2013-02-25, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Jag har inte dekonstruerat begreppet anti-vit. Jag har bara kritiserat det faktum att ni likställer det med anti-rasism eftersom det är förvirrande, ologiskt och fel.

Så är det inte. Du missförstår. Om du vill kan jag förklara för dig i PM.
2013-02-25, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Var så god och visa på en motsägelse. En enda.
Anti-vit Anti-rasist. Hur Motsägelsefullt som helst.
Senast redigerad av Balders-maka 2013-02-25 kl. 21:43.
2013-02-25, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balders-maka
Anti-vit. Hur Motsägelsefullt som helst.

Nu är du inne i förnekelse-fasen. Nu har du fått ordet motsägelsefullt på hjärnan. Men du kan inte riktigt förklara va som skulle vara motsägelsefullt. Trots att jag bad dig om det.
2013-02-25, 21:43
Medlem
Bergens.Herres avatar
Citat:
Anti-vita är ju bara ett hittepå. Något så motsägelsefullt ord finns ju inte, jo kanske Out på norrländska och det är ett skämt.

"Förstår" du dessa ord?
Anti-depressiva
Anti-bakteriell
Anti-piratbyrån
Anti-mångkultur
2013-02-25, 21:44
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Det är inte positivt för oss att vi görs till minoriteter i våra länder. Endast en person som hatar oss vill oss illa kan tycka det är positivt. Exempelvis du, som hela tiden skriver att du vill blanda bort oss din dåre.

Hudfärg i sig har inget värde. Det är något du har konstruerat i din hjärna, som ett substitut för något annat att vara stolt över.

Det är inget annat än positivt att blandas, i längden. Lite kulturkrockar får man ta. I längden leder det till bättre samarbete världen över.

Att svennedemokraterna sitter i riksdagen är första steget mot folkmord. Endast individer som hatar andra än vita svenskar kan tycka det är positivt.
2013-02-25, 21:45
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Hudfärg i sig har inget värde. Det är något du har konstruerat i din hjärna, som ett substitut för något annat att vara stolt över.

Det är inget annat än positivt att blandas, i längden. Lite kulturkrockar får man ta. I längden leder det till bättre samarbete världen över.

Att svennedemokraterna sitter i riksdagen är första steget mot folkmord. Endast individer som hatar andra än vita svenskar kan tycka det är positivt.
Vill du blanda bort den vita biologiska särarten så får du leva med att vara de vita folkens fiende och bli kallad anti-vit.
Senast redigerad av SummaSummarum 2013-02-25 kl. 21:48.
2013-02-25, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Nu är du inne i förnekelse-fasen. Nu har du fått ordet motsägelsefullt på hjärnan. Men du kan inte riktigt förklara va som skulle vara motsägelsefullt. Trots att jag bad dig om det.
Hur jag än kollar på min hud är jag vit, hur än gärna ni vill att den ska vara anti-vit. Ni är lika dumma som norrlänningarna som inte hittar ut då det står Out.
2013-02-25, 21:46
Medlem
Citat:

Då är du ju tydlig med vilka du hatar.

Visst, rasutrotning leder till "samarbete".
2013-02-25, 21:47
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Vill du blanda bort den vita biologiska särarten så får du leva med att vara de vita folkens fiende och bli kallad anti-vit.

Vill du köra ut/avrätta skötsamma svenska medborgare så får du leva med att vara Sveriges fiende och bli kallad rasist och anti-människa.
2013-02-25, 21:48
Medlem
Citat:
Hur jag än kollar på min hud är jag vit, hur än gärna ni vill att den ska vara anti-vit. Ni är lika dumma som norrlänningarna som inte hittar ut då det står Out.

Nu missförstår du igen.

Jag är säker på att jag förklarat för dig minst en gång att din hudfärg inte har någonting med att göra om du är antivit eller ej. Nu tror jag att det är tredje gången jag förklarat det för dig. Släpp det nu. Det är dags.

Det här är viktigt: det har ingenting med din hudfärg att göra. Absolut ingenting.
2013-02-25, 21:48
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Vill du köra ut/avrätta skötsamma svenska medborgare så får du leva med att vara Sveriges fiende och bli kallad rasist och anti-människa.
Du vet mycket väl att det bara är de vita folkens länder som utsätts för massinvandring, tvångsintegrering och rasblandingspropaganda. De andra folken har sina länder och särater kvar så vad du i praktiken stödjer är utplånandet vita och endast vita.
2013-02-25, 21:49
Medlem
Bergens.Herres avatar
Citat:

Och där brast mitt tålamod. Antivit handlar inte om huruvida du är vit eller inte. Fan har ingenting nått fram?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in