2013-03-21, 18:50
Medlem
Wayaheads avatar
Det har gått så jävla långt med allt möjligt jävla dravel, så jag vet inte! Kanske, kanske inte, det blir dagsformen som får avgöra.
Citera
2013-03-21, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Spelar det någon roll om det är en svensk kvinna? Hade hjälpt bruden oavsett var hon kom ifrån.

Mvh

Tydligen så tycker TS att det är viktigt att lyfta fram det. TS har strategiskt tänkt ut detta. Hen skapar en tråd där han sätter ut nyckel ord som ''svensk kvinna'' + ''våldtäkt'' = ännu en perfekt gnäll-tråd om invandrare. Välkomna skall ni vara SverigeDemokrater, varsågod ...
Senast redigerad av marehu 2013-03-21 kl. 19:00.
Citera
2013-03-21, 19:00
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
självfallet skulle man hjälpa,skulle sluta i grov misshandel av våldtäktsman,ser inte nå fel alls med det !
Citera
2013-03-21, 19:04
Medlem
bongholes avatar
Hell yeah!! Hade disikrerat den jäveln!!
Citera
2013-03-21, 19:05
Medlem
ruccolesss avatar
Vill ge en eloge till alla modiga män som faktisk vill göra något för kvinnor som råkar ut för fega svin....
Citera
2013-03-21, 19:28
Medlem
hedinos avatar
Så länge det inte är en babbe.
Citera
2013-03-21, 19:31
Medlem
Fudge0wns avatar
Yes, I would call the police and try to help the girl. If he would have a weapon of some sort I would just call the police, and probably scream for more people to help me deal with the rapist.
Citera
2013-03-21, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Själv är svaret själklart nej ,hur tänker ni?
Hur kommer det sig att du säger att du bara nämner "svensk kvinna", ingår inte svenska kvinnor med utländsk etnicitet i din frågeställning?
Citera
2013-03-21, 19:37
Medlem
Stiffnippless avatar
Är det någon jag känner och vet att situationen bak det som händer är fel så svarar jag ja. För alla övriga kvinnor är det dags att ni tar ansvar för era handlingar. Jag vill inte bli knivskuren eller stalkad/mördad av gm för att en korkad kvinna har betett sig som ett as ute på krogen. Ni är inte värda det.

Karma is a bitch.
Citera
2013-03-21, 19:40
Medlem
Pontaans avatar
Jag tycker att du är väldigt patetisk. Man borde fan avliva våldtäkts män och att försvara dem gör dig lika skyldig. Jag hade med glädje hjälpt till. Jag hade pepparsprejjat honom blind, sen hade jag brutit båda armarna på honom och sparkat honom halvdöd. Sen hade jag kört honom långt ut i en skog och lämnat honom där.
Senast redigerad av Pontaan 2013-03-21 kl. 19:44.
Citera
2013-03-21, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eskobar233
Varför i helvete skulle jag göra det?

Svenska kvinnor har blivit varnade EN MILJON gånger om att multikulti-samhället inte fungerar och att det är fullständigt oansvarigt och omoraliskt att släpa hit samhällsparasiter och dekadent negerfolk.
Jag kan av förklarliga skäl inte känna någon empati för sådana kvinnor.

"Såna kvinnor" hur menar du? Vilka kvinnor? Vanliga kvinnor som går utanför dörren? Är det kvinnornas fel att det finns manliga kräk där ute, ska kvinnorna låsa in sig och aldrig gå ut pga att det finns sjuka män ute?? Hur tänkte du egentligen?
Citera
2013-03-21, 19:47
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pontaan
Jag tycker att du är väldigt patetisk. Man borde fan avliva våldtäkts män och att försvara dem gör dig lika skyldig. Jag hade med glädje hjälpt till.

Är det inte mer patetiskt att bli våldtagen efter att ha läst kilometervis av spalter i diverse tidningar som berättar hur man undviker att bli våldtagen? Är det inte patetiskt att följa med främlingar hem mitt i natten trots alla uppmaningar från föräldrar och kompisar om att inte göra så? Är det inte patetiskt att be andra ta ett ansvar som man själv inte klarar av att axla?

Ansvaret kan inte ligga på någon annan än den som tar riskerna. Tar man risker och det skiter sig får man ta konsekvenserna av sitt handlande. Våldtäktsmän kommer alltid att existera så vad är det för idioter som agerar utifrån motsatsen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in