2013-05-16, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sisterrose
Hon skulle ut och "motionera". Kan lika gärna ha varit 100 armhävningar eller fridans. Det vet vi inte. Vi vet absolut ingenting.
Det framgår av NSD att hon skulle springa
Citera
2013-05-16, 13:53
Medlem
just_a_girls avatar
Av tidigare inlägg på VB:s FB, om man kollar något år tillbaka framkommer det att hon sprungit till SKAPA någon gång. SKAPA ligger åt Sävasthållet längs med 97:an och är nog ca 1,5-2 mil från Boden. Kan ha varit så att VB och vännen var ute på UE (urban exploration) för han höll väl på med sådant, eller var det en annan vän? Sedan händer något, hon faller handlöst ner någonstans, vännen får panik och åker hem och kniper käft rädd över att han ska få skulden för att han släpat med henne dit, kanske har han tagit en rattfylla på det till berget där de utövade UE. Tänkbart scenario. Vet någon med säkerhet vem vännen är? I så fall tycker jag vi kollar upp vilka bilar han äger på studs.
Citera
2013-05-16, 13:55
Medlem
highfives avatar
Ska nu ut och motionera lite och sedan till kompis och plugga^^

Lägger man betoningen på "sedan" så blir det som jag skrev innan.

Lite betyder troligtvis ett kortare motionspass. Ut kan ju vara ut ur lägenheten eller var hon nu var eller utomhus.
Citera
2013-05-16, 13:56
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodengrabb
Det framgår av NSD att hon skulle springa
Inte att - det är deras tolkning av "motion". - Och i övrigt verkar det vara flera "tolkningar" i omlopp.
Citera
2013-05-16, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Ska nu ut och motionera lite och sedan till kompis och plugga^^

Lägger man betoningen på "sedan" så blir det som jag skrev innan.

Lite betyder troligtvis ett kortare motionspass. Ut kan ju vara ut ur lägenheten eller var hon nu var eller utomhus.
Sen är det ju olika vad man tycker är lite motion de hon tycker är lite kanske du inte skulle palla med
Citera
2013-05-16, 14:00
Medlem
highfives avatar
Citat:
Sen är det ju olika vad man tycker är lite motion de hon tycker är lite kanske du inte skulle palla med

Ett kortare för henne viktigpetter!
Citera
2013-05-16, 14:01
Medlem
Citat:
Ett kortare för henne viktigpetter!

Kan du säga hur mycket motion det är ?
Citera
2013-05-16, 14:02
Medlem
Kavelduns avatar
Citat:
Jag är stolt över att vara född i Boden och att mina föräldrar hade vett att flytta från den hålan för drygt 50 år sedan

Men du bor inte längre bort än att du har möjlighet att delta i MPS skallgångar...

Noterar att du i några inlägg talar om en gul ICA-kasse, sedan om rosa väskor och slutligen någon träningsbag. Många väskor blir det
Citera
2013-05-16, 14:02
Medlem
Alternativ1s avatar
[quote=Bodengrabb]
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Vet du om polisen har kännedom om den gula Ica-kassen?[/QUOTE

Kanske är 1 rosa väska hon hade

Men är du på riktigt eller? Först blandar du ihop namnen, sen påsen och nu att du är över 50 år och inte bor i hålan längre...
Vad gjorde du utanför KJ i sånt fall, åkt långt för att hjälpa till att leta?

Vad är min människa för en människa egentligen...?
Citera
2013-05-16, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaveldun
Men du bor inte längre bort än att du har möjlighet att delta i MPS skallgångar...

Noterar att du i några inlägg talar om en gul ICA-kasse, sedan om rosa väskor och slutligen någon träningsbag. Många väskor blir det

Mm jag självklart bor jag så att jag kan delta i eftersöket men det kan ju de flesta handlar bara om lite vilja om man ska delta
Citera
2013-05-16, 14:04
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Vem har sett det? - Enligt polisbefälet MN har i vart fall inte föräldrarna sett huruvida hon hämtats, eller ej - så uppgiften bör komma från den som sagt sig ha hämtat henne:
http://www.nsd.se/nyheter/gallivare/...icleId=7647817

Det sades på Efterlyst igår att kompisen hämtade henne runt 16 så antagligen är det kompisen.

Föräldrarna var hemma men vet inte hur hon lämnade, som du sa.
Citera
2013-05-16, 14:07
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Det här var ju också en "nyhet" citat från artikeln ovan

"Han säger att de i nuläget inte misstänker att Vatchareeya Bangsuan utsatts för brott"

Det är en gammal artikel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in