Citat:
Ursprungligen postat av Fossilen
En bra fight skulle väl kunna vara en fight där man slåss för något riktigt. Att slåss för att stoppa en våldtäkt är väl heroiskt?
Ja, grymt manligt. Är väl klart man skulle hjälpa till.
Brukar ta och förena nytta med nöja iom att rasta hunden samt fjäderbatongen på fre-lördagkvällar runt 1-3 på skumma platser med drömmen om att stöta på nån som försöker sig på att våldta. Har dock inte stött på nån våldtäkt, men däremot hjälpt diverse skadade människor. Hittade en snubbe som krypande på gångbanan med helt fucked up knän för nån vecka sen som jag hjälpte till närmsta nattöppen mack där han fick vänta på ambulans.
Finns ju endast fördelar med att slå sönder nån som försöker sig på att våldta. För det första så är nog kvinnan väldigt tacksam. Sen kommer nog straffet, vilket jag mer än gärna skulle ta för att plocka bort en våldtäktman från gatan bli relativt chill. För jag hade då inte slutat motionera batongen förrän våldtäktsmannen är oigenkännlig. Några månader på kåken, med folk som ser upp till en för att man halvt slog ihjäl en rapist är inte så tungt.
Så till alla som är rädda för att göra en insats, ni kommer växa som människor. Ni har varit med om en stor händelse och ni ska hyllas som hjältar. Känn er som hjältar.
Tror sen inte en arbetsgivare skulle ta och neka dig jobb för att du har en grov misshandel av en jävla våldtäktman på rullbladet. Det är mer nåt du ska sätta upp på CV:t