Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Varför då? Är det så fruktansvärt att man som man inte har lust att hjälpa folk som 1 satt sig i sitsen själva 2 inte ens skulle pissa på en om man brann? Varför vill så många män leka hjältar för dessa människor.
Man vill vara en god medmänniska.
Och vad för sits är det du snackar om? Tror knappast kvinnan har lagt sig och väntat på första bästa våldtäktsman ska komma.
Jävla kommunist-tänk.