Ja, varför skulle man inte göra? Jag har alltid kniv på mig, våldtäktsmannen kommer att dö.
Citat:
Ursprungligen postat av Fossilen
En bra fight skulle väl kunna vara en fight där man slåss för något riktigt. Att slåss för att stoppa en våldtäkt är väl heroiskt?
Varför ens ha en fight? Smyga sig på bakifrån, sticka kniven in i ryggen om och om igen är bättre. Inte någon idé att ge personen en chans, dö ska dom göra, varför ska man slåss då för?