2013-02-25, 21:19
Medlem
epic-norrmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balders-maka
De är framgångsrika.

Var....

Framgång är inte när man tvingas montera ned välfärden och sälja ut sina företag för att upprätta illusionen om en välmående ekonomi.
Med tanke på hur folkhälsan ser ut i Sverige så kan jag inte köpa argumentet - "framgångsrik".

Om vi tittar på starka ekonomier som t.ex. Japan så är det och kommer förblir homogent (förhoppningsvis).
2013-02-25, 21:20
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Du kan inte dekonstruera begreppet "anti-vit" din lilla kulturmarxist, det är vårt begrepp som vi definierar, vi som bryr oss om vita människor. Du får nöja dig med att leka med begreppen "rasism" och "rasist" i sandlådan med de andra anti-rasisterna.
Jag har inte dekonstruerat begreppet anti-vit. Jag har bara kritiserat det faktum att ni likställer det med anti-rasism eftersom det är förvirrande, ologiskt och fel.
2013-02-25, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av epic-norrman
Var....

Framgång är inte när man tvingas montera ned välfärden och sälja ut sina företag för att upprätta illusionen om en välmående ekonomi.
Med tanke på hur folkhälsan ser ut i Sverige så kan jag inte köpa argumentet - "framgångsrik".

Om vi tittar på starka ekonomier som t.ex. Japan så är det och kommer förblir homogent (förhoppningsvis).
Japan? Starkaste ekonomin är väl USA?
Vilken ekonomi går bäst I EU?
2013-02-25, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Jag har inte dekonstruerat begreppet anti-vit. Jag har bara kritiserat det faktum att ni likställer det med anti-rasism eftersom det är förvirrande, ologiskt och fel.

Sant.. Dagens sk. "anti-rasister" borde bara vara ärliga istället och kalla sig för det sanna epitetet Anti-vit istället.
Men det vågar man väl inte? lögnaktiga och fega politiskt korrekta individer som de är.

En 9årig pojke blev alldeles nyligen mobbad till den grad att han tog självmord pga sin vita hudfärg, media håller knäpptyst.
Ifall media innehåller en enda riktig "anti-rasist" så skulle denne skrivit om detta, men det gjorde man inte eftersom "anti-rasist" bara är ett kodord för Anti-vit.
2013-02-25, 21:28
Medlem
Bergens.Herres avatar
Citat:
Nja antivita och antirasister är motsägelser som jag inte kan ta till min hjärna? Ungefär som Norrlänningar inte kan hitta ut från Heathrow för det står Out.

Motsägelser, bristande kunskap och ologiska tankegångar är vanligare hos antiraster än hos rasister. Så att du ser detta som "lite konstigt" eller vad man kalla det tyder på att du kan tänka själv.
Det händer självklart att antirasister lyckas uttrycka vettiga åsikter men jag har aldrig varit med om att en antirasist klarat av vinna en saklig diskussion.
2013-02-25, 21:31
Medlem
Bergens.Herres avatar
Citat:

Antirasism är förvirrande, ologiskt och fel.
Så din logiska slutsats är korrekt även fast du inte förstått det ännu.
2013-02-25, 21:33
Medlem
epic-norrmans avatar
Citat:

Vem snackade om starkaste här, det var ett exempel? Dessutom är USA när på STAGFLATION.

Ingen Ekonomi i EU gå bra, det är bara en fråga vem som vill och vågar förstöra mest innan medelklassen börjar tröttna.
2013-02-25, 21:35
Medlem
Citat:

Säg det bara i stället: alla länder med en solid majoritet vita människor.

Var ärlig mot dig själv.
2013-02-25, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bergens.Herre
Motsägelser, bristande kunskap och ologiska tankegångar är vanligare hos antiraster än hos rasister. Så att du ser detta som "lite konstigt" eller vad man kalla det tyder på att du kan tänka själv.
Det händer självklart att antirasister lyckas uttrycka vettiga åsikter men jag har aldrig varit med om att en antirasist klarat av vinna en saklig diskussion.
Anti-vita är ju bara ett hittepå. Något så motsägelsefullt ord finns ju inte, jo kanske Out på norrländska och det är ett skämt.
2013-02-25, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Säg det bara i stället: alla länder med en solid majoritet vita människor.

Var ärlig mot dig själv.
Du menar typ Japan?
Medlem
Citat:
Anti-vita är ju bara ett hittepå. Något så motsägelsefullt ord finns ju inte,

Var så god och visa på en motsägelse. En enda.
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ett kodord innebär att ordet står för något annat än man kan tro. De säger att de är anti-rasister men i praktiken är de endast upptagna av att motarbeta de som värnar om vita. De säger sig stödja anti-rasism men i praktiken stödjer de agendor som är negativa för vita.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in