Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Är hon en idrottskvinna då? MB måste pressa henne till träningen med SMS. Inte säkert hon tränade så seriöst. Vissa tycker att 15 min är normalt.
Finns ett klipp på hennes facebook, jag tycker att det liknar hon, tre tjejer som filmas i träningshallen när de utför, ja vad heter det, kator? Ser inte speciellt nybörjare ut, och för att komma dit så tränar man seriöst, hon ser dessutom vältränad ut, inte som många andra plufsiga småbrudar med fläsket hängandes utanför ett par sunkiga träningsbyxor. Hon har delat länk för kosttillskott och något om hälsa, ja, jag utgår ifrån att hon tränar seriöst. Lägg till att någon av hennes tränare haft kontakt med henne, troligen för att uppmuntra henne att komma till träningen för att inte tappa formen,
inte hosta hela livet.
Att via facebook deklarera att de ska göra något hälsosamt och sedan inte vara seriös med det gör bara misslyckade trebarnsmammor med brösten hängandes vid knäna samtidigt som de tror att de slutat röka för att de hoppade över morgonens första cigarett. Du förstår säkert vad jag menar.