Citat:
Ursprungligen postat av Bodengrabb
Jag har träffat K*bba i torsdags men då jag aldrig fick klart vad hans namn var under eftersöket så la jag ihop kunskaper som TP erbjöd MPS och de kunskaper K*bba sa åt mig att han besatt därav vart det fel namn på personen men det är hos K*bba hon ska ha pluggat och av han hon ska ha fått plastpåsen
Nu är jag lite nyfiken på om nån vet vilka bergrum fort som kan vara åtkommliga av obehörig person
Kört lite UE på åbergsfortet (Det högst upp) för flera år sen, då kunde man komma in en bit i fortet genom att först ta sig igenom stängslet så man tar sig in på innergården så att säga, sen på vänster sida finns yttligare ett galler för att komma in i själva fortet. Inte speciellt svårt, krävs väl att man är någorlunda smidig eventuellt. Om dem åtgärdat detta vet jag inte.
Sen finns det minst en skyttebunker på baksidan av fortet som är rätt dolt, ett hål ner i marken, måste klättra ner ca 2m och då kommer man in.
Sen finns det yttligare ett fort lite längre ner efter vägen, dock tror jag inte det går att komma in dit förutom skyttegravarna på "taket".