Citat:
Ursprungligen postat av Andykaufman
Haha nää bull...Det verkar som att du desperat bara försöker komma på motsvar till vad jag än säger hur dumma de än låter. Nu har vi hamnat på ruta ett igen, att jag säger att jag inte vill tvinga fr en utrotning av de vita och försöker bevisa det för dig, men du kommer med ett så enkelt svar som: jo, det vill du.
Jag vet precis vad du har sagt. Du har sagt att du inte vill ha tvång. Men vad du vill tvinga fram, kosta det kosta vill, är förutsättningarna. I varje vitt land. Utan undantag. Ingan ska få komma undan. Och på den punkten är du militant.
Citat:
Du säger att icke-vita länder inte rasblandar, och jag bevisar motsatsen.
Lögn. Jag har aldrig skrivit det.
Citat:
Du säger att svarta inte kommer med samma påståenden som ni gör, och jag bevisar motsatsen.
Du har inte bevisat någonting. Du har kommit dragandes med svarta nationalister i USA. Det kan lika bra komma dragandes med nån muslimförening i Sverige. Varför gjorde du inte det i stället - för att du inser hur absurt det blir?
Citat:
Du frågar vad jag tycker om tex att svarta inkvoteras och jag svarar att jag inte gillar det, och då kommer du med ett svar som: Jo, du gillar det och har alltid gillat det.
Nu börjar du verkligen spåra ur. Jag skrev aldrig det. Vad jag däremot skrev var att jag undrade över vad du egentligen försökte säga. Du förkastar med andra ord generationer av antirasism och antirasistiskt arbete i USA? Du svarar inte på detta märker jag.
Citat:
Enligt dig måste man hata alla andra raser och bara gilla den vita rasen, annars är man antivit. Man kan alltså inte gilla alla raser, NÅGON måste man alltid HATA. Tragiskt att du känner så.
Du har urartat nu. Nu hittar du på saker som jag skulle ha sagt, som inte ens är långsökt nära det jag skrivit. Vem som helst kan ju se våra inllägg. Du inser väl det? Att då bara hitta på i fri fantasi.... hur tänker du?
Citat:
Det sista jag vill skriva till dig är att ingen antirasist har något emot dig, och oavsett ifall den vita rasen försvinner precis som många andra raser gör och har gjort genom tiden så kommer antirasister inte behandla dig sämre för det. För de som gör det pga din ras är inga antirasister. Oroa dig inte.
Oavsett om? "Försvinner". Haha.. ok, judarna "försvann" under nazisttiden. Eller hur? Visst var det så? Det var ju inga statliga åtgärder eller så.
Återigen: här har vi det. "om den vita rasen försvinner". Förutsättningen är att vår ras är hotad. Du är en del av det hotet. Du är inte ens man nog att våga stå för vad du vill ha. Du snackar om "försvinner" som om det inte vore dina typer av idéer bakom det hela.