2013-03-21, 22:10
Medlem
Vuxenporrs avatar
Upp med min trogna expanderbatong, fram och knäcka ryggraden strax under nacken. Sen skulle jag springa iväg. Våldtäkt hindrad, våldtäktsmannen rullstolifierad, Vuxenporr fortsatt anonym.
Citera
2013-03-21, 22:17
Medlem
Självklart skulle jag ingripa plus att jag skulle slå skiten ur fanskapet!!
Citera
2013-03-21, 22:17
Medlem
Dr.Parsecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenporr
Upp med min trogna expanderbatong, fram och knäcka ryggraden strax under nacken. Sen skulle jag springa iväg. Våldtäkt hindrad, våldtäktsmannen rullstolifierad, Vuxenporr fortsatt anonym.

hell yeaa!
Citera
2013-03-21, 22:18
Medlem
tuffkatts avatar
Jag hade inte tvekat en sekund. Detsamma gäller misshandel eller dyl.
Citera
2013-03-21, 22:27
Medlem
Vurres avatar
Självklart skulle jag försöka att hjälpa kvinnan på alla sätt och vis Det kallas att vara mänsklig, skulle skita i om det var en svart, gul, röd, grön, vit eller vad det nu är !!!!
Citera
2013-03-21, 22:31
Medlem
Jag skulle inte lyfta ett finger för dem, svenska kvinnor bryr sig bara om en sak, sig själva, dom tittar inte ens på en när man går förbi, ser rakt igenom en som om man är luft och då kanske ni säger att jag är ful osv, men det är likadant med alla män.
Dom tar inget som helst ansvar i samhället, kvinnliga politiker representerar bara kvinnor och förslag som gynnar kvinnor.
Dom driver detta "könskrig" mot män utan motstånd eftersom män inte kan organisera sig.
Citera
2013-03-21, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigpappaz
Självklart skulle jag ingripa plus att jag skulle slå skiten ur fanskapet!!
Hade du gjort samma sak om du såg en kille som blev misshandlad? Tror du att du ska få lite fitta som tack elr?
Citera
2013-03-21, 22:40
Medlem
Spelar det någon roll om det är en muslim eller om det är en svensk kvinna?
Klart man pitchar in, det är ju förfan en gratis chans till att smälla en neger.
Citera
2013-03-21, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surrealismen
Vart hittade du den statistiken? Jag trodde vi hade förklarat för alla invandrarhatare att svenskar är majoritet i våldtäksfallen i Sverige. Det är i gruppvåldtäkter som invandrare är överrepresenterade i.

Så dina 99% kan du ta och köra upp i röven. Läs lite statistik vetja.
Hahaha vilken pajas!! Skulle svenskar vara gm i majoriteten av våldtäkterna? Det är nog du som ska läsa på lite ! Pajas...
Senast redigerad av Emil-Emil 2013-03-21 kl. 22:46.
Citera
2013-03-21, 22:42
Bannlyst
dålig trolltråd. jag tror nästan alla hade gjort något såvida man inte är helt efterbliven.
Citera
2013-03-21, 22:44
Avslutad
Oavsett vilken rastillhörighet kvinnan skulle ha skulle jag ingripa. Förmodligen av instinkt. Hade de varit flera hade jag kanske inte gått till fysiskt angrepp. Så modig är jag inte. Men en ensam våldtäktsman hade jag bankat på. Först spraya och sen slå honom med kubotanen
Citera
2013-03-21, 22:48
Moderator
v50s avatar
Jag hade agerat oavsett om det var en svensk eller ickesvensk som blev drabbad.

Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
dålig trolltråd. jag tror nästan alla hade gjort något såvida man inte är helt efterbliven.

Ja ett antal hade säkert plockat fram mobiltelefonen och spelat in det hela, det verkar vara standard nu för tiden med tanke på alla videos som publiceras efter t.ex. våldsbrott m.m
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in