2013-03-21, 16:16
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Tycker det är både märkligt och omoget att bli så arg på en simpel fråga. Men jag väljer att förlåta ditt infantila påhopp och hot....

Om jag blev våldtagen av 3 jumonegrer tror jag inte att många okända kvinnor skulle offrat livet för mig nej, inget jag skulle förvänta mig heller.

Män är mer benägna att kunna hjälpa andra vid nöd pga vår styrka och jaa.. men tjejer kan väl skrika efter hjälp eller ringa polisen, ja mycket. Du kan ju inte bli arg på dem för att dom inte kan göra lika mycket som vi män kan.

Skulle dock kvinnan vara en MMA kvinna med 10 års träning i ryggen, så tror jag nog hon skulle hjälpa dig, då för att hon vet att hon kan.

Hon skulle nog inte kunna göra så mycket om 3 jumbonegrer knullade dig och hon är ensam kvinna..

du har en väldigt dålig tankegång du..

Edit: Skulle du viljat att hon ringer polis eller springer efter hjälp? Eller vad hade du velat medan hon står och kollar när 3 jumbosar trycker dig?
Citera
2013-03-21, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyraLi
Men rikspucko! Det vet du väl för sjutton inget om!! Jag undrar varför du väljer att låta en kvinna få sitt liv förstört! Feghet satsar jag på....du låter bara konstig....

Du får gärna tro att jag är feg, jag har både fysiken, styrkan, erfarenheten och modet att lätt kunna stoppa en sådan situation, feghet är inte anledningen som håller mig tillbaka.
Citera
2013-03-21, 16:17
Medlem
ruccolesss avatar
Ja det hade jag gjort, hade jag sett en medsyster bli våldtagen av ett fegt svin så
* Ringt 112
* Sparkat äcklet melllan benen
'* Fått hemmanyckeln i ögat
* Berättat signalement för sådana som hatar kvinnovåld
Citera
2013-03-21, 16:21
Medlem
Citat:
Du får gärna tro att jag är feg, jag har både fysiken, styrkan, erfarenheten och modet att lätt kunna stoppa en sådan situation, feghet är inte anledningen som håller mig tillbaka.

Men inte hjärnan....
Citera
2013-03-21, 16:22
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havremopeden
Män är mer benägna att kunna hjälpa andra vid nöd pga vår styrka och jaa.. men tjejer kan väl skrika efter hjälp eller ringa polisen, ja mycket. Du kan ju inte bli arg på dem för att dom inte kan göra lika mycket som vi män kan.

Skulle dock kvinnan vara en MMA kvinna med 10 års träning i ryggen, så tror jag nog hon skulle hjälpa dig, då för att hon vet att hon kan.

Hon skulle nog inte kunna göra så mycket om 3 jumbonegrer knullade dig och hon är ensam kvinna..

Edit: Skulle du viljat att hon ringer polis eller springer efter hjälp? Eller vad hade du velat medan hon står och kollar när 3 jumbosar trycker dig?

Inte för att vara dryg eller något sånt nu! men även en kvinna med 10års erfarenhet av mma skulle inte ha en chans mot en normalstor man, om hon inte är lika stor själv som mannen ifråga då tyngd slår teknik.

Men i övrigt håller jag med dig!
Citera
Medlem
niklas12287s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -vaas-
Våldtäkter händer oftast mellan 2 parter som känner varandra - inte som att det går runt svettiga negrer i trench-coats med ett stånd som kikar ut och drar in tjejer i buskarna när de väntar på bussen, så heroiska forumnördar ska få chans och springa fram och leka hjälte med sina Jason Bourne-moves.

Så Hagamannen kände alla sina offer?
Det existerar faktiskt överfalls våldtäkter i Svearike utifall herrn inte visste det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruccoless
Ja det hade jag gjort, hade jag sett en medsyster bli våldtagen av ett fegt svin så
* Ringt 112
* Sparkat äcklet melllan benen
'* Fått hemmanyckeln i ögat
* Berättat signalement för sådana som hatar kvinnovåld

Grattis du hade antagligen fått fängelse.

Om jag såg en tjej misshandla en kille skulle hon också få hemmanyckeln i ögat...sunt?
Citera
2013-03-21, 16:23
Medlem
Citat:

Eller hur, du går hellre hem och njuter av ett finger i rumpan.

Citat:
inget jag måste göra, en finger i min röv är dock alltid välkommet.
Citera
2013-03-21, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyraLi
Men inte hjärnan....

Jag tror att det just mitt ganska höga iq som skapat denna frågeställning, så på ett sätt har du nog rätt.
Citera
2013-03-21, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havremopeden

Det är mer insatsen, att offra sitt liv och verkligen riskera att göra sig illa jag vill åt.
Citera
2013-03-21, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indigno
Eller hur, du går hellre hem och njuter av ett finger i rumpan.

Den man som inte gillar ett finger i röven är atangligen väldigt rädd, så återigen fel, vad sex nu har med detta att göra.
Citera
2013-03-21, 16:27
Medlem
Hassebosse47s avatar
Jag skulle hoppa in .. och hjälpa honom.
Nä men jag skulle sparkat honom i bröstet och hopppat på honom samt slå honom.
Förhoppningsvis spöar inte han skiten ur mig :$
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in