2013-02-27, 20:33
Medlem
NyanNyans avatar
När hörde du en "anti-rasist" klaga på Japans homogena befolkning senast?
2013-02-27, 20:35
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
När hörde du en "anti-rasist" klaga på Japans homogena befolkning senast?

Japans homogena befolkning är ett problem, dock är det ej konstigt att det är så med tanke på att landet var nästintill helisolerat fram till mitten av 1800-talet. Japans nationalism luckras långsamt upp men det kommer nog dröja minst 100 år innan rasismen där når hyfsade nivåer.
2013-02-27, 20:37
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Japans homogena befolkning är ett problem, dock är det ej konstigt att det är så med tanke på att landet var nästintill helisolerat fram till mitten av 1800-talet. Japans nationalism luckras långsamt upp men det kommer nog dröja minst 100 år innan rasismen där når hyfsade nivåer.
Tack för du bevisade min tes.
2013-02-27, 21:15
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Tack för du bevisade min tes.

Eftersom du inte säger emot så har jag rätt.

Angående anti-vit-debatten: Anti-vit är ett konstruerat ord för att rasister som vanligt ska försöka lura svagsinta människor genom att trolla med och och komma med NYSKAPANDE RETORIK. Synd för dem, att ingen går på deras lögner. Vem som helst med slutledningsförmåga kan se att anti-vit-grejen inte funkar.
2013-02-27, 21:20
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Den enda som framstår som korkad är du. Det handlade dessutom inte om fördomar från min
sida så du får nog låta dina två hjärnceller tänka om.

Försvarar du formeln Antirasist=antivit?

Anser du att formeln är begåvad?

Den faller dessutom på sin egen orimlighet. Det är bara rasistiska bondrövar med IQ 60 som
tycker den här formeln är väldigt fiffig och smart.

Man kan enkelt föreställa sig att en bondröv med IQ 60 som skriver på ett debattforum förmodligen kommer att skriva ner många enkla meningar med svordomar och använda rikligt med smileys som uttrycksform.
2013-02-27, 21:22
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:

Vilka afrikanska och arabiska länders homogena befolkningar är ett problem?
2013-02-27, 21:36
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Åh, herregud. Hur kan en människa - ens en svartskalle som du - göra bort sig så öppet och så ständigt och ändå leva i tron att han har en fungerande hjärna, stolthet, heder och ens en grundläggande moral?

Som vanligt kunde du inte gå i sakligt svaromål. Du är så förutsägbar att det är på gränsen till matematiskt exakt.

Jag har insett att din läsförståelse inte är den bästa och att din åkomma du lider av gör dig blind
för argument som talar emot dina vanföreställningar men du får helt enkelt ta och läsa om mitt
inlägg en gång till. Gärna tillsamans med din mamma eller någon annan som förhoppningvis
har kapacitet att förklara för dig vad jag skrev.

Du utmanade mig och du fick ett mycket enkelt svar innehållande avgörande och enkel fakta
som direkt påvisade hur korkad formeln är och då gick det rasistiska geniet Cimmerian och
köpte korv.

Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Det skulle inte vare ett kodord om ordet hade den vanliga betydelsen. Spela inte dum.

Du skulle inte bli en bra hemlig agent eftersom du inte förstår kodord. Säger någon att "höken" är ett kodord för agent 005 så vill man inte höra något om att hökar inte kan vara agenter och att det är ologiskt och motsägelsefullt att tala om en hök som en agent.

Så det är fråga om "hemliga agenter" som använder sig av kod?

Självklart har ni som vanligt inga som helst bevis för den saken och det är återigen fråga om
konspiratoriska vanföreställningar som saknar förankring i verkligheten.

Ni förefaller ju vara svagbegåvade och okunniga men man tycker ju att ni själva borde väl inse
att koden är för korkad och dessutom helt oanvändbar i det verkliga livet?
2013-02-27, 21:37
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Vilka afrikanska och arabiska länders homogena befolkningar är ett problem?

Alla. Inget land mår bra av en homogen befolkning. Blanda fritt!
2013-02-27, 21:39
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Alla. Inget land mår bra av en homogen befolkning. Blanda fritt!

Hur mäter du "må bra"?

Hög trygghet? Låg grov brottslighet? Låg arbetslöshet? Ett minimum konflikter? Låg segregering?

Berätta det för mig.

Och sedan jämför vi de mer homogena länderna med mångkultursländerna.

Ska vi göra det?
2013-02-27, 21:39
Medlem
Bergens.Herres avatar
Citat:
Eftersom du inte säger emot så har jag rätt.

Angående anti-vit-debatten: Anti-vit är ett konstruerat ord för att rasister som vanligt ska försöka lura svagsinta människor genom att trolla med och och komma med NYSKAPANDE RETORIK. Synd för dem, att ingen går på deras lögner. Vem som helst med slutledningsförmåga kan se att anti-vit-grejen inte funkar.

Jag är fullständigt övertygad om att du förstår innebörden av ordet antivit i dessa sammanhang och de flesta förklaringar i denna tråd. Säger du inte emot så här jag rätt.
Förnekar du att du förstår så raserar du min övertygelse om att du förtjänar respekt.
Man ska alltid visa respekt för meningsmotståndare. Oärliga meningsmotståndare förtjänar ingen respekt.
Senast redigerad av Bergens.Herre 2013-02-27 kl. 21:59.
2013-02-27, 21:44
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Ett "kodord" är det väl egentligen inte. Snarare enkel och rak fakta. De som titulerar sig som "antirasister" brukar i princip alltid anta en klassisk världsbild med den vite mannen som skurk och mörkhyade minoriteter som utsatta oavsett hur världen ser ut idag. Intar man alltid en hållning mot vita i alla konfliktsammanhang med grupper indelade i hudfärg så kan man inte betraktas som något annat just anti-vit.
2013-02-27, 21:53
Medlem
ManSkaSovaDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor

Det menar du? Då vill jag att du refererar till när en antivit person offentligt beskylls för att vara rasist. Ungefär så som SD beskylls för att vara det. Om inte... då är det irrelevant. Du vidhåller hit och dit men som jag sagt många gånger bara i detta inlägg så handar det inte om dina definitioner. Släpp det nu.

Eller så ska man kanske börja pusha för detta till journalister och media istället. Att börja prata om den rasism som vita eller svenskar utsätts för av andra folkgrupper.

Kan det vara något? Svårt att ändra på världen hur den är, men man kan ju försöka kanske.

Stört mig hela livet på att rasism mot oss vita svenskar varit så okej och accepterat av media och många både svenska och utlandsfödda invånare.

Omvänd rasism finns säkert också en hel del av, men för egen del har jag upplevt mkt mer rasism från invandrare mot svenskar. För att busa till det lite med språkbruket när man är trötter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in