2015-07-07, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Ja, det är väl en sak att välja att inte rusa in i en situation där man riskerar att bli slaktad. Men ts fråga var om du skulle välja att avstå att gripa in på grund av att kvinnan anser det rätt med lika löner, att pappor också ska ta ansvar för barnen och att det är fel att slå på människor.

Är ju precis det som det kanske kommer till ifall man skulle hjälpa.
Citera
2015-07-07, 12:21
Medlem
Kent-Ingers avatar
Citat:
Jag är bara lite nyfiken på hur du rent praktiskt ska gå till väga. Överröstar du skriken och ber våldsmannen vänta lite medans du kollar upp hennes åsikter i olika frågor:

- sympatiserar du med F! eller delar deras åsikter?
- vad skulle du rösta på om det var val i dag
- vad anser du om utbildningsväsendet idag, favoriserar det flickor? Om svar ja, vill du utveckla detta.

Två av dig negativa svar av tre, du får ju räkna med att hon är stressad och har svårt att finna ord och utveckla tankegångar i den utsatta situationen hon befinner sig i, då tackar du för dig och går. Svarar hon nej, slår du då ner våldsmannen och räddar kvinnan?

Alltså jag är bara undrar hur det ser ut i en skalle som din.

Jag undrar hur det ser ut i din skalle, tillhör du inte alla dem som hatar svenska vita män?
Då menar du alltså att i ett nödläge så upphör hatet några minuter ända tills den hatade vita mannen med risk för eget liv, räddar ditt eller en annan haterskas heder.
Skulle inte förvåna mig om man dessutom blir anklagade för att kränkt någon vindling i en förvirrad feministhjärna.
Sen återgår vi till normaltillståndet, du hatar mig!
Senast redigerad av Kent-Inger 2015-07-07 kl. 12:29.
Citera
2015-07-07, 19:36
Medlem
Mooons avatar
Varför tror du att jag hatar män?

Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Inger
Jag undrar hur det ser ut i din skalle, tillhör du inte alla dem som hatar svenska vita män?
Då menar du alltså att i ett nödläge så upphör hatet några minuter ända tills den hatade vita mannen med risk för eget liv, räddar ditt eller en annan haterskas heder.
Skulle inte förvåna mig om man dessutom blir anklagade för att kränkt någon vindling i en förvirrad feministhjärna.
Sen återgår vi till normaltillståndet, du hatar mig!
Citera
2015-07-07, 19:39
Medlem
Cykablyet323s avatar
Vet inte beror väl på omständigheterna, men antagligen. Inte för att jag bryr mig, mest för att det är det som förväntas. Orkar dessutom inte med terror ifrån PK-vänstern.
Citera
2015-07-07, 21:34
Medlem
Kent-Ingers avatar
Citat:
Varför tror du att jag hatar män?

Du är ju rabiatfeminist.

Dessutom har du inte besvarat och försvarat ditt val av avatar.
Anser du att man ska exploatera kvinnliga kroppsdelar???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in