själva luckan.
Visst, KJ han ha städat bilen och sedan lagt tillbaka alla gamla kvitton, burkar och annat, men varför då inte även i bagaget? Varför slängde han inte påsen och handsken all världens väg? Ett annat alternativ är att han lånat en bil vid något moment. I så fall av vem? Ytterligare ett alternativ är att han bara vid ett tillfälle och vid en transport haft en död och nedstucken VB i bilens bagage. Oavsett vilket händelseförlopp man väljer i sin hypotes så är detta med frånvaron av spår i bilens kupé, men flera spår i bagaget ett stort frågetecken.
Samtidigt har vi en annan person som avvecklar två av sina bilar under sommaren. Jag har tidigare varit inne på att KJ fått VBs kropp som present av den egentliga GM. Kanske till och med att KJ fann kroppen i bakluckan och sedan är det han som placerat kroppsdelarna vid fp 1 och fp 2. Kanske fick/hittade han kroppen på kvällen den 18/5?
En annan mindre sak som också stör mig är att någon redan i april hade gjort slagningar på reg nr i bilregistret direkt efter varandra på KJs pappas bil och KJs Sonata. Vem och varför?
Har inte Fup tillgängligt så jag kan inte hänvisa till sidorna, men det står i Fup.