2013-05-13, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ophiaghushannah
Lägg ner hela sierske-grejen är du snäll!
Annars kan man ju lika bra plocka fram nåjdtrummor,slagrutor och currykryss också

Visst ska man bedöma ALLA tips för vad de är men inte på grundval att de kommer från en sierska.

Läste du inte att FBI använder sig ibland av mediala förmågor?
Dock tror jag inte att ngt medium på ett forum har träffat rätt..men man vet aldrig. Skulle mitt barn vara borta skulle jag nog vilja att de prövar alla möjligheter.
Citera
2013-05-13, 21:54
Medlem
just_a_girls avatar
Kolla in A*f Mäkis senaste klipp med en gråtande clown och myror som springer. Myror. Äter snabbt en kropp...
Citera
2013-05-13, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reckie
Kan inte släppa uppgifterna om bilolyckan som skedde ett par dagar innan VB försvann.

Det skrevs här i tråden att föraren var en person som egentligen borde vara utvisad, går nämligen att läsa att personen i fråga togs i förvar strax innan jul eftersom det fanns utvisningsbeslut.

Är därför oerhört märkligt om det stämmer att han framförde olycksbilen, framgår inte av lokalpressens nätupplagor om de fick uppskov trots att de skrivit mycket innan utvisningen.

Kan de ha tagit sig tillbaka och vistats här illegalt och någon fått för sig att VB röjt dem?
Då finns det plötsligt ett långt och invecklat motiv till hennes försvinnande. Kanske blev hon rädd och gömmer sig eller så har hon redan utsatts för brott.

Menar du den som körde på en MC samma dag som VB försvann och sedan smet?
Eller den olyckan som VB:s vän var med i och dog?
Citera
2013-05-13, 21:56
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ophiaghushannah
Lägg ner hela sierske-grejen är du snäll!
Annars kan man ju lika bra plocka fram nåjdtrummor,slagrutor och currykryss också

Visst ska man bedöma ALLA tips för vad de är men inte på grundval att de kommer från en sierska.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/siare-hittade-stulen-bil

Generellt tror jag inte på sierskor, men vad ska man säga, slumpen kanske?
Citera
2013-05-13, 21:57
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
http://www.dn.se/nyheter/sverige/siare-hittade-stulen-bil

Generellt tror jag inte på sierskor, men vad ska man säga, slumpen kanske?
Sierskor, finansmäklare och roulettehjul tillhör samma kategori.
Citera
2013-05-13, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Menar du den som körde på en MC samma dag som VB försvann och sedan smet?
Eller den olyckan som VB:s vän var med i och dog?

Den som skedde på Hedenbasen, bilolycka där polisen var väldigt förtegen. Någon skrev vem som omkom men en sökning ger att han förmodligen har utvisats. Var han här illegalt, blev de jagade av polisen, hade någon skvallrat?
Citera
2013-05-13, 22:01
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel

Det kan man tycka, men polisen har faktiskt tagit hjälp av siare förr, så varför inte nu? Jag tror att det siare är personer som funderat en del på den mänskliga naturen och därför kan förutspå en del saker bara därför att de faktiskt tänker (omedvetet) logiskt. Naturligtvis finns det dumbommar även i den branschen, och tja, det är ju en aning starkt att påstå att man har kontakt med högre makter, men så tänker ju en stor andel av Sveriges befolkning fortfarande (att högre makter finns). Det kan hjälpa en del, bara genom att man stannar upp, fokuserar och blir mer närvarande.
Citera
2013-05-13, 22:02
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel

Du glömde advokater Nej, allvarligt talat, jag tror inte på sierskor, dock anser jag att de som vill syssla med sådant, och de som tror på det, gärna får ödsla sin tid, ut och sök där skojarna pekar, det skadar oftast inte, men i vissa fall kan det bli så att folk går bärsärkagång.

Låt dem leta, hittar de något så gör de, annars inte.
Citera
2013-05-13, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Polisen har faktiskt tagit hjälp av siare förr, så varför inte nu?
För att de polismännen kritiserats av JO bortom allt mänskligt förstånd?
Citera
2013-05-13, 22:03
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av just_a_girl
Kolla in A*f Mäkis senaste klipp med en gråtande clown och myror som springer. Myror. Äter snabbt en kropp...

Nja det var på R*ku M*ki - Sen kan ni observera att två svenska tjejer varav en bor i Boden har nyligen blivit vän med R*ku på FB. En är även vän med M*ts B på Färöarna också. Sen kan man läsa kommentaren på Sverigedemokratdonnans (en av de nya vännerna) sida där R*ku tyckt till.

Hur känner VB dessa två bröder? På Myspace kallar hon sig Poy Centrum och har haft en blogg tidigare som heter loveshopthailand, fyra FB-konton m m m m.
Citera
2013-05-13, 22:04
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
För att de polismännen kritiserats av JO bortom allt mänskligt förstånd?

Haha, jo, men en siare håller inte lägre kvalité än kommentarerna här, så det kanske inte är så bra att kasta sten i glashus.
Citera
2013-05-13, 22:04
Medlem
XsliteXs avatar
Kan inte någon bli "gripen" och sätta fast en dold mikrofon i en polisbil så man i alla fall någon gång om sänder får en uppfattning om vad farbror blå vet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in