Citat:
Ursprungligen postat av OY
Se där!

Det stärker mina misstankar om det området ännu mer om det nu är rätt område jag tänker på, letar och letar men hittar inte artikeln.
Då kan han således ha lagt en plats på minnet när han var ute i terrängen och härjade, en plats som sedan kom väl till pass att gräva ner VB tillhörigheter, det är min teori.
Jag förstår mig inte på denne KJ riktigt. Han verkar oerhört påläst vad det gäller militär disciplin vad det gäller uppradade vapen och utrustning osv. Så som det gick/går till på de mer tuffa förbanden. Visst finns det såna bilder?
Att han misslyckades med få göra militärtjänst är enligt mig oerhört positivt då han inte verkar ha alla celler på rätt plats.
Om man nu som i hans värld, vill tillhöra ett "specialförband eller liknande", hur kan man då låna en spade av en kompis och sen slarva bort den? Hade hans "militära verksamhet" varit verklighet vore det ett MYCKET dåligt betyg.
Man "super" helt enkelt inte bort sin/ANDRAS utrustning på det sättet om man är någorlunda uppsnäppt! Att låna en spade i samband med ett försvinnande är inte lite misstänkt enligt mig.
Det känns som en person som på ett eller annat sätt är satt under press och stress. (Samt vet att spaden måste gömmas då den använts till obskyra saker)