Citat:
Ursprungligen postat av Indigno
Du är ju praktexempel på rädd man? Du säger att du besitter fysiken för att "lätt hantera en sådan situation" men vågar ändå inte ingripa? Istället drar du hem, rädd som fan, och myser med ett finger i din rumpa.

Hoppas kvinnan du - eventuellt - inte hjälpte är din mamma.
Är jag? Jag har inget emot att slåss och gör det gärna, men inte för nån som inte gör det för mig. Och inte för någon som anser att jag pga av mitt kön bör agera livakt och tjejer som inte kan uppföra sig, att folk ens tycker att man borde är provocerande.
Jag väljer alltid vad jag vill göra oavsett vad andra tycker, om så handlar om att slåss, eller att motaga din flickväns finger i mitt mansanus vid ett blåsjobb.