Eftersom jag är en liten kvinna själv hade det bara varit dumstridigt att ge sig in i striden, speciellt eftersom han kan vara beväpnad. Goda avsikter hjälper inte så mycket mot kulor.
Jag skulle vilja försökt se så mycket av han som möjligt, ringa 112 till platsen, och om tillfälle ges; se vart han springer efteråt. Det skulle vara den mest logiska handlingen.
Och just det, man kan ju bli dömd om man med våld hjälper någon i nöd i Sverige

Dumma jävla land.