2013-05-28, 18:23
Medlem
airell8s avatar
[quote=Lalajlaj]Kanske hon delade ut reklamen på den så kallade
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ME077
Tvärtom, tycker det ännu mer på AN i så fall. (MB var ju troligtvis förälskad i VB, och allt prat om att VB stalkade honom är ju BS).

AN fick MB att göra det.. det är vad jag tror...........
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av airell8
KJ är just nu anhållen för att han är den siste som sett VB i livet, som vi just nu vet om.

Plockades hon upp utav någon utanför KJ så finns möjligheten att hon dog senare, även om detta just nu inte ät sannolikt.

Jag vill bara veta om det är bekräftat. Då borde i sin tur dödsorsak vara bekräftat, precis som spår efter DNA. Vilket i sin tur borde lett till att man häktat KJ på högre misstankegrad

Han är inte anhållen längre, han är utredningshäktad. På måndag måste åklagaren höja misstankegraden till på sannolika skäl. Annars släpps han.
Citera
2013-05-28, 18:24
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xistence1
Han är allt annat an avförd från listan.............

Om detta inlägg stämmer så är han garanterat synad i sömmarna och därmed i alla fall avförd från polisens lista.
Citera
2013-05-28, 18:25
Medlem
Snart ringer jag MB och AN, vill reda ut det här med VB NU!
Citera
2013-05-28, 18:25
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebulah
Var i allsin dar får du att han anhölls 4-5 maj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej, det jag menar är att kroppen är återfunnen och att personen beräknas ha dött mellan 4-5 maj. Skäligen häktad för mord 4-5 maj. Inget mer.
Citera
2013-05-28, 18:26
Medlem
ME077s avatar
Citat:
AN fick MB att göra det.. det är vad jag tror...........

Jag tror ändå isf på torped via AN. Brottets natur är för sjukt för vanligt folk...
Citera
2013-05-28, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Och du får inte spekulera och forska i det.

Om skvallret stämmer om MB, varför ljuga om ett sådant förhållande för polisen, det har han ingenting för, direkt dumdristigt.

Så, vet någon när den där jäkla hunden dog?

för att MB har mer at tdölja såklart.. tror jag iaf
Citera
2013-05-28, 18:27
Medlem
Alternativ1s avatar
Citat:
det är både absurt och bisarrt. Visserligen tror jag mer på MB än AN som GM. När lämnade AN och MB bröllopet? Åkte de därifrån tillsammans?

Det har nog polisen utrett skulle jag tippa... Någon hade en ide om att det var AN som blivit haffad av polisen vid halv fyra på natten mot den femte, då även denna kvinna var född -66 och saknade körkort.. Men som sagt det vet nog polisen hur det ligger till.
I mina ögon hade MB & AN kanske varit mer suspekta om hon Inte skyltat med föraktet.
Citera
2013-05-28, 18:28
Medlem
airell8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Han är inte anhållen längre, han är utredningshäktad. På måndag måste åklagaren höja misstankegraden till på sannolika skäl. Annars släpps han.

Tack, sitter på luren så jag har inte direkt möjlighet att glo runt på alla sidor . Häktad skäligen misstänkt är det jag läste sist
Citera
Medlem
Citat:
Han är allt annat an avförd från listan.............

Vad vet du mer? Har du någon information om polisens nuvarande intresse för MB?
Som sagt så har jag svårt att tro att han ska ha fått åka hem utan en bra förklaring varför han inte kan ha begått brottet om polisen väl har fått fram att han ljugit om sitt förhållande med VB. Men det kan ju även vara så att min information inte är helt korrekt? Vet du något annat som du vill tillföra till diskussionen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av attitydinkontinent
sitter och kikar igenom ABs facebook. han har bla lagt ut en låt med texten

"tro fan jag skjuter dig om det e så
om min familj är i fara får det bli så
små bagateller gör mig noll men blod e blod
krävs ett liv må det bli för bror e bror

Ali vers
jag skulle aldrig backa för att skjuta dig rätt på plats
om du pillar min lillebrorsha eller syster
eller pappa eller mamma eller bror
jag skulle, inte banga för att lossa några skott i din kropp
ifall du fucka med min flock
du ser va det står på nacken min
same blood brorsan o det e så det e
och jag backar aldrig för nån
så länge det kommer till min familj
så kom ihåg att fatta dessa orden,
jag bryr mig inte om det där mordet
jag sitter gärna livstid för dom jag älskar .jag lovar och svär
om du inte tror mig testa, men det blir inte bra för dig nej nej"

så vitt vi vet så har VB gjort hans mor väldigt upprörd. kanske är det bara en låt. men det finns andra saker på hans facebook som jag reagerat på. tex bilder på pistoler. riktade mot den som går in på hans sida. nån illuminati video osv.. någon annan som reagerat eller är jag bara ute och cyklar?

han har även lagt upp denna bilden: http://media-cache-ec3.pinimg.com/192x/b7/32/c4/b732c41295c167fc046feaa87220b06c.jpg

ps. har en gemensam vän med AB. det är en kille som bor i boden, som suttit inne och umgås med skumma typer. inte för att det behöver betyda så mycket men det verkar inte finnas några gränser i deras kompisgäng

om nu MB hade en affär med VB som gjorde AN förkrossad kan jag tänka mig att hennes son mycket väl kan ha "hjälpt" sin mor.han var less på att VB förstörde deras familj. har skrivit en teori tidigare men hittade den inte nu. men han verkar väldigt mån om sin familj (kolla omslagsfotot på facebook)

https://www.facebook.com/al*xand*r.b*rg.9887?fref=ts *=e
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in