Efter 5 månader och 14 dagar så blev jag och min fästmö accepterade!
Gud så skönt det känns just nu, har varit en oerhört tuff period. Bästa julklappen vi kunde få!
Jag vill tacka alla som varit aktiva i denna tråd, det har verkligen hjälpt att läsa om personer som sitter i precis samma båt. Ni är bäst!
Här kommer lite information om vår ansökan:
- 4:e Juli 2014 skickade vi in vår webbansökan.
- Vårt ärende hamnade i Örebro.
- 3:e December fick vi mail om att boka intervju
- 8:e December var hon på intervju på ambassaden i Moskva
- 19:e December kl 10 fick vi mail om att ett beslut hade tagits i vårt ärende. Jag ringde dem och fick reda på att vi var accepterade!
Lycka till alla ni som väntar på besked. Jag vet att det kommer gå bra, ge inte upp!