2013-06-10, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
OM det nu är torson alltså, eller om det bara är fläckar från något helt annat.

Aa men bild kommer troligtvis snart från quarrel och du får gärna komma med andra teorier om vad det kan vara!
Citera
2013-06-10, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregorGreger
Fanns det spår efter att styckningen kan ha ägt rum där inne också?
Blodspår eller vad var det för fläckar?

hörde nå lösa rykten om att när MPS hittade benen där inne så hade det vart väldigt mycket blod ochäckel och grisigt där inne..
Citera
2013-06-10, 14:56
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givemeareason
Aa men bild kommer troligtvis snart från quarrel och du får gärna komma med andra teorier om vad det kan vara!
Bild har kommit och jag ser inget som påminner om en torso. Men det kanske är jag som är blind.
Citera
2013-06-10, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Tack!

Bild på fläckar

ew ew ew ew
...
eeew
ew ew ew ew
men i vilket fall.. spekulerats mycket huruvida huvudet satt fast eller inte.. har hört att det inte satt ihop, men också att det var försök till att hugga av det, men att det ändå satt fast lite.. men jag vet inte
..
ew
Citera
2013-06-10, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueChesh
hörde nå lösa rykten om att när MPS hittade benen där inne så hade det vart väldigt mycket blod ochäckel och grisigt där inne..

Ok, men om det nu var så, borde inte blodet lämnat kvar fläckar också, som går in i golvet. Eller skrubbar polisen bort allt sådan?
Citera
2013-06-10, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Bild har kommit och jag ser inget som påminner om en torso. Men det kanske är jag som är blind.

Nåväl, vi fann det mest underligt att bara hälften av fläckarna i huset blev uppmärksammade. Du får vara hur skeptisk du vill och tolka bilden hur du vill men nu vet ni att det finns mer i huset än vad som nämnts tidigare.
Citera
Medlem
Spindelfridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givemeareason

Och här har vi då ytterligare en ny(gammal)reggad person med bilder från ödehuset. Jag såg just bilderna. Ingen ska få mig att tro att dessa fläckar har ett iota att göra med ett huvud och torso!
Bevare mig väl för alla kommande "tolkningar" av dessa fläckars form och färg. Räckte det inte med den s k "skriften" på golvet
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregorGreger
Ok, men om det nu var så, borde inte blodet lämnat kvar fläckar också, som går in i golvet. Eller skrubbar polisen bort allt sådan?

dom sa juh att dom städat efter sig, teknikerna, men hur förklarar man då fläckarna efter benen och denna nya bild där supposedly torso och huvud legat?
dom kanske drog undan det värsta..
vill inte röjja källor här..
Citera
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ophiaghushannah
Han har ju bevisligen innehaft en rosa/cerise tejp som han på tidigare fb-bilder pyntat alla sina låtsasvapen med.

Då kanske han "pyntade" sin bandagerade (?) hand också, sin "ex-vapenförsedda" hand? De som var med på söket, la de märke till KJs händer? Sår i ansiktet?
Citera
2013-06-10, 15:00
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Okej, ja, men det utesluter inte att GM har släpat in en kropp, kanske använde fönsterluckan som en vippbräda och hivade in en kropp, eller så klättrade VB in själv och dödades där.

Har säkert redan frågat dig detta, men hur sannolikt är det att polisen skulle ha hävt avspärrningarna runt huset om de bedömt att det var lika med mordplatsen? Går det öht att föreställa sig?

Det verkar f.ö. helt bakvänt och osannolikt att tänka att hon dödades inne i huset, styckades och att mördaren sen släpade ut den tyngsta delen (dvs överkroppen) genom den trånga luckan, men lämnade benen. Det har ju också ifrågasatts av folk som varit på plats om det öht varit möjligt att få in eller ut torson genom luckan. Så vad är det som får dig att hänga fast vid idén om ödehuset som brottsplats?
Citera
2013-06-10, 15:01
Medlem
Kan ju ha varit inplastade och blivit kondens?? På trägolvet :S
Citera
2013-06-10, 15:01
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueChesh
så vitt jag hört från VÄLDIGT säkra källor håller polisen tyst om VÄLDIGT mycket och ev. ljuger lite också med vad dom går ut med.

No shit !? Skojar, visst är det så. Polisen desinformerar av spaningstekniska eller andra skäl och tidpunkten när VB avled misstänker jag kan vara en omständighet man inte går ut med i nuläget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in