2009-04-28, 15:20
Medlem
Amanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GabrielJ
kom igen, en villa är en villa, vare sig det är i malmö eller någon annan stans.

Det är det, men en sönderslagen knarkarkvart som knappt är värd namnet villa är iheller kanske inte riktigt så intressant att dokumentera.
Men visst är det en happening för er så
Då kan ni ju isf ta er ut till gyllins också och fota den villan för den är i precis lika tråkigt skick.
Citera
2009-04-28, 16:34
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amanite
Det är det, men en sönderslagen knarkarkvart som knappt är värd namnet villa är iheller kanske inte riktigt så intressant att dokumentera.
Men visst är det en happening för er så
Då kan ni ju isf ta er ut till gyllins också och fota den villan för den är i precis lika tråkigt skick.

Jag var där i söndags, vi gick inte ens ur bilen! Så skoj var det stället.
Citera
2009-04-29, 01:35
Medlem
Amanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Jag var där i söndags, vi gick inte ens ur bilen! Så skoj var det stället.

Lite det jag var inne på.
Citera
2009-05-30, 11:54
Medlem
Ett litet tips är svalöv, svalövweibull har ett gammalt magasin som är nerlagt som är mycket stort och intressant att vandra runt i, flera våningar med roliga maskiner, döda fåglar och massvis med väl märkta fröprover. relativt lätt att komma in genom pannrummet och sen gå upp på taket och in i stora bygnaden genom ett krossat fönster,

ett bra tips om man råkar komma till skithålan Svalöv, det är lätt att hitta då det är det högsta huset och är grönt..
Citera
2009-05-30, 12:24
Medlem
Tantan45s avatar
Har för mig att det finns ett nedlagt sjukhus i Vejbystrand, har faktiskt aldrig varit där själv. Men det ska tydligen vara ganska creepy där
Citera
2009-05-30, 13:23
Medlem
jasifils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantan45
Har för mig att det finns ett nedlagt sjukhus i Vejbystrand, har faktiskt aldrig varit där själv. Men det ska tydligen vara ganska creepy där
Inte alls särskilt creapy. Tyvärr hann jag bara uforska den ena byggnaden lite kort eftersom sonen var kinkig och vill därifrån. Lite bilder:
http://www.jasifil.se/vejby/pictures/album
Citera
2009-05-30, 13:49
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jasifil
Inte alls särskilt creapy. Tyvärr hann jag bara uforska den ena byggnaden lite kort eftersom sonen var kinkig och vill därifrån. Lite bilder:

Ja creepy vet jag inte, kanske för vissa personer, men den andra byggnaden är nog mer creepy än den du var i om man nu ska jämföra.
Det är väl inget ställe man ska in i om man är rädd för spöken och mörker.

Trevligt ställe iallafall tycker jag.

http://www.pixbox.se/alb_show_id1017394_page0.html
Citera
2009-05-30, 14:47
Medlem
Tantan45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jasifil
Nej kanske inte så, men som sagt har jag aldrig varit där men tackar för bilderna nu slipper jag hasa min feta röv dit
Citera
2009-05-30, 15:10
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantan45
nu slipper jag hasa min feta röv dit

Lata jävla skithus.
Senast redigerad av Rostmannen 2009-05-30 kl. 15:15.
Citera
2009-06-08, 13:43
Medlem
Mr.greens avatar
Citat:
Ett litet tips är svalöv, svalövweibull har ett gammalt magasin som är nerlagt som är mycket stort och intressant att vandra runt i, flera våningar med roliga maskiner, döda fåglar och massvis med väl märkta fröprover. relativt lätt att komma in genom pannrummet och sen gå upp på taket och in i stora bygnaden genom ett krossat fönster,

ett bra tips om man råkar komma till skithålan Svalöv, det är lätt att hitta då det är det högsta huset och är grönt..

Inte längre. Gullfiber/Isover har nu byggnaden till att lagra hundra tals ton isolering i.
Citera
2009-06-21, 19:15
Bannlyst
Någon som kan tipsa om nåt häftigt ställe i Landskrona-trakten?
Citera
2009-06-21, 19:48
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CDOE
Någon som kan tipsa om nåt häftigt ställe i Landskrona-trakten?

Finns hur mycket som helst om man bara orkar leta.

Leta själv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in