2013-05-10, 13:33
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Men, om hon lämnade kamraten kl 21, varför söker de i skogen då, där mobilen senast spårades vid 15-tiden?
Om hans bostad ligger inom mastområdet så lär de väl vända upp och ner på hans lgh. De har väl bara hans ord på att hon gick därifrån.
Citera
2013-05-10, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Dessa poliser på presskonferensen verkar helt bakom flötet. Att dom får något alls gjort är ju ett mirakel. Antalet "jag vet inte" är slående högt. Ok om dom inte kan svara på saker men att dom inte vet grundläggande saker som om kompisen hon pluggade hos var en klasskamrat eller inte... Suck!

Ja nivån på poliserna är skrämmande låg. Dom kan knappt ge ett rakt svar på en enda fråga. Säger bara "det vet vi inte" eller "jag har inte uppgiften i huvudet men det finns i våra papper". Om man har så dåligt minne så kan man väl ta med sig pappren till presskonferensen. Deras slutledningsförmåga verkar vara lägre än den genomsnittliga FB-arens.
Citera
2013-05-10, 13:36
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Om hans bostad ligger inom mastområdet så lär de väl vända upp och ner på hans lgh. De har väl bara hans ord på att hon gick därifrån.
Någon har sett VB utanför hans bostad vid 21-tiden.
Citera
2013-05-10, 13:38
Medlem
Citat:

Jag tänkte på det med. Men vet vi säkert att hon gick då och inte kom till huset?
Citera
Medlem
just_a_girls avatar
En tanke bara hon kanske gick mot Max som borde ha legat på hemvägen från Sävasthållet. Ser att hon fotat sig på Max och gillar Max på fejjan. Hade hon sprungit och sedan inte käkat ngt hos polaren så kanske hon tänkte ta en burgare på väg hem.
Citera
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Är det bekräftat?
Citera
2013-05-10, 13:40
Medlem
Astrologeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Jag tänkte på det med. Men vet vi säkert att hon gick då och inte kom till huset?

Det är väl bara kompisens ord de går på, och de anser vara trovärdiga, att hon vart där i ett par timmar.
Citera
2013-05-10, 13:43
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Är det bekräftat?
Jag uppfattade det som att polisen har hört vittnet.
Citera
2013-05-10, 13:45
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrologeen
Det är väl bara kompisens ord de går på, och de anser vara trovärdiga, att hon vart där i ett par timmar.
Men söket bör koncentreras till kring vägen från kompisen hem, inte ute i skogen.
Citera
2013-05-10, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Vad är det egentligen som skiljer det här fallet från "alla" andra försvinnanden, varför blev mediabevakningen så enorm kring just detta i ett så tidigt skede?

Jag undrar detsamma,två presskonferenser och många artiklar utan någon vidare
information. Nog måste polisen veta mer i och med denna mediala uppmärksamhet,
det är ju trots allt en myndig person. Är hon ursprungligen från Thailand?
Citera
2013-05-10, 13:46
Medlem
kiittys avatar
Nu sa dom igen att ingen hört av henne sen hon lämnade hemmet. Dom pendlar mellan det och att hon var hemma hos sin vän. Jag förstår inte.
Citera
2013-05-10, 13:47
Medlem
kiittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKVN
Jag undrar detsamma,två presskonferenser och många artiklar utan någon vidare
information. Nog måste polisen veta mer i och med denna mediala uppmärksamhet,
det är ju trots allt en myndig person. Är hon ursprungligen från Thailand?

Ja, hon är från Thailand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in