Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Åh, herregud. Hur kan en människa - ens en svartskalle som du - göra bort sig så öppet och så ständigt och ändå leva i tron att han har en fungerande hjärna, stolthet, heder och ens en grundläggande moral?
Som vanligt kunde du inte gå i sakligt svaromål. Du är så förutsägbar att det är på gränsen till matematiskt exakt.
Jag har insett att din läsförståelse inte är den bästa och att din åkomma du lider av gör dig blind
för argument som talar emot dina vanföreställningar men du får helt enkelt ta och läsa om mitt
inlägg en gång till. Gärna tillsamans med din mamma eller någon annan som förhoppningvis
har kapacitet att förklara för dig vad jag skrev.
Du utmanade mig och du fick ett mycket enkelt svar innehållande avgörande och enkel fakta
som direkt påvisade hur korkad formeln är och då gick det rasistiska geniet Cimmerian och
köpte korv.
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Det skulle inte vare ett kodord om ordet hade den vanliga betydelsen. Spela inte dum.
Du skulle inte bli en bra hemlig agent eftersom du inte förstår kodord. Säger någon att "höken" är ett kodord för agent 005 så vill man inte höra något om att hökar inte kan vara agenter och att det är ologiskt och motsägelsefullt att tala om en hök som en agent.
Så det är fråga om "hemliga agenter" som använder sig av kod?
Självklart har ni som vanligt inga som helst bevis för den saken och det är återigen fråga om
konspiratoriska vanföreställningar som saknar förankring i verkligheten.
Ni förefaller ju vara svagbegåvade och okunniga men man tycker ju att ni själva borde väl inse
att koden är för korkad och dessutom helt oanvändbar i det verkliga livet?