Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Att du saknar respekt för den Vita rasen och naturens skapelser är väl rätt tydligt, ja.
Till skillnad från din "utbildning" som gått ut på Vit skuld, kolonialism, WW2 och annat som alla andra folk och raser deltagit i samt gjort. Men där den delen utelämnas där Vita bidragit enormt mycket till modern medicin, filosofi, i stort utvecklat modern biologisk forskning och andra vetenskaper. Uppfunnit datorn och nätet du sprider din antivita folkmordspropaganda på.
Om du vore en normal person skulle du kunna uppskatta vad Vita gjort och har rätt till existens. Men du försöker bryta ned Vita samhällen med att snacka om hur de tär "fritt" att Vita blandas bort efter minst 50+ år av antivit propaganda för icke-Vit invandring och integration.
Ironiskt att ditt antivita system sprider exakt samma hat och demonisering av Vita som du förespråkar, men du accepterar bara folk om dem gått i ditt "korrigerinsprogram". Jo men visst, antivit. Det är fortfarande folkmord du stödjer!
Till skillnad från din "utbildning" som gått ut på Vit skuld, kolonialism, WW2 och annat som alla andra folk och raser deltagit i samt gjort. Men där den delen utelämnas där Vita bidragit enormt mycket till modern medicin, filosofi, i stort utvecklat modern biologisk forskning och andra vetenskaper. Uppfunnit datorn och nätet du sprider din antivita folkmordspropaganda på.
Om du vore en normal person skulle du kunna uppskatta vad Vita gjort och har rätt till existens. Men du försöker bryta ned Vita samhällen med att snacka om hur de tär "fritt" att Vita blandas bort efter minst 50+ år av antivit propaganda för icke-Vit invandring och integration.
Ironiskt att ditt antivita system sprider exakt samma hat och demonisering av Vita som du förespråkar, men du accepterar bara folk om dem gått i ditt "korrigerinsprogram". Jo men visst, antivit. Det är fortfarande folkmord du stödjer!
VArför skulle jag ha respekt för avsaknad av solbränna? JAg bryr mig inte om modetidningar etc, solbränna är bara inte viktigt för mig, utseende ideal är något jag alltid kämpat emot.
Nej, dessa delar utelämnas inte i en högskoleutbildning, där får du för det mesta riktig fakta som inte är vinklad, dock bevisade du just att du inte läst på universitet då du faktiskt trodde detta.
Sen bör du veta att världens ledande forskningsområde (silicon valley) har 50% utlandsfödda. När det står "bill gates uppfann detta" betyder det i stort sett "bill gates och 20 invandrare uppfann detta". Återigen ren fakta, inte en åsikt.
De forskare som uppfunnit nätet är själva förmodligen för mångkultur (då i stort sett alla högt bildade är det), så är det inte du som missbrukar deras uppfinning om någon genom att sprida rasistisk propaganda?
JA vi har rätt att existera, och titta! vi existerar!. Så allt är som det ska. Om vita sedan VÄLJER att ligga med andra än vita, då VÄLJER den vita rasen att ta vad jag antar att du skulle kalla rassjälvmord. Det underbara är att de vita personer du talar om som fört vårt samhälle framåt delar mina tankar, det är in fact från dem jag hämtat mycket av mina egna tankar, dvs fysiker etc.
Och nej, inte 50+ år. 150+ år. Ren fakta. Med nuvarande invandring + folkökning + svensk befolkningsminskning, tar det 150 år innan det är lika många invandrare som svenskar.
Nej, det är folksjälvmord jag stödjer om något. Mord är inte något man väljer. När vita VÄLJER att skaffa barn med mörkhyade, vilket i din mening "dödar det vita", så är det självmord av det vita, då det är på eget val.

