2013-03-23, 22:34
  #781
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Att du saknar respekt för den Vita rasen och naturens skapelser är väl rätt tydligt, ja.

Till skillnad från din "utbildning" som gått ut på Vit skuld, kolonialism, WW2 och annat som alla andra folk och raser deltagit i samt gjort. Men där den delen utelämnas där Vita bidragit enormt mycket till modern medicin, filosofi, i stort utvecklat modern biologisk forskning och andra vetenskaper. Uppfunnit datorn och nätet du sprider din antivita folkmordspropaganda på.

Om du vore en normal person skulle du kunna uppskatta vad Vita gjort och har rätt till existens. Men du försöker bryta ned Vita samhällen med att snacka om hur de tär "fritt" att Vita blandas bort efter minst 50+ år av antivit propaganda för icke-Vit invandring och integration.

Ironiskt att ditt antivita system sprider exakt samma hat och demonisering av Vita som du förespråkar, men du accepterar bara folk om dem gått i ditt "korrigerinsprogram". Jo men visst, antivit. Det är fortfarande folkmord du stödjer!

VArför skulle jag ha respekt för avsaknad av solbränna? JAg bryr mig inte om modetidningar etc, solbränna är bara inte viktigt för mig, utseende ideal är något jag alltid kämpat emot.

Nej, dessa delar utelämnas inte i en högskoleutbildning, där får du för det mesta riktig fakta som inte är vinklad, dock bevisade du just att du inte läst på universitet då du faktiskt trodde detta.

Sen bör du veta att världens ledande forskningsområde (silicon valley) har 50% utlandsfödda. När det står "bill gates uppfann detta" betyder det i stort sett "bill gates och 20 invandrare uppfann detta". Återigen ren fakta, inte en åsikt.

De forskare som uppfunnit nätet är själva förmodligen för mångkultur (då i stort sett alla högt bildade är det), så är det inte du som missbrukar deras uppfinning om någon genom att sprida rasistisk propaganda?

JA vi har rätt att existera, och titta! vi existerar!. Så allt är som det ska. Om vita sedan VÄLJER att ligga med andra än vita, då VÄLJER den vita rasen att ta vad jag antar att du skulle kalla rassjälvmord. Det underbara är att de vita personer du talar om som fört vårt samhälle framåt delar mina tankar, det är in fact från dem jag hämtat mycket av mina egna tankar, dvs fysiker etc.


Och nej, inte 50+ år. 150+ år. Ren fakta. Med nuvarande invandring + folkökning + svensk befolkningsminskning, tar det 150 år innan det är lika många invandrare som svenskar.

Nej, det är folksjälvmord jag stödjer om något. Mord är inte något man väljer. När vita VÄLJER att skaffa barn med mörkhyade, vilket i din mening "dödar det vita", så är det självmord av det vita, då det är på eget val.
2013-03-23, 22:37
  #782
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
För att poängtera detta också, du menar att det inte är åsiktsförtryck när en organisation som EU motarbetar nationalism just när den börjar växa i Europa, om det är folkviljan och det växer, varför motarbetas då? Ah just det, folkviljan struntas det i, måste blanda allt, herp derp!

Patetiskt att påstå att det dem kallar "näthat" inte bara mest kommer vara vanliga Vita människor som uttrycker oro för sitt samhälle och folk. Men blir bannade, nedspammade eller ja, får en stor kommunist organisation som EU på sig tack vare de egna skattepengarna han ger till EU.

Stoppa näthatarna, stoppa antivitismens hat!

Nej det är det inte. EU är en organisation, denna har rätt att sprida vilka åsikter den vill, så bra den kan. Precis som nationaliströrelserna har samma rätt. Det du talar om är att din sida "förlorar", och att du inte kan ta att folket har talat.

Att motarbeta en åsikt är även det yttrandefrihet och åsiktsfrihet. Ska du få ha rättighet att ha en åsikt måste du även få ha den motsatta åsikten och argumentera och kämpa för denna. Du är helt enkelt bara en dålig förlorare. Folkviljan har segrat.

Jag hatar ingen, inte dig, inte svarta, inte gula, inte homosexuella, and so on. Att du tror att alla som inte håller med dig hatar dig är rätt tragiskt.
2013-03-23, 22:39
  #783
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Om du tar och studerar våldtäktsstatistik så kommer du snart upptäcka att en ansenlig del svenska kvinnor defacto tvingats till att ligga med en mörkhyad afrikan eller våldtäktssemit. Så där har du fel.

Ja men det är ett otroligt ovanligt brott som inte säger någonting om något på nationell skala, så det argumentet föll ju pladask.
2013-03-23, 22:41
  #784
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Ja men det är ett otroligt ovanligt brott som inte säger någonting om något på nationell skala, så det argumentet föll ju pladask.

Det beror på vad man menar med ovanligt. Det är betydligt vanligare i det mångkulturella Sverige än i det homogena som existerade för ca 40-50 år sedan.

Och du vet väl hur gärningsmannen brukar se ut?
2013-03-23, 22:53
  #785
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
VArför skulle jag ha respekt för avsaknad av solbränna? JAg bryr mig inte om modetidningar etc, solbränna är bara inte viktigt för mig, utseende ideal är något jag alltid kämpat emot.

Nej, dessa delar utelämnas inte i en högskoleutbildning, där får du för det mesta riktig fakta som inte är vinklad, dock bevisade du just att du inte läst på universitet då du faktiskt trodde detta.

Sen bör du veta att världens ledande forskningsområde (silicon valley) har 50% utlandsfödda. När det står "bill gates uppfann detta" betyder det i stort sett "bill gates och 20 invandrare uppfann detta". Återigen ren fakta, inte en åsikt.

De forskare som uppfunnit nätet är själva förmodligen för mångkultur (då i stort sett alla högt bildade är det), så är det inte du som missbrukar deras uppfinning om någon genom att sprida rasistisk propaganda?

JA vi har rätt att existera, och titta! vi existerar!. Så allt är som det ska. Om vita sedan VÄLJER att ligga med andra än vita, då VÄLJER den vita rasen att ta vad jag antar att du skulle kalla rassjälvmord. Det underbara är att de vita personer du talar om som fört vårt samhälle framåt delar mina tankar, det är in fact från dem jag hämtat mycket av mina egna tankar, dvs fysiker etc.


Och nej, inte 50+ år. 150+ år. Ren fakta. Med nuvarande invandring + folkökning + svensk befolkningsminskning, tar det 150 år innan det är lika många invandrare som svenskar.

Nej, det är folksjälvmord jag stödjer om något. Mord är inte något man väljer. När vita VÄLJER att skaffa barn med mörkhyade, vilket i din mening "dödar det vita", så är det självmord av det vita, då det är på eget val.

Så man byter ras om man ligger på stranden och solar sig litet? IG biologi, sjyst.

Hot&hatfylld propaganda konstant, som får folk som dig att tro att hundratusentalsåriga biologiska förändringar är att "gå till solarium/ligga och sola sig" är vad som är vapnet. Som du reproducerar genom att blint och utan att ifrågasätta spelar med i det antivita hatet.

Så du vill ha folksjälvmord? Trevlig typ här! Ungefär som någon galen diktator, typ Kim Jung-Il skulle ge någon "dödshjälp". Vad skulle man säga emot det, Kim Jung vill ju bara minska smärtan och snabba på processen genom att utrota dig!

Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Nej det är det inte. EU är en organisation, denna har rätt att sprida vilka åsikter den vill, så bra den kan. Precis som nationaliströrelserna har samma rätt. Det du talar om är att din sida "förlorar", och att du inte kan ta att folket har talat.

Att motarbeta en åsikt är även det yttrandefrihet och åsiktsfrihet. Ska du få ha rättighet att ha en åsikt måste du även få ha den motsatta åsikten och argumentera och kämpa för denna. Du är helt enkelt bara en dålig förlorare. Folkviljan har segrat.

Jag hatar ingen, inte dig, inte svarta, inte gula, inte homosexuella, and so on. Att du tror att alla som inte håller med dig hatar dig är rätt tragiskt.

Har den? Som skattebetalare i EU tvingas betala stora summor till denna organisation som kallar sig "demokratisk", alltså folkstyrd, så har den inte rätt att köra över folkviljan.

Förutom från en antivit marxist synpunkt förstås, i din värld är väl det väl folkstyre när att EU förtrycker det folk det ska REPRESENTERA!

Inte alla, men du och vissa andra psykopater. Du borde se dig själv i spegeln, eller ja rentav kolla vad du skriver och tänka efter om du någonsin haft en enda tanke där du ifrågasatt det systemet pumpat i dig sen din födsel. Hat/antivit zombie, inte mycket skillnad.
2013-03-23, 23:00
  #786
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Såja, fixat. Jag vet inte vad du förväntar dig, blir ditt folkmordsuppmuntrande mer rättfärdigat för att du är "vit hetro kvinna"? Vet du vad, skulle inte bry mig om du är en korvgubbe som pluggar på KTH, ditt antivita hat och folkmordsivrande är avskyvärt vilket som.

Skrattretande att DU av alla ska prata om "nivå", antivit. Du har precis uppmuntrat att den Vita rasen, miljontals människors utrotning med de mest patetiska lögnerna och "argumenten" någonsin, och så ska du gnälla om "nivå"?

Du har gjort det väldigt tydligt vart den antivita nivån ligger, tack. Lögner, psykopati och folkmord, tror inte att jag kan toppa din nivå hur hårt jag än försöker..

Jag anser att folk skall få skaffa barn med vilka de vill. Ingen annan skall lägga sig i det.
2013-03-23, 23:11
  #787
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Jag anser att folk skall få skaffa barn med vilka de vill. Ingen annan skall lägga sig i det.

Vita också? Sjyst, då är du väl emot antivit propaganda som demoniserar Vita människor och deras barn, hoppas jag?

http://cache.daylife.com/imageserve/0glb8PYew75Cg/610x.jpg
http://www.theblaze.com/wp-content/uploads/2012/06/unfair-campaign1.png
2013-03-23, 23:43
  #788
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Det beror på vad man menar med ovanligt. Det är betydligt vanligare i det mångkulturella Sverige än i det homogena som existerade för ca 40-50 år sedan.

Och du vet väl hur gärningsmannen brukar se ut?

Ja, och för poängen jag gjort är detta totalt irrelevant, vi talade folkmord och påtvingande av sexuellt umgänge på nationell nivå.

Brukar å brukar, 50% ungefär är ju vita.
2013-03-23, 23:54
  #789
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Så man byter ras om man ligger på stranden och solar sig litet? IG biologi, sjyst.

Hot&hatfylld propaganda konstant, som får folk som dig att tro att hundratusentalsåriga biologiska förändringar är att "gå till solarium/ligga och sola sig" är vad som är vapnet. Som du reproducerar genom att blint och utan att ifrågasätta spelar med i det antivita hatet.

Så du vill ha folksjälvmord? Trevlig typ här! Ungefär som någon galen diktator, typ Kim Jung-Il skulle ge någon "dödshjälp". Vad skulle man säga emot det, Kim Jung vill ju bara minska smärtan och snabba på processen genom att utrota dig!



Har den? Som skattebetalare i EU tvingas betala stora summor till denna organisation som kallar sig "demokratisk", alltså folkstyrd, så har den inte rätt att köra över folkviljan.

Förutom från en antivit marxist synpunkt förstås, i din värld är väl det väl folkstyre när att EU förtrycker det folk det ska REPRESENTERA!

Inte alla, men du och vissa andra psykopater. Du borde se dig själv i spegeln, eller ja rentav kolla vad du skriver och tänka efter om du någonsin haft en enda tanke där du ifrågasatt det systemet pumpat i dig sen din födsel. Hat/antivit zombie, inte mycket skillnad.

Jag har som sagt inga rasföreställnignar. Du blir mörkare av att ligga i solen, svarta är mörkare pga deras förfäder levt många år i varmare trakter. Enda skillnaden för mig är att vår solbränna försvinner. Ras är ett icke existerande koncept för mig som jag bara använder just för att kunna föra en diskussion om ämnet. Biologisk sett skiljer ytterst lite.

100 000 år är ingenting i evolutionära termer. Ungefär tillräckligt för att ändra färgen på hyn, inte mycket mer. Och det är den enda skillnaden, ja, om man lyssnar på forskning såklart.

Jag kan inte bestämma över om det svenska folket vill ta självmord. JAg står för att man skall kunna få dödshjälp. Vill det svenska folket välja att "para bort vår ras" så är det deras val i min mening. Det är varje Svensks egna val helt enkelt. Ren åsiktsfrihet.

Ja den är folkstyrd, folkstyrd innebär att majoriteten bestämmer. Kolla upp begreppen lite du. Majoriteten är folkviljan, så att inte kämpa mot nationalism vore att köra över folkviljan med andra ord. Du verkar ha misstagit "KÖRA ÖVER FOLKVILJAN" men "ATT HANDLA DEMOKRATISKT".

systemet pumpat i mig? Jag planerar att starta ett eget samhälle för att bli fri från systemet, men visst, det är väll precis det systemet vill?

JAg hatar inte dig, kom till Fittja så bjuckar jag på en ÖL!
2013-03-24, 00:10
  #790
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Jag har som sagt inga vanföreställnignar. Du blir mörkare av att ligga i solen, svarta är mörkare pga deras förfäder levt många år i varmare trakter. Enda skillnaden för mig är att vår solbränna försvinner. Ras är ett icke existerande koncept för mig som jag bara använder just för att kunna föra en diskussion om ämnet. Biologisk sett skiljer ytterst lite.

Och annorlunda organ i relation till medicin och blodgrupp, skelettskillnader, fysiska, skillnader? Nejdå, bara ett ligga på stranden i Miami så kan jag bli en världsetta i löpning, precis som Kenyanerna som solar sig på stranden för att bli så bra löpare. Visst är världen fantastisk?

Är 2% DNA skillnad ytterst lite tycker du?

Citat:
100 000 år är ingenting i evolutionära termer. Ungefär tillräckligt för att ändra färgen på hyn, inte mycket mer. Och det är den enda skillnaden, ja, om man lyssnar på forskning såklart.

Jag kan inte bestämma över om det svenska folket vill ta självmord. JAg står för att man skall kunna få dödshjälp. Vill det svenska folket välja att "para bort vår ras" så är det deras val i min mening. Det är varje Svensks egna val helt enkelt. Ren åsiktsfrihet.

Det du förespråkar "påtvingad dödshjälp" eller vad du vill kalla det, är fortfarande ett folkmord.

Citat:
Ja den är folkstyrd, folkstyrd innebär att majoriteten bestämmer. Kolla upp begreppen lite du. Majoriteten är folkviljan, så att inte kämpa mot nationalism vore att köra över folkviljan med andra ord. Du verkar ha misstagit "KÖRA ÖVER FOLKVILJAN" men "ATT HANDLA DEMOKRATISKT".
Så nu blev folkstyre viktigt helt plötsligt, sa du inte att EU kan göra som dem vill nyss? Tycker du majoriteten skulle rösta 'Ja' i en folkomröstning om Vitt folkmord?
Citat:
systemet pumpat i mig? Jag planerar att starta ett eget samhälle för att bli fri från systemet, men visst, det är väll precis det systemet vill?

JAg hatar inte dig, kom till Fittja så bjuckar jag på en ÖL!

Vita utrotade är fortfarande Vita utrotade, vad spelar resten för roll för systemet?

Kanske inte, men du hatar min ras. Och precis som öl är onyttigt för kroppen, så är antivitism onyttigt för Vita. Avstår bägge.
__________________
Senast redigerad av R3kyl 2013-03-24 kl. 00:13.
2013-03-24, 00:19
  #791
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Och annorlunda organ i relation till medicin och blodgrupp, skelettskillnader, fysiska, skillnader? Nejdå, bara ett ligga på stranden i Miami så kan jag bli en världsetta i löpning, precis som Kenyanerna som solar sig på stranden för att bli så bra löpare. Visst är världen fantastisk?

Är 2% DNA skillnad ytterst lite tycker du?



Det du förespråkar "påtvingad dödshjälp" eller vad du vill kalla det, är fortfarande ett folkmord.


Så nu blev folkstyre viktigt helt plötsligt, sa du inte att EU kan göra som dem vill nyss? Tycker du majoriteten skulle rösta 'Ja' i en folkomröstning om Vitt folkmord?


Vita utrotade är fortfarande Vita utrotade, vad spelar resten för roll för systemet?

Kanske inte, men du hatar min ras. Och precis som öl är onyttigt, varför jag avstår, så är antivitism dåligt för Vita.

vi har mindre än 2% skillnad från grisar, så jag bara antar här att du drar dina siffror från röven.

“ Heredity influences behavior in individuals, it does not affect the ability of a population to function in any social setting, all peoples "possess equal biological ability to assimilate any human culture" and "racist political doctrines find no foundation in scientific knowledge concerning modern or past human populations.” (PA Statement on Biological Aspects of Race". American Journal of Physical Anthropology 101: 569–570. 1996.)

Nej. Jag förespråkar FRIVILLIG DÖDSHJÄLP om något. Svenskarna VÄLJER att blanda ut sitt folk. Ingen tvingas. Det är inte ett mord om folket själva väljer det.

Ja du har siffrorna framför dig, i din mening så ja, majoriteten skulle rösta ja till ett folkmord. ca 70% röstar på sossarna eller moderaterna, båda partier som vill öka invandringen. Så folket har ju faktiskt talat.

Aha. Jag är vit, och jag är absolut inte anti-mig, per automatik och förlängning är jag därav inte antivit, då den personen jag sätter absolut längst fram, är vit.
2013-03-24, 00:30
  #792
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
vi har mindre än 2% skillnad från grisar, så jag bara antar här att du drar dina siffror från röven.

“ Heredity influences behavior in individuals, it does not affect the ability of a population to function in any social setting, all peoples "possess equal biological ability to assimilate any human culture" and "racist political doctrines find no foundation in scientific knowledge concerning modern or past human populations.” (PA Statement on Biological Aspects of Race". American Journal of Physical Anthropology 101: 569–570. 1996.)

Jag frågade en enkel fråga, är 2% i DNA skillnad litet?

Citat:
Nej. Jag förespråkar FRIVILLIG DÖDSHJÄLP om något. Svenskarna VÄLJER att blanda ut sitt folk. Ingen tvingas. Det är inte ett mord om folket själva väljer det.

Lika frivilligt som att en rökare röker p.g.a. egen vilja och logiska beslut, aldrig att företag sponsrar reklam som får majoriteten att röka och skapar grupptryck. Nej då, alla röker av egen fri vilja, och rationella beslut!

Citat:
Ja du har siffrorna framför dig, i din mening så ja, majoriteten skulle rösta ja till ett folkmord. ca 70% röstar på sossarna eller moderaterna, båda partier som vill öka invandringen. Så folket har ju faktiskt talat.

Sossarna & Moderaterna har ju gått till val med att "Med oss så hjälper du Vita till dödshjälp", inte lögner och löften om guld och gröna skogar med "mångfald" och allt vad det heter, eeexakt.

Och ifall någon börjar rösta annorlunda, typ Grekland, så är det folkets uppgift att förtrycka det folket ändrar åsikt om!

Citat:
Aha. Jag är vit, och jag är absolut inte anti-mig, per automatik och förlängning är jag därav inte antivit, då den personen jag sätter absolut längst fram, är vit.

Jag har svenskt medborgarskap, därför kan jag inte vara emot den svenska staten, herp derp.
__________________
Senast redigerad av R3kyl 2013-03-24 kl. 00:32.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in