Citat:
Ursprungligen postat av Andykaufman
Jag vet inte vart jag ska börja, du är så jävla ute och cyklar att du nästan förvirrar mig. Men jag gör ett försök:
Jag vill inte tvinga fram uppblandningen men möjligheten att det ska ske naturligt (dvs att vita människor själva vill blanda sig) ska finnas. Det har jag aldrig sagt emot och det ser jag inget fel med. När jag säger att jag vill att möjligheten ska finnas menar jag inte att vita alltid måste umgås med icke-vita, utan att vita har tillåtelse att skaffa barn med en icke-vit ifall "hen" träffar den rätta. Och för att man tycker så betyder det ju inte att man är ANTI vita människor.
Ja, det vill du. Därvidlag är du militant. Det här är det viktiga: detta ska ske i vita länder. Enbart kan målet uppnås. Du vill skapa förutsättningar utrotning. Men sen vill du svära dig fri? Det skulle inte hålla i rättegång. Du skulle bli dömd.
Citat:
Det här är inget som bara ska gälla i vita länder, det ska gälla i alla länder. Hur mycket det rasblandas i Sverige och runt om i världen bryr jag mig inte om, och det är inte viktigt heller för det handlar om människors vilja. Bara för att det rasblandas mindre i kongo betyder det inte att antirasister inte tillåter rasblandning där borta, utan att det inte finns så många andra raser där nere. Vita människor kan liksom välja att inte vilja blanda sig med icke vita.
Precis, men du insisterar på att det ska till MASSIV invandring, och tvångsintegration. Det är viktigt att blanda opp. Det räcker ganska bra det, utan att man behöver faktiskt tvinga barnafödande av blandisar.
Som jag skrivit tidigare i denna tråd skulle du stödja ett oppblandaravdrag - d.v.s betala lägre skatt om man blandar opp. Det är ju inte "tvång".
Citat:
Men du har fel när du säger att det inte sker i andra icke-vita länder.
Jag vet att folket i Afghanistan är bland det mest blandade folket i världen.
Fantastiskt samhälle. En förebild.
Citat:
Sen vet jag att Kina tog emot en massa afrikaner för inte så länge sedan. Det sker rasblandning i andra länder också, och jag klagar inte på det. I vilken utsträckning det händer är egentligen inte ens viktigt. Huvudsaken är att jag inte är emot rasblandning i något land, och det verkar du inte förstå. Du tror att allting fokuserar på svenskar och vita länder.
En massa? Poängen är att ingen egentligen bryr sig om i fall de gör det eller ej. Och syftet med att ta in dem är inte oppblandning. Vilket är syftet du har. I sverige t.ex.
Citat:
Sen att rasism går åt båda hållen är ju självklart? Här förvirrar du mig lite. Tror du på fullaste allvar att rasism bara kan ske mot vita människor eller?
Va?
Citat:
Jag har inte heller sagt att rasism FINNS i alla länder. Men det KAN ju finnas i alla länder. En antirasist som påstår att rasism inte kan gå åt båda hållen är inte en antirasist. Visa gärna ett exempel på en sån.
Just det. Nu skulle du vissa exempel rasismdiskussioner som rör icke-vita länder. Jag ser inga exempel. För all del, kom gärna med exempel på "rasism" mot vita som antirasister engagerar sig emot. Lycka till...
Citat:
Varför skulle inte svarta kunna komma med samma påståenden menar du?
De skulle inte komma med sådana eftersom det inte pågår någon utrotningskampanj mot svarta. Förstår du?
Citat:
Du säger att de varken kan eller gör det. Men då tycker jag du ska se den här dokumentären om svarta nationalister:
http://documentarystorm.com/black-nationalism/
Det FINNS svarta människor som hatar vita och inte vill blanda sig med vita. Många av dem bor i USA.
Jaha. Och vad vill du få sagt med det? Vill du att jag ska känna mig diskriminerad? Om det är vad du antyder så har du allvarliga psykiska problem. Jag antar att det inte var avsikten med vad du skrev, så illa hoppas jag inte att det är.
Notera det viktiga: dessa svarta nationalister finns i USA. Ett vitt land. De kan när som helst dra till Afrika och ha det precis så som de vill. Den valmöjligheten har inga vita människor i dag. Tack vare sådana som du.
Citat:
När har jag gjort mig till talesman för antirasister? Har jag inte alltid sagt vad JAG tycker? Har jag inte alltid refererat till mig istället för OSS? JAG är antirasist för att jag inte särbehandlar någon ras. Alla regler om invandring och rasblandning osv ska gälla alla raser.
REGLER om rasblandning i alla vita länder. Du är ju totalt öppen med vad du vill. Ändå så förnekar du det... mycket konstigt.
Citat:
Sen om vissa raser utrotas på ett naturligt sett som en effekt av det är ju inte viktigt för rasen spelar ingen roll, det viktiga är att människorna i det landet ska samarbeta och behandla varandra lika väl oavsett ras. Sen finns det förvirrade "antirasister" som inte håller med mig.
Haha... jasså det är "naturligt" nu. Nu lät det så. Den "naturliga" kostsamma invandringen. Den "naturliga" propagandan. Dina naturliga "REGLER" för oppblandning.
Nej, den kan du inte gömma dig bakom.
Citat:
Vad var det du inte förstod med det sista jag skrev?
Jag förklarade hur dumt det var att kalla alla antirasister runt om i världen för antiVITA.
Det är inte dumt, för att nästan alla antirasister, du inkluderad, är antivita. Du sitter här och pratar om ditt program för rasutrotning som "naturligt".
Citat:
Säg att jag är svart och bor i ett afrikanskt land och predikar att alla svarta som bor i det landet har tillstånd att skaffa barn med icke-svarta invandrare ifall de vill.
De har inga invandrare i egentlig mening. Säg att du förhåller dig till verkligheten i stället - den verklighet där du vill se mer invandring till Sverige?
Citat:
Att det inte finns ett tvång att de måste skaffa barn med andra svarta. Är jag antiVIT då? Slingra dig inte undan genom att säga att det aldrig skulle ske eller något. Ifall det nu skulle vara så, skulle jag som antirasist som predikar det till mina medafrikaner vara antiVIT? För enligt dig är ju alla antirasister antivita.
Finns det några som inte är antivita? Du skulle kunna upphöra att vara det. Då har vi ju ett exempel, eller hur? Men icke. "Naturligt" med utrotning låter det i stället.
Citat:
Ang det sista om USA så kan jag säga att ifall det pågår en aktiv kvotering av svarta, alltså att man t.ex anställer svarta bara pga deras hudfärg och inte kompetens så är det väl självklart att jag är emot det. De antirasister som är för det är ju inga antirasister då dom är för särbehandling av raser.
Detta är totalt oacceptabelt. Nu försöker du gömma dig. Raskvotering, kallad affirmative action, har pågått i snart femtio år. Men du, du sitter här och säger "ifall det pågår". Och du förväntar dig att bli trodd?
Jag ser också att du försöker skapa dig en utväg här. För ud skriver "bara på grund av deras hudfärg". Ja, naturigtvis så anställs en kompetentare svart än en mindre kompetent. Men rasen är det viktiga för antirasister.
Så för att klargöra då: du förkastar hela den antirasistiska rörelsen i USA? Sådana som varit antirasister innan du föddes. De är inte antirasister enligt dig. Det är vad du säger här? Vet du vad... gör så här att du meddelar dem det, då kanske de slutar. Jag menar, din åsikt verkar ju vara mycket viktig.
Citat:
Skriv kortare inlägg i framtiden, för nu känns det som att jag lägger ner alldeles för mycket tid på att förklara det uppenbara.
"Förklara"... ok, vi säger så.