2009-02-26, 15:56
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FordEsci
Jasså? Nej, det lär jag inte ha. Har precis flyttat tillen villa i Billesholm, så du borde veta ett ungefärligt avstånd.

Snurra runt på vägarna i trakten och du lär finna mer än du tror.
Och som sagt, upp med bilder.
Citera
2009-02-26, 15:58
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Snurra runt på vägarna i trakten och du lär finna mer än du tror.
Och som sagt, upp med bilder.
Han bor ju onekligen bra till ...
Citera
2009-02-26, 16:45
Medlem
FordEscis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Han bor ju onekligen bra till ...

Hehe, afan. Ja, man kanske skulle ge sig ut på en roadtrip, vet att det finns en hel skog här runt Söderåsen. Ska ta mig i kragen så fort det blir lite bättre väder, man känner inte sig så inspirerad när vädret är kass. Dessutom ska man inte vara ute när man e sjuk, men en tripp i bilen full patte på värmen skulle funka. Ni får gärna tipsa om UE-objekt i min närhet via P.M om ni vill.
Citera
2009-02-26, 17:10
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Hehe, afan. Ja, man kanske skulle ge sig ut på en roadtrip, vet att det finns en hel skog här runt Söderåsen. Ska ta mig i kragen så fort det blir lite bättre väder, man känner inte sig så inspirerad när vädret är kass. Dessutom ska man inte vara ute när man e sjuk, men en tripp i bilen full patte på värmen skulle funka. Ni får gärna tipsa om UE-objekt i min närhet via P.M om ni vill.

Som sagt, snurra runt på småvägarna och du lär finna.
Citera
2009-02-26, 20:21
Medlem
Knarkboxs avatar
Någon som varit inne i det nerlagda dagiset i Oxie?
Det som ligger i Centrum, fast in bakom en av sidorna. Brädor för fönstren, etc.
Citera
2009-02-26, 20:39
Medlem
qracs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toky
jaså, hmm. När var du nere i tunnlen och hur tog du dej ner på cementa sidan?
2003 var jag där. Det underlättar när det är i jobbsyfte
Det fanns sjukt många saker i byggnaderna som inte användes längre. Jag vet inte hur det är numera.
Citera
2009-02-27, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qrac
2003 var jag där. Det underlättar när det är i jobbsyfte
Det fanns sjukt många saker i byggnaderna som inte användes längre. Jag vet inte hur det är numera.

ahaa okey mm jo iknow en jävla massa saker där ;D e fortfarande bevakat m.m men natte tid är soft...
Citera
2009-02-27, 08:32
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
OT: Det är ju just det som är det bästa...
Citera
2009-02-27, 09:27
Medlem
FordEscis avatar
Jag är på bättringsväg, så idag ska jag ta en tur förbi huset
Citera
2009-02-28, 18:22
Medlem
Var ute vid LaStrada i Lund och kollade läget idag. Tog några bilder, blev inget direkt spännande.

Första gången jag besöker stället, konstigt att man aldrig lagt märke till det tidigare.

Huvudbyggnaden var helt igenbommad med plywoodskivor förutom dörren som någon bräckt upp så att man kan komma in, var väldigt mörkt så gick inte in då jag inte hade någon ficklampa med mig, sen var det otroligt läskigt att springa runt där helt själv också :P

Det låg otroligt mycket skräp i de omkringliggande byggnaderna, gick utan problem att komma in i de husen som liknar byggbodar.

Undersökte inte den vita byggnaden som det står vandrarhem på så vet inte om det går att komma in där. Antar att det är byggnaden det brunnit i då det inte fanns några spår av brand i de byggnaderna jag kollade in i.

La upp några bilder på flickr:
http://www.flickr.com/photos/58819316@N00/sets/72157614480233165/
Citera
2009-03-01, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NormySan
Var ute vid LaStrada i Lund och kollade läget idag. Tog några bilder, blev inget direkt spännande.

Första gången jag besöker stället, konstigt att man aldrig lagt märke till det tidigare.

Huvudbyggnaden var helt igenbommad med plywoodskivor förutom dörren som någon bräckt upp så att man kan komma in, var väldigt mörkt så gick inte in då jag inte hade någon ficklampa med mig, sen var det otroligt läskigt att springa runt där helt själv också :P

Det låg otroligt mycket skräp i de omkringliggande byggnaderna, gick utan problem att komma in i de husen som liknar byggbodar.

Undersökte inte den vita byggnaden som det står vandrarhem på så vet inte om det går att komma in där. Antar att det är byggnaden det brunnit i då det inte fanns några spår av brand i de byggnaderna jag kollade in i.

La upp några bilder på flickr:
http://www.flickr.com/photos/58819316@N00/sets/72157614480233165/
Är det inte ladan bredvid som har brunnit? Eller det hade den när jag var där iallfall, vet inte om det är nåt annat som också brunnit.
En sak till, är det din bil eller var det någon där? Det ligger ju lite ensligt, så det är ju inte nåt ställe man parkerar när man ska upp på stan precis.
Citera
2009-03-01, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av melvin_f
Är det inte ladan bredvid som har brunnit? Eller det hade den när jag var där iallfall, vet inte om det är nåt annat som också brunnit.
En sak till, är det din bil eller var det någon där? Det ligger ju lite ensligt, så det är ju inte nåt ställe man parkerar när man ska upp på stan precis.

Allt jag vet är att det brunnit iaf, vet inte vilken byggnad.

Jo, det är min bil som står där, gick inte att köra in på La Stradas parkering, dom har satt för alla större ingångar med betonggrisar eller vad det heter så att man inte kan komma in med fordon på området.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in