Citat:
Ursprungligen postat av Halebaluba
Funderar starkt på ett par bruna c&j lowndes. Det som bör mig lite emot är att de är otroligt populära och double monks känns nästan lite uttjatade på sista tiden.
Alla skor i denna prisklass vill jag kunna ha i många år givetvis. Tror ni double monks är en klok investering eller finns det risk att man tröttnar på de tro efter några år...?
Tycker absolut att du ska köpa ett par dms, att de är populära just nu förstår jag inte varför det skulle vara ett argument för att avstå köp...
Jag har haft mina dms ett år nu, dock inte Lowndes utan ett par fr
SL och har tankar på att försöka sälja av dem men kan bli svårt, är nog få som har storlek 5. Istället tänkte jag köpa ett par dms fr Vass på F-lästen detta pga mitt för höga insteg för SL-monksen vilket gör att det översta spännet bara går att knäppa i det sista hålet vilket inte ser särskilt snyggt ut och ibland går jag "tvingandes" sprezz med uppknäppt.
Till sist är det givetvis personliga önskemål osv som vet själv vad du bäst vill ha men jag skulle inte vilja ha 348:an på ett par dms men det finns givetvis andra som förespråkar det.