Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Själv är svaret själklart nej ,hur tänker ni?
Ja såklart!
Om jag sett situationens allvar så hade jag påverkat i mån jag kunnat. Jag kanske inte hade tagit mig in i en fajt, utan snarare ringt polis och försökt skaffa hjälp. Anser egentligen inte att män ska ta sig in i fajter heller såvitt de inte känner sig ganska säkra på att de klarar sig. Tror också det kan vara bra för män att söka backup.
Tror dock det sällan det blir våldtäkter som är så tydliga. Nog mycket som sker i skymundan. Och tyvärr känner jag att om jag varit osäker så är risken stor att jag gått förbi.