2013-03-21, 16:28
  #169
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kacke
Jag hade sopat banan med dig om du kom och fått dig att dricka ditt eget piss.

Hur skulle det gå till? Och var ifrån skulle du frammana sådan kamp anda. Du kanske missuppfattade mitt inlägg?
Citera
2013-03-21, 16:30
  #170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Den man som inte gillar ett finger i röven är atangligen väldigt rädd, så återigen fel, vad sex nu har med detta att göra.


Du är ju praktexempel på rädd man? Du säger att du besitter fysiken för att "lätt hantera en sådan situation" men vågar ändå inte ingripa? Istället drar du hem, rädd som fan, och myser med ett finger i din rumpa. Hoppas kvinnan du - eventuellt - inte hjälpte är din mamma.
Citera
2013-03-21, 16:30
  #171
Medlem
ikeross avatar
Beror på? är det en invandrare kör jag kalvsylta av honom, är det en svensk kommer jag skämmas över att vara svensk (mannen alltså).
Citera
2013-03-21, 16:32
  #172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Jag tror att det just mitt ganska höga iq som skapat denna frågeställning, så på ett sätt har du nog rätt.

Att vad man kan intala sig själv när man så uppenbart har en psykisk störning, jag lovar dig att alla som läser dina inlägg i denna tråd undrar om du är sann...självklart antingen trollar du eller är psykiskt störd.

Det är inte normalt att vara så empatilös att man bara skiter i om någon blir våldtagen. Jisses att jag ens orkar svar ett så sjukt svin...

Högt IQ, hahah..
Citera
2013-03-21, 16:33
  #173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikeros
Beror på? är det en invandrare kör jag kalvsylta av honom, är det en svensk kommer jag skämmas över att vara svensk (mannen alltså).


Vad är skillnaden? Om en svensk våldtar drar du hem och skäms istället för att hjälpa säger du?
Citera
2013-03-21, 16:33
  #174
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Indigno
Börjar mer och mer tro att det är dessa negerhatare med snedvriden kvinnosyn som våldtar än faktiskt negrer i allmänhet. Kvinnosynen hos SD:are kan ju jämföras med öken-islamister. Samma skit, bränn dem.

Läste du ens vad jag skrev?
Citera
2013-03-21, 16:33
  #175
Medlem
Ozmeisters avatar
Beror på hur våldtäktsmannen ser ut, är det en potentiell kampsportare skulle jag inte gå emellan utan ringa snuten.

Är det ett tanigt psykfall som håller på skulle jag nog i vrede kunna hoppa på denne.

Som många andra så känner man innerst inne att man vill ta striden oavsett, men om man skulle få men för livet som ett resultat av upprättande av heder så skulle jag ångra mig. Tänker främst på de som blivit blinda efter att bakhuvudet åkt i backen.
Citera
2013-03-21, 16:35
  #176
Medlem
ruccolesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Grattis du hade antagligen fått fängelse.

Om jag såg en tjej misshandla en kille skulle hon också få hemmanyckeln i ögat...sunt?
Tyvärr kan det väl stå en dyrt att ha civilkurage i dagens Sverige
Citera
2013-03-21, 16:35
  #177
Medlem
WhiteOleanders avatar
Nej.. eftersom jag är en nätt tjej på 166 cm utan muskler känns det inte som att det vore en smart ide att försöka ingripa. Inte fysiskt iallafall men förmodligen skulle jag ringa polisen eller liknande.
Citera
2013-03-21, 16:35
  #178
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indigno
Du är ju praktexempel på rädd man? Du säger att du besitter fysiken för att "lätt hantera en sådan situation" men vågar ändå inte ingripa? Istället drar du hem, rädd som fan, och myser med ett finger i din rumpa. Hoppas kvinnan du - eventuellt - inte hjälpte är din mamma.

Är jag? Jag har inget emot att slåss och gör det gärna, men inte för nån som inte gör det för mig. Och inte för någon som anser att jag pga av mitt kön bör agera livakt och tjejer som inte kan uppföra sig, att folk ens tycker att man borde är provocerande.

Jag väljer alltid vad jag vill göra oavsett vad andra tycker, om så handlar om att slåss, eller att motaga din flickväns finger i mitt mansanus vid ett blåsjobb.
Citera
2013-03-21, 16:37
  #179
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozmeister
Beror på hur våldtäktsmannen ser ut, är det en potentiell kampsportare skulle jag inte gå emellan utan ringa snuten.

Är det ett tanigt psykfall som håller på skulle jag nog i vrede kunna hoppa på denne.

Som många andra så känner man innerst inne att man vill ta striden oavsett, men om man skulle få men för livet som ett resultat av upprättande av heder så skulle jag ångra mig. Tänker främst på de som blivit blinda efter att bakhuvudet åkt i backen.


Tror man handlar rent instinktivt, det sitter liksom i ryggraden, speciellt för dem som blivit uppfostrade ordentligt och inte som TS, i en bondgård.

Men jag förstår ditt tänk om det skulle vara en ptoentiell kampsportare, men jag tror fortfarande på instinktivt beteende. Så var det iaf för mig :O
Citera
2013-03-21, 16:37
  #180
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Är jag? Jag har inget emot att slåss och gör det gärna, men inte för nån som inte gör det för mig. Och inte för någon som anser att jag pga av mitt kön bör agera livakt och tjejer som inte kan uppföra sig, att folk ens tycker att man borde är provocerande.

Jag väljer alltid vad jag vill göra oavsett vad andra tycker, om så handlar om att slåss, eller att motaga din flickväns finger i mitt mansanus vid ett blåsjobb.


Tror ärligt talat du inte har någon som skulle slagits för dig... Du är ju bara bitter. Eller troll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in