2013-05-01, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BossNeger
De antivita använder följande steg för att försöka fullborda folkmordet:

1. Öppna gränserna och möjliggör oändlig massinvandring från tredje världen in till alla vita länder och BARA vita länder.

Man pratar om "frihet" och "allas lika värde" och "mångkultur" för att rättfärdiga detta steg.
Syftet är att göra vita till minoriteter i sina egna länder.

2. Tillämpar tvångsintegrering och tvångsassimilering i boplatser, städer och arbetsplatser där det fortfarande är för vitt.

Här droppar man frihetssnacket, helt plötsligt ska inte folk få "bo vart de vill".
De förespråkar även att man måste inkvotera icke-vita där det finns för många vita, samtidigt som de påpekar att "hudfärg inte spelar någon roll.

3. De promotar dagligen om "mångfald" och rasmixpropaganda för att få folk att blandas upp så att vita möter en "brun framtid". Alla är och ska bli "likadana". Det där med "mångfald" blir alltså inte så viktigt helt plötsligt.

Samtidigt ska de fördöma alla de som är emot vansinnet för "rasister" och"nazistersomvilldödasexmiljonerjudar" bara för att de inte håller med om att vita ska dö ut.

"Antirasist" är ett kodord för anti-vit.

Ja då Sveriges befolkning fortsätter att rösta på de partier som stödjer denna agenda kallas det demokrati.

DEn enda chansen ni grabbar som är emot mångkulturen är att faktiskt övertala "den antivita majoriteten" att dom har fel. TRor du verkligen detta görs genom att hitta på ett skällsord som syftar till alla personer som inte är rasister?
2013-05-01, 17:59
Medlem
Roburs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Ja då Sveriges befolkning fortsätter att rösta på de partier som stödjer denna agenda kallas det demokrati.

DEn enda chansen ni grabbar som är emot mångkulturen är att faktiskt övertala "den antivita majoriteten" att dom har fel. TRor du verkligen detta görs genom att hitta på ett skällsord som syftar till alla personer som inte är rasister?

Vad får dig att tro att en majoritet av svenskarna är antivita?
2013-05-01, 18:59
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:

Vi kommer främst få fler anhängare med tiden då eran politik mångkulturaliserar samhället. Mer araber, negrer och kriminalitet skapar mer motsättningar och mer anhängare till oss. Ni skapar problemen och missnöjet med er mångkulturpolitik och vi fångar upp missnöjet.

Anledningen till att olika främlingsfientliga partier poppar upp i europa beror på er politik. Fortsätt förstöra en före detta bra kontinent och förvandla det till en mångkulturell kloak. Då blir detta resultatet.
2013-05-01, 19:33
Medlem
Citat:
JAG är vit och blir inte behandlad som skit, så jag kan tyvärr inte relatera till din verklighet.

Nja, du är inte Vit, utan antivit. Vad du än är så gör du mer för att förstöra Vita folk än något virus eller pandemi. Din typ är den som rekryteras och tas hand om av mamma staten som en duktig, antivit undersåte.

Citat:
DU är inte kapabel att ensam göra dessa bedömningar utan djupgående forskning bakom det, och även de som gör denna forskning jämför denna med annan forskning i samma ämne för att se om det korrelerar. Så det du har är inte 1+1=2, Du har X+Y=?

Anledningen att jag bara anser referensgranskad forskning som dugligt material att grunda faktisk åsikt på är just att utan sådan vet du inte vad det är du plussar ihop. Dina egna erfarenheter räcker för det mesta inte. (Ja du kan ju faktiskt spenderat 20 år att forska i ett ämne, då säger ju dina egna erfarenheter självklart något)

Ja då är väll Nicholas Sarkozy ett rövhål då? Vad är problemet? Yttrandefrihet innebär inte att man bara får yttra saker du tycker om.

Nej det logiska felslutet ligger (bland annat) i hur du har kommit fram till att det är ett folkmord, dvs genom att vrida på definitionen av ordet. Flera djurarter dör naturligt ut varje dag, är det någon som mördar dem? Mördade någon valonerna? Nej, folkarter föds, och dör ut, detta är naturligt och har pågått sedan tidernas begynnelse, det är anledningen att det vita folket ens existerar.

Jag har pratat om utveckling från två aspekter:
1) Världens naturliga utveckling, dvs, ALLT är i stort sett utveckling, den behöver inte vara possitiv.
2) TEknologisk utveckling, dvs att transportteknologi har utvecklats och resulterat i att människor flyttar sig mer.
Vilken är det du har problem med?

Ja, och på samma sätt är det väll svårt att se rasism när man själv är rasist då? Du visar tydligt rasistiska drag, det är in fact inte någon tvekan i huvud taget om att du är rasist. En person som skiter i vilket är självklart inte rasist. Utan rasistiska åsikter är du inte rasist. Du har dock tillskrivit mig termen antivit, trots att jag SKITER i hur det går för någon ras. På detta sätt har du totalt dragit ur styrkan ur ditt eget ord, då det inte refererar till personer som faktiskt aktivt vill se vita utrotas, utan till alla som inte är av samma åsikt som du själv.

Ja bortblandning av vita är utveckling, det händer, eller hur? Det är den utveckling vi ser, förnekar du detta? Trodde hela ditt argument baserades på detta men nu kritiserar du alltså den tanken?

Nej jag har inte förnekat att den vita hudfärgen försvinner med tiden, eller att jag inte har något problem med det. Men jag har inget problem med om det inte händer heller. Jag bara bryr mig inte, det är ett totalt oviktigt problem för mig. Det rör mig inte ryggen varken om vita finns kvar eller om vi inte finns kvar. Så länge vi försvinner på naturlig väg såklart, och inte enligt de juridiska definitionerna för folkmord, dvs inte vad du uttrycker som folkmord utan ordets faktiska mening inom rättssystemet.

Sååå mycket snack, så litet sagt?

Du "bryr dig inte" om Vita försvinner eller inte säger du, men argumenterar mot alla som vill se Vita existera.

Du kallar bortblandningen av Vita för "utveckling", icke-psykopater kan se att det är folkmord och inser att det är ett förfall. Men trots det är du inte antivit enligt dig själv?

Och givetvis så försöker du, trots att du är "oskyldig" och inte har något alls att oroa dig för. Försöker du förneka definitionen av folkmord, nästan som att du skulle tjäna på det folkmord du kallar "utveckling" inte blottas för vad det verkligen är för hela världen?

Hmm, hmm, hmmm. Världen är bra intressant med alla dessa sammanträffanden, visst, antivit?
Senast redigerad av R3kyl 2013-05-01 kl. 19:48.
2013-05-01, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fboba40
Alla vet vad en rasist är. Inga normala personer begriper vad som menas med "antivit", eftersom det bara är struntsnack.
Kör med öppna kort, kalla dig rasist.

Ni antirasister begriper 'antivit' påpekandet rätt bra ju, "rassenazistfascister som vågar värna om Vita folkslag, usch tvi!"

Du svarade aldrig på min fråga innan förresten, varför tycker du att antivita kommunister i massmedia och stat är ok och enligt dig själv, "neutralt"?

Jovisst, kalla mig "rasist". Det skulle göra er antirasister/antivita glada, eller hur?

Sen skulle jag kalla mig fitta, hora, luder, svin och skräp också, om jag inte vill ha antivitt folkmord. Alla normala människor i era antivita, mentala kedjor och du som piskar folk till tystnad, är det någon fetisch för dig eller?..
Senast redigerad av R3kyl 2013-05-01 kl. 19:49.
2013-05-01, 21:53
Medlem
fboba40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Ni antirasister begriper 'antivit' påpekandet rätt bra ju, "rassenazistfascister som vågar värna om Vita folkslag, usch tvi!"

Du svarade aldrig på min fråga innan förresten, varför tycker du att antivita kommunister i massmedia och stat är ok och enligt dig själv, "neutralt"?

Den frågan måste jag ha missat. Känner inte till några antivita kommunister så jag kan inte ta ställning.

Citat:
Jovisst, kalla mig "rasist". Det skulle göra er antirasister/antivita glada, eller hur?

Sen skulle jag kalla mig fitta, hora, luder, svin och skräp också, om jag inte vill ha antivitt folkmord. Alla normala människor i era antivita, mentala kedjor och du som piskar folk till tystnad, är det någon fetisch för dig eller?..

Du får kalla dig vad du vill. Förstår inte hur jag manar till tystnad för att jag tycker att rasister kunde kalla sig rasister. Det är fritt fram även för rasister att diskutera på FB, därför pågår t.ex denna diskussion.
2013-05-01, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fboba40
Den frågan måste jag ha missat. Känner inte till några antivita kommunister så jag kan inte ta ställning.

Jaha, så plötsligt råkade du bara glömma bort antivita propagandahäxan Åsa Lindeborg. Och råkade även undvika att svara på frågan som ställde din pro-kommunistiska, pro-antivit propaganda attityd mot väggen? OK, sjyst. Då vet vi det.

Citat:
Du får kalla dig vad du vill. Förstår inte hur jag manar till tystnad för att jag tycker att rasister kunde kalla sig rasister. Det är fritt fram även för rasister att diskutera på FB, därför pågår t.ex denna diskussion.

Alla du hatar, som inte håller med om att Vita ska utrotas kallas "rasister" av er antivita.

Dem ni antivita kallar "rasister" får hatkampanjer riktade mot sig och blir utfrysta av stat och media och anfallna av inofficiella KGB/AFA.

Oskyldig till allt förtryck och allt hat mot Vita, som alltid, antivit. Men, normala människor kan se igenom den lögn dränkta cyanidsoppan som du serverar, bättre än du tror.
2013-05-02, 02:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robur
Vad får dig att tro att en majoritet av svenskarna är antivita?

Att de partier och politiker som anses antivita av rasisterna får mellan 80-90% av befolkningens röster.
2013-05-02, 02:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Vi kommer främst få fler anhängare med tiden då eran politik mångkulturaliserar samhället. Mer araber, negrer och kriminalitet skapar mer motsättningar och mer anhängare till oss. Ni skapar problemen och missnöjet med er mångkulturpolitik och vi fångar upp missnöjet.

Anledningen till att olika främlingsfientliga partier poppar upp i europa beror på er politik. Fortsätt förstöra en före detta bra kontinent och förvandla det till en mångkulturell kloak. Då blir detta resultatet.

Så ni får ta över i ett läge där det inte lägre går att göra något åt saken? OK, vi får se hur det går då..

För i nuläge verkar SD gå bakåt, inte framåt, trots fortsatt invandring.

Ja dessa partier dyker upp och blir ibland starka, men har inte majoritet, och kommer inte få, i majoriteten av dessa länder.
2013-05-02, 02:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Nja, du är inte Vit, utan antivit. Vad du än är så gör du mer för att förstöra Vita folk än något virus eller pandemi. Din typ är den som rekryteras och tas hand om av mamma staten som en duktig, antivit undersåte.

Sååå mycket snack, så litet sagt?

Du "bryr dig inte" om Vita försvinner eller inte säger du, men argumenterar mot alla som vill se Vita existera.

Du kallar bortblandningen av Vita för "utveckling", icke-psykopater kan se att det är folkmord och inser att det är ett förfall. Men trots det är du inte antivit enligt dig själv?

Och givetvis så försöker du, trots att du är "oskyldig" och inte har något alls att oroa dig för. Försöker du förneka definitionen av folkmord, nästan som att du skulle tjäna på det folkmord du kallar "utveckling" inte blottas för vad det verkligen är för hela världen?

Hmm, hmm, hmmm. Världen är bra intressant med alla dessa sammanträffanden, visst, antivit?

Ja antivit refererar till en åsikt medan vit refererar till en hudfärg, så du kan vara både vit och antivit samtidigt. Men låt mig omformulera då: JAg är etnisk svensk, och blir inte behandlad som skit, så jag kan inte relatera till den verklighet du lever i.

Ja i din mening är den svenska staten antivit, dvs inte rasistisk och troende på rasideologi. Denna har stöd av en stor del av folket, du lever alltså i ett antivitt land helt enkelt, enligt din definition då.

Ja exakt, jag bryr mig inte, men jag gillar att argumentera just mot personer som är irrationella, på toppen är rasister och religiösa, därav diskuterar jag framför allt med dessa.

OK, du påstår alltså att bortblandning av vita inte existerar? För OM det existerar, är det utveckling. Det behöver inte vara bra utveckling, men det är utveckling. du verkar ha missförstått ordet som något nödvändigtvis positivt.

Nja, ni kan se att det är folkmord utifrån de definitioner ni hittat på för ordet som inte överensstämmer med den faktiskt juridiska vetenskapliga tolkningen av ordet. Precis som jag kan kalla en Ko för en get om jag vill..

JAg har inget problem att erkänna vad som händer, dvs raserna blandas friskt framför allt i den utvecklade delen av världen. Det du gör är dock att använda ett ord till något det inte betyder. Jag har redan förklarat varför men du ignorerar det varje gång och har hittills inte bemött det. Så jag säger det igen antar jag:

Du använder punkt 3 i lagen om folkmord för att stödja din tes. "Att uppsåtligen påtvinga gruppen levnadsvillkor, som är avsedda att medföra dess fysiska undergång". Detta refererar direkt till situationer såsom the trail of tears, dvs att bokstavligen talat förflytta en folkgrupp till platser utan mat etc så dom bokstavligen talat dör till följd utav det.

Ge mig exempel på en större grupp svenskar som förflyttats av regeringen till en plats där de bokstavligen talat avlider till följd utav detta.
2013-05-02, 08:23
Medlem
Citat:
Att de partier och politiker som anses antivita av rasisterna får mellan 80-90% av befolkningens röster.

Du är en mycket konstig människa.

Antirasist antivit är en sanning som inte tidigare talats om eller spridits. Men den kommer att fälla den ordning du försvarar.

Men titta på dig själv. Du skriver som om hela Sverige satt och lusläste denna tråd. Det är sjukligt. Du påstår att du är neutral, men ändå skriver du sådana saker? Det är inte neutralt. Det är något helt annat.
2013-05-02, 11:29
Medlem
Citat:
Ja antivit refererar till en åsikt medan vit refererar till en hudfärg, så du kan vara både vit och antivit samtidigt. Men låt mig omformulera då: JAg är etnisk svensk, och blir inte behandlad som skit, så jag kan inte relatera till den verklighet du lever i.

Gäsp.. ja i din antivita bubbla är det fortfarande Vita djävulen som förtrycker allting såklart. Samtidigt i verkligheten..

http://www.friatider.se/svenskar-ratas-nar-staten-rekryterar
http://www.friatider.se/polisen-vi-soker-dig-som-inte-ar-svensk
http://www.friatider.se/sa-mycket-billigare-blir-varden-for-illegala-invandrare

Eller varför inte era "antirasist" organisationer som skiter i Vita folkslag också?
http://www.friatider.se/lakare-utan-granser-hjalper-endast-invandrare
Citat:
Ja i din mening är den svenska staten antivit, dvs inte rasistisk och troende på rasideologi. Denna har stöd av en stor del av folket, du lever alltså i ett antivitt land helt enkelt, enligt din definition då.

Ja exakt, jag bryr mig inte, men jag gillar att argumentera just mot personer som är irrationella, på toppen är rasister och religiösa, därav diskuterar jag framför allt med dessa.

OK, du påstår alltså att bortblandning av vita inte existerar? För OM det existerar, är det utveckling. Det behöver inte vara bra utveckling, men det är utveckling. du verkar ha missförstått ordet som något nödvändigtvis positivt.

Nja, ni kan se att det är folkmord utifrån de definitioner ni hittat på för ordet som inte överensstämmer med den faktiskt juridiska vetenskapliga tolkningen av ordet. Precis som jag kan kalla en Ko för en get om jag vill..

JAg har inget problem att erkänna vad som händer, dvs raserna blandas friskt framför allt i den utvecklade delen av världen. Det du gör är dock att använda ett ord till något det inte betyder. Jag har redan förklarat varför men du ignorerar det varje gång och har hittills inte bemött det. Så jag säger det igen antar jag:

Du använder punkt 3 i lagen om folkmord för att stödja din tes. "Att uppsåtligen påtvinga gruppen levnadsvillkor, som är avsedda att medföra dess fysiska undergång". Detta refererar direkt till situationer såsom the trail of tears, dvs att bokstavligen talat förflytta en folkgrupp till platser utan mat etc så dom bokstavligen talat dör till följd utav det.

Ge mig exempel på en större grupp svenskar som förflyttats av regeringen till en plats där de bokstavligen talat avlider till följd utav detta.

Politikers lögner=stöd av folket? Jovisst, det vill du allt intala dig, antivit. Du menar väl att Kim Jong-Uns atombombshot och världkrigssug skulle accepteras av nordkoreaner, om dem slapp statspropaganda som beskriver världen ur deras galna kommunistvinkel?

Du ser fortfarande antivitt folkmord som "utveckling" och fortsätter ljuga om de lögner politiker och journalister slänger runt, litet antivit inception du verkar leva i där, lögn innuti lögner?

Du kräver exempel på svenskar som flyttats när du själv precis sagt att "situationer såsom" trail of tears är exempel. Inte den metoden för folkmordiska levnadsvilkor alltså.

Folk har pekat ut att förflyttning av icke-Vita till ALLA och BARA Vita länder leder till att Vita blir minoritet och blandas bort, det vill säga folkmordiska levnadsvilkor. Detta är ett exempel som du fått flera gånger. Som du undviker i förmån för att kräva exempel på en enda metod (svenskar som flyttas) när du själv ovan sagt att folkmordiska levnadsvilkor kan genomföras på flera sätt.

Antivit, please. Det är fortfarande resultatet, utrotningen av Vita som är frågan, inte vem fan som flyttas och hur exakt folkmordet begås.
Senast redigerad av R3kyl 2013-05-02 kl. 11:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in