2013-05-15, 19:47
Medlem
FUP-12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DimmuBorgir
Jag kan meddela att MPS idag har gjort mkt intressanta fynd som kan ge utredningen kring försvinnandet en rejäl skjuts framåt.

Och hela skallgångskedjan på 200 personer är belagda med yppandeförbud, så du kan naturligtvis inte säga vad för slags fynd?
Citera
2013-05-15, 19:48
Medlem
J-ssons avatar
Citat:
Jag kan meddela att MPS idag har gjort mkt intressanta fynd som kan ge utredningen kring försvinnandet en rejäl skjuts framåt.

Men det lär väl framtiden utvisa, eller hur?

Anledningen till min kommentar är att jag inte tror på idioter som påstår saker helt utan belägg
Senast redigerad av J-sson 2013-05-15 kl. 19:50.
Citera
2013-05-15, 19:56
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:

Vilka fynd har man gjort då, har man hittat solglasögonen, den gula påsen, en kropp eller på vilket sätt har man gjort fynd som får utredningen att ta ett rejält kliv framåt?
Citera
2013-05-15, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J-sson
Ja, som.. https://www.flashback.org/sp29690219
Som sagt, det där är gamla saker.... Det är väl ändå inte relevant att diskutera i denna tråden i vilket fall....
Citera
2013-05-15, 20:15
Medlem
Citat:

Citat:
Som sagt, det där är gamla saker.... Det är väl ändå inte relevant att diskutera i denna tråden i vilket fall....

Säg vad dom hittat istället för att försöka framstå som spännande!

Alla vet redan att MPS idag i radio har uttryckt att dom är "nöjda" med fynd dom gjort.
Utöver det, har du mer att tillföra ?
Citera
2013-05-15, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Vilka fynd har man gjort då, har man hittat solglasögonen, den gula påsen, en kropp eller på vilket sätt har man gjort fynd som får utredningen att ta ett rejält kliv framåt?
Det kan jag inte uttala mig om, men det är flera fynd som gör att man starkt kan misstänka att hon utsatts för människorov, det tas väl upp i efterlyst om en stund antar jag.
Kan nämnas att jag jobbar i organisationen.
Citera
2013-05-15, 20:18
Medlem
highfives avatar
Ni som vill roa er lite innan Efterlyst kan ta en titt på eldmannens (R*k* M*ki) ena FB väns aktiviteter just nu. S*ra.

Kommentarer under måndag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J-sson
Men det lär väl framtiden utvisa, eller hur?

Anledningen till min kommentar är att jag inte tror på idioter som påstår saker helt utan belägg
Jag arbetar inom organisationen, inte så märkligt att jag vet en del eller??
Citera
Medlem
tidgods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Kan VB ha anmält AN, kanske efter att AN bett VB att passa sig.
Nu har MBs son AB, efter att ha sett en våldsfilm för mycket, flippat ur och dräpt henne?

Eller har KJ känt sig blåst och helt tappar fattningen. Kanske våldtagit henne, fått panik och trätt en gul kasse över hennes huvud. Inväntat mörkret och forslat bort henne.
Berättar för polisen att de hade "umgåtts" och berättar för oss att han bidragit med en gul kasse.

Är den någon av dessa som klär sig helt svart ? med halv lång svart Jacka/ kavaj eller skjorta som går ner över baken?
Citera
2013-05-15, 20:22
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Det kan jag inte uttala mig om, men det är flera fynd som gör att man starkt kan misstänka att hon utsatts för människorov, det tas väl upp i efterlyst om en stund antar jag.
Kan nämnas att jag jobbar i organisationen.

Varför människorov, har polisen uttalat att fynden tyder på det eller "organisationen"?
Citera
2013-05-15, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ophiaghushannah
Säg vad dom hittat istället för att försöka framstå som spännande!

Alla vet redan att MPS idag i radio har uttryckt att dom är "nöjda" med fynd dom gjort.
Utöver det, har du mer att tillföra ?
Det enda jag kan säga är att det är fynd som starkt misstänker människorov.... vet inte om jag kan säga så mkt mer...
Jag jobbar inom organisationen så jag har ganska god insyn om man säger så..
Citera
2013-05-15, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Varför människorov, har polisen uttalat att fynden tyder på det eller "organisationen"?
Jag arbetar ju inom organisationen, klart att jag får vetskap om det då.
Av fynden att döma kan man dra slutsatsen att hon utsatts för brott och förts iväg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in