Hade lätt offrat mig iaf, skiter väl i om jag skulle bli skadad eller avlidit. Blir besviken på er som inte ha balls att offra er!! Finns ju fördelar och nackdelar. Hon kommer stå evigt skuld till dig, de är då du lägger in en stöt och sätter på henne. Jadu, kommer inte på några nackdelar förutom att du kanske får stryk
Sorry nu är det ju dessvärre så illa att jag ej kan hålla med dig till hundra%, Då jag har några muslimska bekanta som ej har den kvinnosyn som du påpekar, Då dessa vänner strider för kvinnors rätt att vara fria individer.
Bra men att man ens ska behöva strida för nåt sånt år 2013 visar hur efterblivet islam är. Tror tyvärr inte majoriteten av muslimer håller med dig, dina vänner eller mig.
Bra men att man ens ska behöva strida för nåt sånt år 2013 visar hur efterblivet islam är. Tror tyvärr inte majoriteten av muslimer håller med dig, dina vänner eller mig.
Då finns det verkligen ingen anledning att inte ingripa oavsett vilket umgänge kvinnan har, Om annat torde det ju således tyda på att man sympatiserar med den felaktiga kvinnosynen.
Då finns det verkligen ingen anledning att inte ingripa oavsett vilket umgänge kvinnan har, Om annat torde det ju således tyda på att man sympatiserar med den felaktiga kvinnosynen.
Som jag skrev tidigare så väljer man sitt umgänge med omsorg. Ta en titt nästa lördagskväll som du är ute så ser du med egna ögon vad jag menar. Kulturberikarna småtafsar och slampan fnittrar bort det. Man behöver inte ha överflöd av intelligens för att räkna ut vad nästa steg blir.
Skulle absolut överväga ett ingripande oavsett om det var kvinna eller man sålänge offret är/verkar vara oskyldigt - att jag däremot skulle hoppa in mitt bland åtta gärningsmän och försöka slåss mot dem är osäkert...
Många här är bergsäkra på att de skulle hjälpa till, men att kasta sig in i en sådan situation kräver ett noga avvägande, har han en kniv, har de knivar, pistoler, andra vapen?
Men visst, mot en eller två gärningsmän skulle jag absolut kunna försöka avvärja våldtäkten/våldsdådet oavsett om offret är man, kvinna eller utländsk.
Som jag skrev tidigare så väljer man sitt umgänge med omsorg. Ta en titt nästa lördagskväll som du är ute så ser du med egna ögon vad jag menar. Kulturberikarna småtafsar och slampan fnittrar bort det. Man behöver inte ha överflöd av intelligens för att räkna ut vad nästa steg blir.
Den beskrivningen passar dock även in på fler än den gruppen, Men okey jag sger inte att du har fel.
Men om vi inte ställer upp för alla kvinnor oavsett deras umgänge, Då acepterar vi ju det som vi vill motarbete.
Detta är ju lite känsligt men ibland får jag känslan av dom visst gillar det, titta på vad kvinnor röstar på för partier tex, skulle dom inte gilla våldtäkter så skulle dom ju inte förespråka dom.
Du är sannerligen en riktig idiot.
Och givetvis skulle jag göra det. Antagligen skulle jag klippa till idioten som stod brevid och tittade på med, alltså TS.
Jag skulle behöva maskera mig innan jag eventuellt skulle springa fram och hjälpa kvinnan. Om jag mot förmodan skulle lyckas slå ned den som försöker våldta finns ju senare risken att den tar reda på vem jag är och kommer hem och mördar mig.