2013-02-25, 21:50
Medlem
epic-norrmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Vill du köra ut/avrätta skötsamma svenska medborgare så får du leva med att vara Sveriges fiende och bli kallad rasist och anti-människa.

Vi får väl se....
Retar du upp medelklassen i Sverige så är det slut på smörgåsbordet.
Något jag lärt mig av svenskar är att - Jävlas inte med medelklassen!
2013-02-25, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Nu missförstår du igen.

Jag är säker på att jag förklarat för dig minst en gång att din hudfärg inte har någonting med att göra om du är antivit eller ej. Nu tror jag att det är tredje gången jag förklarat det för dig. Släpp det nu. Det är dags.

Det här är viktigt: det har ingenting med din hudfärg att göra. Absolut ingenting.
Om det inte har med min eller någon annans hudfärg att göra varför hitta på ett sådant uttryck?
2013-02-25, 21:56
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Du vet mycket väl att det bara är de vita folkens länder som utsätts för massinvandring, tvångsintegrering och rasblandingspropaganda. De andra folken har sina länder och särater kvar så vad du i praktiken stödjer är utplånandet vita och endast vita.

Tycker det är roligt att du ser alla icke-vita som en homogen grupp. Det pågår heller inte massinvandring. Färgblandning är bra då det gör rasismem obsolet. Särarterna är inte tillräckligt annorlunda för att det ska varar relevant.

Citat:
Ursprungligen postat av epic-norrman
Vi får väl se....
Retar du upp medelklassen i Sverige så är det slut på smörgåsbordet.
Något jag lärt mig av svenskar är att - Jävlas inte med medelklassen!

Å andra sidan kanske medelklassen får nog av den växande rasismen? Hoppas bara det inte behöver gå lika långt som runt andra världskriget.
2013-02-25, 21:59
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Tycker det är roligt att du ser alla icke-vita som en homogen grupp. Det pågår heller inte massinvandring. Färgblandning är bra då det gör rasismem obsolet. Särarterna är inte tillräckligt annorlunda för att det ska varar relevant.
Försöker du utplåna människans särarter så lovar jag dig att du kommer få se på "rasism" som heter duga. Det ligger nämligen i biologiska särarters natur att sträva efter att överleva.
2013-02-25, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bergens.Herre
Och där brast mitt tålamod. Antivit handlar inte om huruvida du är vit eller inte. Fan har ingenting nått fram?
Vad handlar det då om, och varför då blanda in vita människor om det inte handlar om det?
2013-02-25, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balders-maka
Om det inte har med min eller någon annans hudfärg att göra varför hitta på ett sådant uttryck?

För att det beskriver ett fenomen, något som pågår över hela världen. Något som bör sättas stopp för.
2013-02-25, 22:02
Medlem
Citat:
Försöker du utplåna människans särarter så lovar jag dig att du kommer få se på "rasism" som heter duga. Det ligger nämligen i biologiska särarters natur att sträva efter att överleva.

Gör inte det här misstaget. Det är ett dödligt misstag. Det här handlar inte om "människans särarter" - det handllar om vita människor enbart.
2013-02-25, 22:03
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:

Det enda som är relevant är människan. Vill du utplåna en del så vill du utplåna hela arten. Genom att leva sida vid sida kan vi använda den biologiska naturen till att erövra annat, och lösa problem som annars inte skulle vara möjliga att lösa!

Jag bjuder in dig till den stora festen. Var inte den ensamme svensken som ligger i sängen, på nedervåningen, med sin dator. Var den glada festdeltagaren!
2013-02-25, 22:05
Medlem
Bergens.Herres avatar
Citat:
Vad handlar det då om, och varför då blanda in vita människor om det inte handlar om det?
Vita människor som föredrar rasblandning och andra hudfärger än vita! ANTI-VIT.
Ja det det låter ologiskt och korkat. Den logiska förklaringen är just att det ologiskt och korkat.
2013-02-25, 22:06
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergens.Herre
Vita människor som föredrar rasblandning och andra hudfärger än vita! ANTI-VIT.
Ja det det låter ologiskt och korkat. Den logiska förklaringen är just att det ologiskt och korkat.

Vi föredrar inte andra hudfärger. Hudfärg är helt enkelt irrelevant.
2013-02-25, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
För att det beskriver ett fenomen, något som pågår över hela världen. Något som bör sättas stopp för.
Något som jag tycker ska uppmuntras. Tänk om ni kunde lägga samma energi på att göra världen lite bättre som ni lägger ner på att hata här
2013-02-25, 22:11
Medlem
Citat:
Något som jag tycker ska uppmuntras.

Du uppmuntrar folkmord. Ok, då är du utan tvekan anti-vit.

Citat:
Tänk om ni kunde lägga samma energi på att göra världen lite bättre som ni lägger ner på att hata här

En förutsättning för att världen ska bli bättre är att folkmordet stoppas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in