2013-03-17, 19:22
Medlem
Andykaufmans avatar
Vad är det som är så viktigt med att bevara just den vita rasen om jag får fråga? Varför är det viktigt att aktivt arbeta för att bevara någon ras överhuvudtaget? Jag har aldrig fått ett bra svar på det.
2013-03-17, 20:03
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andykaufman
Vad är det som är så viktigt med att bevara just den vita rasen om jag får fråga? Varför är det viktigt att aktivt arbeta för att bevara någon ras överhuvudtaget? Jag har aldrig fått ett bra svar på det.
Så där frågar en arrogant folkmördare som vill ingjuta uppgivenhet i sina offer.

Du har fått mängder med svar i den här tråden men du väljer att ignorera eftersom du är här för att ifrågasätta och sprida tvivel.

Varför är det så viktigt att bevara just judar?
Varför är det så viktigt att bevara just indianer?
Varför är det så viktigt att bevara just kurder?
Varför är det så viktigt att bevara just tibetaner?
Varför är det så viktigt att bevara just sälar?
Varför är det så viktigt att bevara just valar?
Varför är det så viktigt att bevara just tigrar?
Varför är det så viktigt att bevara just blåsippor?
Varför är det så viktigt att bevara just planeten jorden?
Senast redigerad av SummaSummarum 2013-03-17 kl. 20:06.
2013-03-17, 20:05
Medlem
Andykaufmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum

Varför är det så viktigt att bevara just judar?
Varför är det så viktigt att bevara just indianer?
Varför är det så viktigt att bevara just kurder?
Varför är det så viktigt att bevara just tibetaner?

Det är det inte.
2013-03-17, 20:07
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Det är det inte.
Så du anser att man inte bör försöka stoppa försök till att utrota de folkslagen?
2013-03-17, 20:08
Medlem
Citat:

Du få svar? Du ska ställas till svar. Du är ute efter rasutrotning. Och vad värre är... mot din egen ras. Det är något alldeles speciellt det.

Jag ser tricket du försöker göra, motståndet mot din välfinansierade agenda är att "bevara", som om ni inte attackerar. Med er invandring, med er integration. Och ni har dessutom mage att kalla det naturligt.
2013-03-17, 20:11
Medlem
Andykaufmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Så du anser att man inte bör försöka stoppa försök till att utrota de folkslagen?

Beror på vad du menar med "försök till att utrota de folkslagen". Så länge man inte tvingar dem rasblanda med hjälp av ett vapen mot tinningen så ser jag inget fel med det. Så länge man inte fysiskt skadar dem ser jag inget fel med det.

Det sättet hitler försökte utrota judarna på var såklart fel. De mördades/skadades fysiskt.
2013-03-17, 20:18
Medlem
Citat:
Haha nää bull...Det verkar som att du desperat bara försöker komma på motsvar till vad jag än säger hur dumma de än låter. Nu har vi hamnat på ruta ett igen, att jag säger att jag inte vill tvinga fr en utrotning av de vita och försöker bevisa det för dig, men du kommer med ett så enkelt svar som: jo, det vill du.

Jag vet precis vad du har sagt. Du har sagt att du inte vill ha tvång. Men vad du vill tvinga fram, kosta det kosta vill, är förutsättningarna. I varje vitt land. Utan undantag. Ingan ska få komma undan. Och på den punkten är du militant.

Citat:
Du säger att icke-vita länder inte rasblandar, och jag bevisar motsatsen.

Lögn. Jag har aldrig skrivit det.

Citat:
Du säger att svarta inte kommer med samma påståenden som ni gör, och jag bevisar motsatsen.

Du har inte bevisat någonting. Du har kommit dragandes med svarta nationalister i USA. Det kan lika bra komma dragandes med nån muslimförening i Sverige. Varför gjorde du inte det i stället - för att du inser hur absurt det blir?

Citat:
Du frågar vad jag tycker om tex att svarta inkvoteras och jag svarar att jag inte gillar det, och då kommer du med ett svar som: Jo, du gillar det och har alltid gillat det.

Nu börjar du verkligen spåra ur. Jag skrev aldrig det. Vad jag däremot skrev var att jag undrade över vad du egentligen försökte säga. Du förkastar med andra ord generationer av antirasism och antirasistiskt arbete i USA? Du svarar inte på detta märker jag.

Citat:
Enligt dig måste man hata alla andra raser och bara gilla den vita rasen, annars är man antivit. Man kan alltså inte gilla alla raser, NÅGON måste man alltid HATA. Tragiskt att du känner så.

Du har urartat nu. Nu hittar du på saker som jag skulle ha sagt, som inte ens är långsökt nära det jag skrivit. Vem som helst kan ju se våra inllägg. Du inser väl det? Att då bara hitta på i fri fantasi.... hur tänker du?

Citat:
Det sista jag vill skriva till dig är att ingen antirasist har något emot dig, och oavsett ifall den vita rasen försvinner precis som många andra raser gör och har gjort genom tiden så kommer antirasister inte behandla dig sämre för det. För de som gör det pga din ras är inga antirasister. Oroa dig inte.

Oavsett om? "Försvinner". Haha.. ok, judarna "försvann" under nazisttiden. Eller hur? Visst var det så? Det var ju inga statliga åtgärder eller så.

Återigen: här har vi det. "om den vita rasen försvinner". Förutsättningen är att vår ras är hotad. Du är en del av det hotet. Du är inte ens man nog att våga stå för vad du vill ha. Du snackar om "försvinner" som om det inte vore dina typer av idéer bakom det hela.
2013-03-17, 20:19
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Beror på vad du menar med "försök till att utrota de folkslagen". Så länge man inte tvingar dem rasblanda med hjälp av ett vapen mot tinningen så ser jag inget fel med det. Så länge man inte fysiskt skadar dem ser jag inget fel med det.
Det är inte ok att försöka göra sig av med folkslag oavsett vilka metoder man använder. FN definierar folkmord som:

" ... vilken som helst av följande gärningar begångna med uppsåt att förgöra helt eller delvis en nationell, etnisk, raslig eller religiös grupp, såsom

(c) Avsiktligt skapa sådana levnadsförhållanden för gruppen som förmodas åstadkomma dess fysiska utrotning i sin helhet eller i delar."
http://sv.wikipedia.org/wiki/Folkmordskonventionen

Det är helt uppenbart att massinvandring, tvångsintegrering och rasblandningspropaganda i alla vita länder (och endast vita länder) banar väg för en utveckling som endast de som accepterar att vita folk går under kan godkänna. Så beter man sig inte om man har någon som helst omtanke om vita människor.
Senast redigerad av SummaSummarum 2013-03-17 kl. 20:29.
2013-03-17, 20:21
Medlem
Citat:
Det sättet hitler försökte utrota judarna på var såklart fel. De mördades/skadades fysiskt.

Ok. Så folkmord är lagligt så länge man inte faktiskt avrättar det folkslag som ska utrotas. Allt annat är tillåtet?
2013-03-17, 20:33
Medlem
Andykaufmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Ok. Så folkmord är lagligt så länge man inte faktiskt avrättar det folkslag som ska utrotas. Allt annat är tillåtet?

Jag ser inget fel med att den vita rasen försvinner genom att vita och icke-vita som är kära i varann gifter sig, bildar familj, och lever lyckliga. Gör du?
2013-03-17, 20:33
Medlem
Citat:
Det är det inte.

Antivita folkmords uppmuntrandet kommer alltid fram förr eller senare, likt en flod av skit i ett täppt avlopp.

Ska du inte också klippa nätkabeln, slänga datorn ut genom fönstret? Bäst du bränner ned ditt kök och hus också, antagligen. Om du råkar skada dig i något av momenten, skit i att gå till sjukhuset, vi vill ju väl inte att du ska drabbas av något så onödigt som Vita uppfinningar och bidrag till vetenskap och utveckling?
Citat:
Jag ser inget fel med att den vita rasen försvinner genom att vita och icke-vita som är kära i varann gifter sig, bildar familj, och lever lyckliga. Gör du?

Men antivita universitets professorer, politiker och media som uppmuntrar utrotningen av Vita, och är godkända av Antirasism™ likt denna är väl inget problem?

http://www.youtube.com/watch?v=7vBNe89FtqE&list=FLlmYxHA-ir9g3nbzZRh6baQ&index=26

Såklart inte, i er antivita "frihet" finns ingen plats för annat än propaganda och indoktrinering av Vita barn och människor.
Senast redigerad av R3kyl 2013-03-17 kl. 20:38.
2013-03-17, 20:39
Medlem
Andykaufmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Antivita folkmords uppmuntrandet kommer alltid fram förr eller senare, likt en flod av skit i ett täppt avlopp.

Ska du inte också klippa nätkabeln, slänga datorn ut genom fönstret? Bäst du bränner ned ditt kök och hus också, antagligen. Om du råkar skada dig i något av momenten, skit i att gå till sjukhuset, vi vill ju väl inte att du ska drabbas av något så onödigt som Vita uppfinningar och bidrag till vetenskap och utveckling?

Men universitets professorer och andra i politik och media godkända av Antirasism™ likt denna är väl inget problem?

http://www.youtube.com/watch?v=7vBNe89FtqE&list=FLlmYxHA-ir9g3nbzZRh6baQ&index=26

Såklart inte, i er antivita "frihet" finns ingen plats för annat än propaganda och indoktrinering av Vita barn och människor.

Roligt att du tog citatet ur sitt sammanhang. Mitt svar som du citerade refererade till frågor ang icke-vita raser.

Edit: ang professorn: Antingen är hans svar också tagna ur sitt sammanhang eller så är han helt ute och cyklar. "För att avskaffa rasismen så måste vi avskaffa vita". En gul kan alltså inte hata en svart? Den sortens rasism finns inte i hans värld?
Senast redigerad av Andykaufman 2013-03-17 kl. 20:50.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in