Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Försöker du spela ut sinnessjukkortet för att slippa ansvar? Mycket sjuk fråga.
Precis tvärtom. Jag ville sätta fokus på just sakfrågan. Och det stämmer uppenbarligen in. När det gäller brott så är avsikten viktig. Du har avsikten.
Ok, så din värdegrund säger följande: gillar du inte den revolution sådana som jag åstadkommer så ska du sticka till ett riktigt avlägset ställe som vi för tillfället inte bryr oss om. Där kan du kanske få leva i fred... men dina barn och barnbarn. Glöm det. Dem kommer vi efter. De slipper inte undan.
Detta är ditt politiska förslag. Vad tänker du om dig själv? Hur ser du på dig själv?
Men du vill att inget område ska vara fredat i hela världen. Alla ska med. Blandas bort. Du har avsikten.
Precis tvärtom. Jag ville sätta fokus på just sakfrågan. Och det stämmer uppenbarligen in. När det gäller brott så är avsikten viktig. Du har avsikten.
Ok, så din värdegrund säger följande: gillar du inte den revolution sådana som jag åstadkommer så ska du sticka till ett riktigt avlägset ställe som vi för tillfället inte bryr oss om. Där kan du kanske få leva i fred... men dina barn och barnbarn. Glöm det. Dem kommer vi efter. De slipper inte undan.
Detta är ditt politiska förslag. Vad tänker du om dig själv? Hur ser du på dig själv?
Men du vill att inget område ska vara fredat i hela världen. Alla ska med. Blandas bort. Du har avsikten.
Nej du säger att Svenska folket tvingas blanda vår "ras", då frågar jag: Har du tvingats att ligga med en mörkhyad? Det är väll ett ganska logiskt antagande att när du säger "det svenska folket" så måste du iaf mena dig själv som delaktig? Men svaret är med andra ord NEJ= Du har inte tvingats.
Nej du drar fokus från frågan: "Räknas det som pågår i Sverige/EU som folkmord". I juridisk mening är svaret NEJ, denna del av diskussionen kan nu ses som avslutad, såvida du inte kan bevisa att jag har för avsikt att utrota det svenska folket (Jag tycker i övrigt att ett barn från en Afrikan och en Svensk född i sverige är lika svensk som dig eller mig. Att skapa ett barn kan aldrig ses som utrotning juridiskt sett)
DEtta handlar itne om VAD JAG TYCKER. Du verkar ha fått det runt bakfotan. DEt handlar om VAD SOM HÄNDER. Jag säger inte att det är rätt eller fel med någonting i detta läge. Allt jag säger är att om man inte är bekväm med mångkulturen kan man flytta ifrån den istället för att gnälla.
Ser man realistiskt på läget så JA: Det svenska folket i majoritet har stött denna utveckling, därav är det demokratiskt beslutat. OCh NEJ, dina barnbarn kommer inte ha samma chans som du eller jag har att leva i ett "vitt samhälle" såvida du inte skapar detta samhälle själv, så gör det vet jag, inte svårare än så. Detta är absolut inget att göra med vad jag tycker, det är bara en överblick av vad som i realiteten händer.
Men ja, jag tror på att sikta mot högre former av civilisation (just nu är vi klass 0) då detta gynnar hela vår art. I första steget involverar detta mångkultur då gränserna måste försvinna för att vi ska nå våra mål.