2013-05-14, 16:52
Medlem
Illkrokkodills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddisch13
Den här bruden går till totalt försvar av AN & MB Hon tipsar även om att nån skulle sett VB med 2 killar i skogen (det sierskan) snacka om å detta va 17 timmar sen...Tycker det e mycket märkligt. Hon sitter även å tänker på VB när hon jobbar...Kanske inget kanske nåt...

https://www.facebook.com/j*nnike.s*ndstrom.98 (a)

Gysärskola? säger inte det allt?

Edit:..och som så många gånger förr så är jag 2:a på bollen...
Citera
2013-05-14, 16:53
Moderator
OYs avatar
Citat:
Då står det att det e skickat från mobil även fast man e hemma på trådlöst...

Puh, tack, har ju gått all inpå detta, tack. Men vad säger ni, är det särskilt troligt att mobilen slocknar vid 21 om hon var hemma minst till 15 tiden?
Citera
2013-05-14, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Han är lustig, eld i håret, och rökpuffar ur ögonen. Lite märkligt, han är vän med VB, att han igår lägger ut en film där han helt plötsligt har förvandlat sig till en leende clown som sitter och smilar till något konstigt knystande och harklande. Han är mist sagt förbluffande, inte ett pip om VB försvinnande.

Antingen sitter inte alla hönsen på samma pinne, eller så bryr han sig helt enkelt inte om VB. Jag tror inte att har med VB försvinnande att göra, han verkar helt enkelt för sinnesförvirrad för att ens begripa att det finns en värld mitt emellan mellanöstern och Töre.

Försökt tolka hans budskap, man vet ju inte, det finns ju knäppgökar som försöker förmedla något med dolda budskap. Tyvärr förstår jag inte vad brinnande hår och rök genom ögonen kan betyda?
Byhålan där Eld mannen bor heter Siknäs
Citera
2013-05-14, 16:55
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Om GM har stängt telefonen kort efter sitt verk så måste han verkligen vara en kylig person som tänker på det direkt efter en våldshandling. Det får mig mer och tro att det hela är ett planerat brott. Någon som under en längre tid suttit och planerat sitt verk och tänkt igenom vilka detaljer som måste åtgärdas. Sedan följer denne bara sitt manus, vilket förvisso också kräver sin man men det kräver inte samma mentala närvaro.

Men om GM fanns i vännens lägenhet, mobilen på bordet, VB ut ur lägenheten, GM efter, något händer, därefter släcks mobilen?
Citera
2013-05-14, 16:56
Medlem
troubleices avatar
Jag börjar faktiskt tro att tjejen inte kommer hittas.
Citera
2013-05-14, 16:57
Medlem
Buddisch13s avatar
Citat:
Puh, tack, har ju gått all inpå detta, tack. Men vad säger ni, är det särskilt troligt att mobilen slocknar vid 21 om hon var hemma minst till 15 tiden?

Ja om hon hade en ajfån å ingen laddare med sig så är 6 tim inget för ett fulladdat batteri...Spec inte om man som hon verkar ha mycket att göra på nätet & sidor med olika profiler då dör ett ajfån batt på ett antal timmar lätt. Andra märken e jag dålig på...
Citera
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Men om GM fanns i vännens lägenhet, mobilen på bordet, VB ut ur lägenheten, GM efter, något händer, därefter släcks mobilen?

Det kan vara så enkelt att hon ställdes inför ett hot och försökte ringa någon och då blir det naturligt att GM sliter telefonen ifrån henne och stänger av den alternativet drämmer den i backen.
Citera
Medlem
Sleepwalkins avatar
Citat:
Den här bruden går till totalt försvar av AN & MB Hon tipsar även om att nån skulle sett VB med 2 killar i skogen (det sierskan) snacka om å detta va 17 timmar sen...Tycker det e mycket märkligt. Hon sitter även å tänker på VB när hon jobbar...Kanske inget kanske nåt...

https://www.facebook.com/j*nnike.s*ndstrom.98 (a)

Hennes bilder förefaller skumma dels cover foto nr 2, men alla kanske gillar vapen nuförtiden, man kan ju lätt få den uppfattningen efter en hel dags FB snokande.
Sen har hon nog inte svårt att göra sig av med mobiler heller för den delen https://www.facebook.com/media/set/?set=a.104640783019228.11779.100004199200735&type= * (*=3)
Citera
2013-05-14, 16:58
Medlem
Buddisch13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troubleice
Jag börjar faktiskt tro att tjejen inte kommer hittas.

Ja jag med, Eller så blir det som i marina fallet att det ska ta riktigt lång tid...

Tyvärr så försvinner juh bevis mm med tiden.
Citera
2013-05-14, 16:58
Medlem
Citat:

Sant den kan ju ha legat framför ögonen på honom eller rent av ringt störande.

Ang telefonen påstod väl polisen att all kommunikation de sista timmarna på den gått ut från VBs telefon. Sen ville han inte svara på om det var några samtal utan nämnde mest SMS.
Citera
2013-05-14, 16:59
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ja om hon hade en ajfån å ingen laddare med sig så är 6 tim inget för ett fulladdat batteri...Spec inte om man som hon verkar ha mycket att göra på nätet & sidor med olika profiler då dör ett ajfån batt på ett antal timmar lätt. Andra märken e jag dålig på...

Uppgift har florerar här om en Galaxy, obekräftat. Minns inte vem, kanske Bodengrabb?
Citera
2013-05-14, 17:01
Medlem
Illkrokkodills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Det kan vara så enkelt att hon ställdes inför ett hot och försökte ringa någon och då blir det naturligt att GM sliter telefonen ifrån henne och stänger av den alternativet drämmer den i backen.

Eller att hon tar upp mobilen för att skvallra till någon. (frun)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in