2013-05-12, 00:29
Medlem
Hm så nu har hon setts i Luleå

Jonathan Halleman Jag såg henne i smedjan i luleå på lördagen vid 16.00 tiden, kanske var efter de hob försvan, tänkte säga de i alla fall.
Gilla · Svara · 14 · den 8 maj kl. 23:18

Britt Sivertsen Tycker du ska kontakta polisen (på 114 14) och berätta om vad du har sett, ifall du inte du redan har gjort det.
Gilla · 2 · torsdag kl. 15:39
Andreas Lance Renberg Har du talat om detta för Polisen?
Gilla · 1 · fredag kl. 02:10
Citera
2013-05-12, 00:30
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troubleice
Hm, ser att jag har gemensam vän med karatetränaren. Hur dom känner varann har jag ingen aning om.

Och jag har en vän som är vän med en av eldgubbens vänner. Säger ingenting och är troligen inte smittsamt. Nej, jag tror att vi kan prioritera ner honom för nu, finns inget konkret som sätter honom i samband med försvinnandet som jag ser det. Se honom som ett kul inslag i en annars tragisk historia.
Citera
2013-05-12, 00:31
Medlem
troubleices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Och jag har en vän som är vän med en av eldgubbens vänner. Säger ingenting och är troligen inte smittsamt. Nej, jag tror att vi kan prioritera ner honom för nu, finns inget konkret som sätter honom i samband med försvinnandet som jag ser det. Se honom som ett kul inslag i en annars tragisk historia.

Menar mer att jag är sugen på fråga våran gemensamma vän om honom och hans fru...
Citera
2013-05-12, 00:32
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av da_grace
Hm så nu har hon setts i Luleå

Jonathan Halleman Jag såg henne i smedjan i luleå på lördagen vid 16.00 tiden, kanske var efter de hob försvan, tänkte säga de i alla fall.
Gilla · Svara · 14 · den 8 maj kl. 23:18

Britt Sivertsen Tycker du ska kontakta polisen (på 114 14) och berätta om vad du har sett, ifall du inte du redan har gjort det.
Gilla · 2 · torsdag kl. 15:39
Andreas Lance Renberg Har du talat om detta för Polisen?
Gilla · 1 · fredag kl. 02:10

Det där har jag dryftat redan, fick ingen respons, inte så konstigt kanske med tanke på att det inte går att komma vidare i det spåret som jag ser det nu.
Citera
2013-05-12, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akinator
Ok. Någon som kan tänka sig att ta emot ett PM?
Ja det är klart

Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Angående udda personer på FB...men snälla, det finns ju hur många som helst som lägger ut udda bilder och filmer utan att det är ngt fel....så det är ingenting att gå efter.
Nej det är klart, men det är ju kontakten med VB som är det mest intressanta. Avvikande beteende står ju ut. Och ingen har ju sagt att det måste vara en specifik just pga udda beteende.
Citera
2013-05-12, 00:33
Medlem
Citat:
Hm, ser att jag har gemensam vän med karatetränaren. Hur dom känner varann har jag ingen aning om.

Såg du att hon som kommenterade på Mp sidan...

Annika

Som skrev

kanske INTE vid liv!!!!!!!!

är gift med en karate tränare...
Citera
Bannlyst
https://www.facebook.com/manowpreaw.liverpool/friends

Denna fb hon har är ju bara på thailändska och thailändska vänner.
Citera
Medlem
Nu måste jag komma med en liten pekpinne till oss i tråden, maska namn för faen.. det har övergått till lite väl vidlyftiga spekulationer och folk hängs ut hit o dit. Var seriös vilket jag vet att alla vill men man slinter på tangentbordet. Fakta och seriösa antaganden kan bara föra tråden framåt, vilda spekulationer och t.o.m. nedvärderade inlägg om personer för inte saken framåt.

Ni får bli putt på mig men det är människor vi skriver/kommenterar, inte björnar och vargar.

:-)
Citera
2013-05-12, 00:34
Medlem
Citat:
Det där har jag dryftat redan, fick ingen respons, inte så konstigt kanske med tanke på att det inte går att komma vidare i det spåret som jag ser det nu.

oki...

stod själv där å väntade vid utgången från 15.45 till 16.04 då jag gick därifrån

såg dock inte henne.....
Citera
2013-05-12, 00:35
Moderator
OYs avatar
Citat:
Menar mer att jag är sugen på fråga våran gemensamma vän om honom och hans fru...

Det är väl ingen dum ide, bara att fråga. Annars kan man skicka vänförfrågan till brudarna i hans vänlista och snacka med dem, de vet troligen mycket de också.
Citera
2013-05-12, 00:35
Bannlyst
Citat:

Hon tränade ju karate. Och karate-Norrbotten är knappast så stort att man inte träffar andra vuxna som sysslar med detsamma.
Så där finns ju en koppling.
Citera
2013-05-12, 00:37
Medlem
troubleices avatar
Citat:
Det är väl ingen dum ide, bara att fråga. Annars kan man skicka vänförfrågan till brudarna i hans vänlista och snacka med dem, de vet troligen mycket de också.

Tror dock att det är en väldigt ytlig bekant med tanke på att dom aldrig verkar skriva med varandra. Men men, fråga kan man ju alltid..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in