2013-05-15, 18:52
Medlem
Förmodar att polisen tränar självförsvar fortlöpande, precis som pistolskytte.
för att uppdatera sina kunskaper inom sådant som bör betraktas som en färskvara.

Någon som vet vem instruktören kan tänkas vara?

Citera
2013-05-15, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Den aspekten har inte dryftats ännu vad jag känner till. Vad skulle det viktiga kunna vara då?
tippar på ett överfall på vägen hem nånstans å sen bortförd tror inte hon är kvar i centrala boden,får caroline Stenvall vibbar av detta fall..
Citera
2013-05-15, 18:53
Medlem
TheHmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Inte bara ett fynd, de har skapat en brottsplats också.

Berätta mer och länka.
Citera
2013-05-15, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Väntar på en rapport från Bodengrabb om dagens sök, sa sig ha intentionen att göra sök idag, efterlyste uppslag på heta platser. Jag tipsade om Gammelängsfortet med omnejd, där har det hittats soft air kulor enligt ett PM jag fått av anonym. Kan ju vara en lämplig plats att söka på om man nu tror att vännen har med saken att göra. Undrar som flundrar om det kommer en rapport här lite senare ikväll.

Jag avslöjar inget
Citera
2013-05-15, 18:57
Medlem
Om man kollar VBs FB så skriver hon inte i normala fall vad hon ska göra men så helt plötsligt när hon skriver vad hon ska göra så försvinner hon. Det följer inte hennes levnadsmönster? Hon verkar snarare skriva efter att hon gjort nåt eller ibland just precis när hon gör någonting.

Tror att antingen så ville hon meddela sig ifall nåt skulle hända, men i så fall borde hon ju ha nämnt vem hon skulle besöka. Eller så var hon redan i GMs händer och det var GM som skrev uppdateringen för att ingen skulle sakna henne de närmaste timmarna? I så fall har vi ett vittne som ljugit för polisen...
Citera
2013-05-15, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodengrabb
Jag avslöjar inget

Vad säger du om min tes ovan? Kan vännen ha ljugit om att hon besökt honom?
Citera
2013-05-15, 19:01
Medlem
Citat:
Jag avslöjar inget

Hur bemöter du de kommentarer som postats idag?
Vågar du bemöta dom?
Vad är din åsikt om detta?
Citera
2013-05-15, 19:08
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Jag avslöjar inget

Vad är det du inte vill avslöja, vad som hittats eller att ett fynd har gjorts?

Men man får väl utgå från att du inte tillhör de viktigpettrarna som inget vill avslöja trots att det inte finns något att avslöja.
Citera
2013-05-15, 19:09
Medlem
CloneWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Du har en mycket bra poäng där som vi helt missat. Om hon besökte exet för att ligga så är det ganska konstigt om hon kommer dit i träningskläder. Särskilt om dom även är svettiga. Möjligen kan hon ju ha bytt till "mysbyxor" om hon verkligen bara skulle sitta där och softa/studera.

VARFÖR! vore det konstigt om hon joggat till exet för att sedan ha sex? Jag antar att han har en dusch och mina erfarenheter av sexuellt umgänge och samlag genomförs lämpligast utan kläder!
Dessutom, om de nu varit tillsammans tidigare kan hon mycket väl ha haft ett eller flera klädesplagg kvar hos denne kille.
Har jag rätt eller utesluter svettiga träningskläder sex?
Citera
2013-05-15, 19:12
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
KJ har inget brottmål i sin målförteckning från Luleå TR.
Har du kollat några av de andra det spekulerats om i tråden?
Citera
2013-05-15, 19:16
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Jag avslöjar inget
Varför nämns inte den gula kassen bland de ting man ska kika efter? Har du nån teori, för polisen vet väl om den?
Citera
2013-05-15, 19:16
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Vad är det du inte vill avslöja, vad som hittats eller att ett fynd har gjorts?

Men man får väl utgå från att du inte tillhör de viktigpettrarna som inget vill avslöja trots att det inte finns något att avslöja.

MPS kanske har hittat en JÄTTESTOR GUL ICA KASSE? Skämt åsido. Funderar bara på om det är Paradisön (ö mitt på älven) med stugor man sökt på eller om det är på Sävastön. Sävastön är ett bostadsområde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in