2013-03-23, 13:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Försöker du spela ut sinnessjukkortet för att slippa ansvar? Mycket sjuk fråga.

Precis tvärtom. Jag ville sätta fokus på just sakfrågan. Och det stämmer uppenbarligen in. När det gäller brott så är avsikten viktig. Du har avsikten.

Ok, så din värdegrund säger följande: gillar du inte den revolution sådana som jag åstadkommer så ska du sticka till ett riktigt avlägset ställe som vi för tillfället inte bryr oss om. Där kan du kanske få leva i fred... men dina barn och barnbarn. Glöm det. Dem kommer vi efter. De slipper inte undan.

Detta är ditt politiska förslag. Vad tänker du om dig själv? Hur ser du på dig själv?

Men du vill att inget område ska vara fredat i hela världen. Alla ska med. Blandas bort. Du har avsikten.

Nej du säger att Svenska folket tvingas blanda vår "ras", då frågar jag: Har du tvingats att ligga med en mörkhyad? Det är väll ett ganska logiskt antagande att när du säger "det svenska folket" så måste du iaf mena dig själv som delaktig? Men svaret är med andra ord NEJ= Du har inte tvingats.

Nej du drar fokus från frågan: "Räknas det som pågår i Sverige/EU som folkmord". I juridisk mening är svaret NEJ, denna del av diskussionen kan nu ses som avslutad, såvida du inte kan bevisa att jag har för avsikt att utrota det svenska folket (Jag tycker i övrigt att ett barn från en Afrikan och en Svensk född i sverige är lika svensk som dig eller mig. Att skapa ett barn kan aldrig ses som utrotning juridiskt sett)

DEtta handlar itne om VAD JAG TYCKER. Du verkar ha fått det runt bakfotan. DEt handlar om VAD SOM HÄNDER. Jag säger inte att det är rätt eller fel med någonting i detta läge. Allt jag säger är att om man inte är bekväm med mångkulturen kan man flytta ifrån den istället för att gnälla.

Ser man realistiskt på läget så JA: Det svenska folket i majoritet har stött denna utveckling, därav är det demokratiskt beslutat. OCh NEJ, dina barnbarn kommer inte ha samma chans som du eller jag har att leva i ett "vitt samhälle" såvida du inte skapar detta samhälle själv, så gör det vet jag, inte svårare än så. Detta är absolut inget att göra med vad jag tycker, det är bara en överblick av vad som i realiteten händer.

Men ja, jag tror på att sikta mot högre former av civilisation (just nu är vi klass 0) då detta gynnar hela vår art. I första steget involverar detta mångkultur då gränserna måste försvinna för att vi ska nå våra mål.
2013-03-23, 13:59
Bannlyst
Citat:
Lögn. Du bryr dig i allra högsta grad. Det rör dig inte i ryggen? Det är ju precis vad du vill se!

Nej det är vad du antagit att jag vill se.. JAg bryr mig bara om mångkultur i den aspekten att det är en naturlig del av den mänskliga utvecklingen mot ett gränslöst och upplyst samhälle.

Dock så e jag död då, så det är av mindre vikt för mig. Får jag barn hoppas jag iofs att de får leva i en värld utan krig etc, och då är mångkulturen förmodligen en nödvändighet, vilket i längden förmodligen leder till monokultur, dvs en enad kultur.
2013-03-23, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Nej det är vad du antagit att jag vill se.. JAg bryr mig bara om mångkultur i den aspekten att det är en naturlig del av den mänskliga utvecklingen mot ett gränslöst och upplyst samhälle.

Igen: avsikten. Du är ute efter oppblandning och väljer att kalla det utveckling. Just att du kallar det utveckling i en positiv mening betyder att du har avsikten. Skyldig.

Citat:
Dock så e jag död då, så det är av mindre vikt för mig. Får jag barn hoppas jag iofs att de får leva i en värld utan krig etc, och då är mångkulturen förmodligen en nödvändighet, vilket i längden förmodligen leder till monokultur, dvs en enad kultur.

Ok, så du förespråkar mångfald. Förneka inte att du gör det. Bortom tramset här så är det så att ingen är intresserad av att "invandra" till de allra flesta ställen i världen. Men där vita människor finns, ja dit vill folk invandra. Vad du säger är att det inte ska få finnas något vitt land i hela världen - annars blir det "krig"???

Det här är global utrotning.
2013-03-23, 16:27
Medlem
Citat:
Nej du säger att Svenska folket tvingas blanda vår "ras", då frågar jag: Har du tvingats att ligga med en mörkhyad? Det är väll ett ganska logiskt antagande att när du säger "det svenska folket" så måste du iaf mena dig själv som delaktig? Men svaret är med andra ord NEJ= Du har inte tvingats.

Precis, du är väldigt militant när det gäller att skapa förutsättningarna för oppblandning. Det är det jag menar. Du vet att oppblandning kommer att ske om man skapar förutsättningarna (till massiva kostnader). Du är inte redo att börja tvinga till oppblandning, men du är radikal när det gäller att tvinga på förutsättningarna.

Exempelvis: du skulle stödja ett oppblandaravdrag - ett skatteavdrag man får om man blandar opp. Det är inte tvång. Alltså stödjer du.

Citat:
Nej du drar fokus från frågan: "Räknas det som pågår i Sverige/EU som folkmord". I juridisk mening är svaret NEJ,

Jo, det gör det. Alla kriterier är uppfyllda.

Citat:
såvida du inte kan bevisa att jag har för avsikt att utrota det svenska folket (Jag tycker i övrigt att ett barn från en Afrikan och en Svensk född i sverige är lika svensk som dig eller mig. Att skapa ett barn kan aldrig ses som utrotning juridiskt sett)

Du har upprepade gånger själv skrivit att du har det. Se det jag skrev ovan och även förra inlägget.

Citat:
DEtta handlar itne om VAD JAG TYCKER. Du verkar ha fått det runt bakfotan. DEt handlar om VAD SOM HÄNDER.

Absolut.

Citat:
Jag säger inte att det är rätt eller fel med någonting i detta läge. Allt jag säger är att om man inte är bekväm med mångkulturen kan man flytta ifrån den istället för att gnälla.

Jo. Du säger att påtvingad mångkultur till massiva kostnader är rätt.

Precis, du har sagt det. Jag vet det. Och det viktiga med det är att du är militant om att mångkulturen ska fortsätta spridas. Ingen ska komma undan. Så när du säger "flytta!", ja då är det bara temporärt. Din ideologi är en jägarideologi. Den går ut på att jaga folk baserat på hudfärg.

Citat:
Ser man realistiskt på läget så JA: Det svenska folket i majoritet har stött denna utveckling, därav är det demokratiskt beslutat. OCh NEJ, dina barnbarn kommer inte ha samma chans som du eller jag har att leva i ett "vitt samhälle" såvida du inte skapar detta samhälle själv, så gör det vet jag, inte svårare än så. Detta är absolut inget att göra med vad jag tycker, det är bara en överblick av vad som i realiteten händer.

Det här är viktigt. Du säger "gör det", men samtidigt är du militant om att det ska vara invandring till alla vita länder. Och oppblandning. Du är ultrarabiat om man enligt lagen inte får "diskriminera". Vad du gör är att uppmana något som inte får eller kan göras under din typ av regim.

Ganska smutsigt gjort av dig.

Citat:
Men ja, jag tror på att sikta mot högre former av civilisation (just nu är vi klass 0) då detta gynnar hela vår art. I första steget involverar detta mångkultur då gränserna måste försvinna för att vi ska nå våra mål.

Ok, utrotning av vita människor gynnar alla. Jag håller inte med. Jag skulle säga att det är tvärtom. Vad du gör nu är att motivera folkmord. Det är bra med folkmord för att.. utan vita människor så kommer vi från den "lägsta" formen av civilisation.

Ser du det fetmarkerade. Det är inte så att jag måste "bevisa" något. Du är helt öppen med dina avsikter.
2013-03-23, 16:32
Medlem
Citat:
Syfte? De som lever i "blandade förhållanden" har knappast ett syfte utanför kärlek, fortplantning och vilka anledningar man nu har förhållanden på grund av.

Ponera följande: en massa svennehoror och thaifetischister åker utomlands och blandar opp. Bor där, lever där. Hur gör det Sverige mångkulturellt - det som du är ute efter?

Citat:
Nej, det är inte vad jag säger. Jag välkomnar motskridande åsikter. Det jag säger är att ifall du är så jävla obekväm av mångkulturen, flytta till en plats där den inte finns. Istället för att gnälla över situationen, gör något åt din egen situation. Jag gillar inte "snobbar", så jag bor inte i Danderyd, problemet löst.

Ja, det här är viktigt. Bra vi att ältar det igen. Du säger: stick om du inte gillar min politik! Men den politik du har går ut på att förfölja människor. Förr eller senare vill du ha dina "trupper" där också. Att mångkulturen ska sprida sig.

Citat:
JAg har inte sagt ett ord om invandring till Finland, så nu hittar du bara på åsikter som jag tydligen har. Får jag hitta på saker du tycker jag med?

Ok, låt säga att Finland stoppar invandringen och skickar hem invandrarna de har. Din reaktion? Kom nu ihåg att du önskar dig mångkultur precis överallt.
2013-03-23, 17:55
Medlem
Citat:
VArför skulle jag ta åt mig av en förolämpning från någon jag saknar respekt för? JAg förespråkar dessutom ingen utrotning. JAg ser mänskligheten som en enda art och när en svart har sex med en vit ser jag bara två människor, inte två olika människor. Ett barn mellan en svart och en vit har i min mening inte utrotat någonting utom känslighet för solen.

Nej "man" tycker inte det, DU, och en minoritet jämlikar tycker det. Ytterst få högutbildade tycker det, vad säger det dig? Din åsikt hör ihop just med dålig bildning.

Det e klart detta skulle räknas det med, det e bara det att inget sådant händer. Alla har full möjlighet att uttrycka sin åsikt och ta del utav vilken information (i stort sett) man vill.

Ja du vill ju starta en kampanj mot alla möjliga saker, sidan som inte håller med dig måste väll få göra det samma? Nationalism är i min mening dyrkan av påhittade linjer med målet att hjärntvätta människor att utföra handlingar i namnet av en symbol som de annars inte hade gjort. Så kampanjer mot nationalism är jag fullt bakom, detta är inte åsiktsförtryck utan yttrandefrihet.

För att förtydliga detta för dig: Åsiktsförtryck har inget med att göra huruvida det finns kampanjer mot nationalism eller dylikt, detta är YTTRANDEFRIHET. ÅSIKTSFÖRTRYCK är när du förnekas att framföra en åsikt, inte när motståndarsidan utövar sin rättighet att uttrycka sig.

Får jag fråga, vilken utbildningsnivå ligger du på? Och vilka är dina huvudämnen? Att personer som är hjärntvättade säger att andra är hjärntvättade är inget ovanligt, Jehovas vittnen säger det hela tiden. Anledningen att jag frågar om utbildning är att lågutbildade har långt lättare för att råka ut för just hjärntvätt. Har du ingen högre utbildning visar du ganska tydligt tecknena på att just vara hjärntvättad.

Att du saknar respekt för den Vita rasen och naturens skapelser är väl rätt tydligt, ja.

Till skillnad från din "utbildning" som gått ut på Vit skuld, kolonialism, WW2 och annat som alla andra folk och raser deltagit i samt gjort. Men där den delen utelämnas där Vita bidragit enormt mycket till modern medicin, filosofi, i stort utvecklat modern biologisk forskning och andra vetenskaper. Uppfunnit datorn och nätet du sprider din antivita folkmordspropaganda på.

Om du vore en normal person skulle du kunna uppskatta vad Vita gjort och har rätt till existens. Men du försöker bryta ned Vita samhällen med att snacka om hur de tär "fritt" att Vita blandas bort efter minst 50+ år av antivit propaganda för icke-Vit invandring och integration.

Ironiskt att ditt antivita system sprider exakt samma hat och demonisering av Vita som du förespråkar, men du accepterar bara folk om dem gått i ditt "korrigerinsprogram". Jo men visst, antivit. Det är fortfarande folkmord du stödjer!
Senast redigerad av R3kyl 2013-03-23 kl. 18:18.
2013-03-23, 19:36
Medlem
fboba40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dre
Nej, och det var just min poäng. Inte i något land. Det är bara vita människor som öht ställs inför detta. Det är bara fd vita länder som avses.

Det var en märklig poäng. Om det inte finns någon anledning att fråga, så är det ju logiskt att det inte frågas. Men jag antar att vi är överens då...
2013-03-23, 19:37
Medlem
Citat:
För att förtydliga detta för dig: Åsiktsförtryck har inget med att göra huruvida det finns kampanjer mot nationalism eller dylikt, detta är YTTRANDEFRIHET. ÅSIKTSFÖRTRYCK är när du förnekas att framföra en åsikt, inte när motståndarsidan utövar sin rättighet att uttrycka sig.

För att poängtera detta också, du menar att det inte är åsiktsförtryck när en organisation som EU motarbetar nationalism just när den börjar växa i Europa, om det är folkviljan och det växer, varför motarbetas då? Ah just det, folkviljan struntas det i, måste blanda allt, herp derp!

Patetiskt att påstå att det dem kallar "näthat" inte bara mest kommer vara vanliga Vita människor som uttrycker oro för sitt samhälle och folk. Men blir bannade, nedspammade eller ja, får en stor kommunist organisation som EU på sig tack vare de egna skattepengarna han ger till EU.

Stoppa näthatarna, stoppa antivitismens hat!
Senast redigerad av R3kyl 2013-03-23 kl. 20:20.
2013-03-23, 20:11
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:

Om du tar och studerar våldtäktsstatistik så kommer du snart upptäcka att en ansenlig del svenska kvinnor defacto tvingats till att ligga med en mörkhyad afrikan eller våldtäktssemit. Så där har du fel.
2013-03-23, 21:55
Bannlyst
Citat:
Igen: avsikten. Du är ute efter oppblandning och väljer att kalla det utveckling. Just att du kallar det utveckling i en positiv mening betyder att du har avsikten. Skyldig.

Ok, så du förespråkar mångfald. Förneka inte att du gör det. Bortom tramset här så är det så att ingen är intresserad av att "invandra" till de allra flesta ställen i världen. Men där vita människor finns, ja dit vill folk invandra. Vad du säger är att det inte ska få finnas något vitt land i hela världen - annars blir det "krig"???

Det här är global utrotning.

Nej utveckling är utveckling. Påstår du att samma transportmöjligheter fanns för 100 år sedan som det finns nu? När vissa människor får möjligheten att förflytta sig gör dom det. Det är teknologisk utveckling.

Jag är inte FÖR "oppblandning", jag är för det fria valet, en jävla skillnad.

JAg förespråkar mångfald ja, omväxling förnöjer. Dock är det slutliga målet snarare en enad kultur, men detta är ju en 500 år framåt minst.

Jag är för att nationalister kan få ett eget område, då skulle jag slippa nationalister i min vardag vilket för mig är det mest hotfulla elementet jag stöter på.

Ja du kan ju tycka det är utrotning. När 2 människor får barn är det i min mening att skapa, inte att utrota, oavsett om en är svart och en är vit. Det finns inga svenskar eller Afrikaner för mig, det finns bara människor och individer.
2013-03-23, 22:12
Bannlyst
Citat:
Precis, du är väldigt militant när det gäller att skapa förutsättningarna för oppblandning. Det är det jag menar. Du vet att oppblandning kommer att ske om man skapar förutsättningarna (till massiva kostnader). Du är inte redo att börja tvinga till oppblandning, men du är radikal när det gäller att tvinga på förutsättningarna.

Exempelvis: du skulle stödja ett oppblandaravdrag - ett skatteavdrag man får om man blandar opp. Det är inte tvång. Alltså stödjer du.

Jo, det gör det. Alla kriterier är uppfyllda.

Du har upprepade gånger själv skrivit att du har det. Se det jag skrev ovan och även förra inlägget.

Absolut.

Jo. Du säger att påtvingad mångkultur till massiva kostnader är rätt.

Precis, du har sagt det. Jag vet det. Och det viktiga med det är att du är militant om att mångkulturen ska fortsätta spridas. Ingen ska komma undan. Så när du säger "flytta!", ja då är det bara temporärt. Din ideologi är en jägarideologi. Den går ut på att jaga folk baserat på hudfärg.

Det här är viktigt. Du säger "gör det", men samtidigt är du militant om att det ska vara invandring till alla vita länder. Och oppblandning. Du är ultrarabiat om man enligt lagen inte får "diskriminera". Vad du gör är att uppmana något som inte får eller kan göras under din typ av regim.

Ganska smutsigt gjort av dig.

Ok, utrotning av vita människor gynnar alla. Jag håller inte med. Jag skulle säga att det är tvärtom. Vad du gör nu är att motivera folkmord. Det är bra med folkmord för att.. utan vita människor så kommer vi från den "lägsta" formen av civilisation.

Ser du det fetmarkerade. Det är inte så att jag måste "bevisa" något. Du är helt öppen med dina avsikter.

Ja men jag är för ALL frihet. JAg vill se Heroin på Coop med, även friare vapenlagar. Så ja, jag är helt klart för att bidra med möjligheten till valet att ligga med vem man vill och få barn med vem man vill.

Militant? JAg sitter hemma å röker weed större delen av min lediga tid..

Nej jag skulle rösta emot ett oppblandningsbidrag. Ett sådant bidrag skulle ju understryka skillnader, detta är jag emot.

NEJ, alla kriterier enligt din egen tolkning som inte en enda juridisk forskare håller med om är uppfyllda. Detta är inte en åsiktsfråga. Ge mig ett exempel på en stödjare av mångkulturen blivit dömd för folkmord som en följd på detta. Såvida du inte är högt uppsatt jurist är tolkning av lagen inte upp till dig. För att vara tydlig är inte ett enda kriterium uppfyllt i juridisk mening.

Nej, jag säger att påtvingad mångkultur till massiva kostnader är verklighet, det har inget med rätt eller fel att göra. Det har inget med att göra huruvida jag VILL att mångkulturen skall spridas, det är bara så att DEN GÖR DET. Du verkar ha svårt att skilja på fakta och åsikt.

Nej, jag säger att jag inte bryr mig om invandringen. Den är utanför min kontroll och rätt snart även utanför politikers kontroll. (med snart menar jag på 500-1000 år, vilket e tiden det tar för de invandrare som är här att bli fler än oss på ren förökning.) När jag säger "gör det" så menar jag "gör det" i bemärkelsen att jag verkligen tycker du skall göra vad som krävs för att leva ditt liv bekvämt, inget annat. Jag gillar inte lagar mot cannabis, så jag planerar att starta ett samhälle i den glesa delen av Portugal. Sparar pengar med ett gäng människor i nuläge och om 19 år borde det vara görbart.

JAg ser ingen utrotning. Människor med olika solbränna som får barn utrotar inget. Om inget barn är totalt utan solbränna i framtiden anser jag fortfarande inget har utrotats. Så länge det finns människor kvar har inget utrotats (inom vår art).

Att vi är den lägsta formen av civilisation är ren fakta, det baseras på global energiförbrukning.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kardashev_scale
För att nå planetens fulla potential krävs att vi är enade. Rekommenderar att du kollar upp Michio Kaku lite:
http://www.youtube.com/watch?v=7NPC47qMJVg
Har för mig att detta klipp tar upp just civilisationers klasser (men kan ha fel, orkar inte kolla då datorn e insane-seg)

Och nej, det är inte "bara någon guling", det är bokstavligen talat bland de smartaste individer vår art skapat, bokstavligen talat.
2013-03-23, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ponera följande: en massa svennehoror och thaifetischister åker utomlands och blandar opp. Bor där, lever där. Hur gör det Sverige mångkulturellt - det som du är ute efter?

Ja, det här är viktigt. Bra vi att ältar det igen. Du säger: stick om du inte gillar min politik! Men den politik du har går ut på att förfölja människor. Förr eller senare vill du ha dina "trupper" där också. Att mångkulturen ska sprida sig.

Ok, låt säga att Finland stoppar invandringen och skickar hem invandrarna de har. Din reaktion? Kom nu ihåg att du önskar dig mångkultur precis överallt.

JAg bryr mig inte om sverige. Jag bryr mig om världen. Det gör VÄRLDEN med mångkulturell. Oavsett var en vit får barn med en svart så bidrar detta till den globala mångkulturen. Huruvida det påverkar vad som händer i Sverige är för mig irrelevant. Både landgränser och gud hör till grottmänniskotankar i min mening.

Nej, jag säger "gör dig själv bekväm". Gillar du inte hur en viss plats ser ut, var inte där, its that simple.

I övrigt så ändras inte min åsikt av att du upprepar att jag tycker saker jag inte tycker. Du agerar identiskt med en religiös fundamentalist ala jehovas vittnen. "Om du inte har min tolkning av gud hatar du mig och allt jag står för"

Jag skiter i om mångkulturen sprider sig, jag är neutral till faktumet. Det enda jag säger är ATT DEN SPRIDER SIG. Det är inte en åsikt.

Min reaktion är fortfarande: Vi är om vi fortsätter som vi gör nu i en situation där vi kan utrota allt liv globalt inom 100 år till följd utav stigande metangashalter, huruvida Finland slänger ut människor kommer inte förändra detta= Fuck it, i dont care

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in