2013-05-15, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Nej som tidigare nämnt är jag emot demokrati, men är man för det är man för smutskastning etc, det är så det gått till hela tiden i demokrati.

Nu tillskriver du bara mig åsikter jag inte har, jag är för nazisters rätt till ett parti, tydligt nog?

Ja men då är det mycket tydligare. Det låter ju verkligen som Östtyskland när du säger det så, olika åsikter=dåligt. "Olika" ( ) partier=bra.

Enda problemet jag ser i din ovilja mot folkvilja, om du är emot denna dagens "demokrati" systemet som du säger, varför stödjer du systemet i den helt avgörande frågan om antivitism?

Citat:
nej jag uppmuntrar inte, jag konstaterar och ignorerar. Gång på gång på gång säger jag att du får ligga med vem fan du vill och hålla din ras så ren du vill, jag bryr mig inte.

Politiker ljuger ja, det gör dom alla. Dom går inte att lita på, en av anledningarna jag är emot demokrati. SD och SvD ljuger med vet du.. Du är övertygad av deras lögner, andra av sossarnas.

Ja jag sa det med, dvs att jag använder ordet "raser" just för att föra diskussion med dig och dina jämlikar. För mig är hudfärg en ren utseendeaspekt och jag bryr mig inte om folks utseende. Hudfärg är för mig inte viktigare än skostorlek,

JA som tidigare nämnt sker det bara ett folkmord i en icke juridiskt stödd aspekt. Och ja, det du ser som folkmord ser jag som frihet.

Jag vill se alla folkslag blandas, alltså itne sexuellt men att alla kulturer går sida vid sida, istället för att vi samlar dem i stora grupper (dvs nationer), vilket leder till konflikter. JAg skäms inte för detta, jag är stolt över det.

JA jag stödjer det du kallar "antivitt". Du har konstaterat det i 25 inlägg i rad nu.

Ja, men varför argumenterar du emot då hela tiden?

Du stödjer antivitism och vill se antivitt folkmord, precis som det korrupta systemet. Om du öppet säger detta från första början kanske går att debattera med dig mer seriöst istället för att du ska förneka det ena och det andra?
2013-05-15, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Du kallar det "frihet" att antivit media har dominerat och demoniserat Vita folkslag i minst 40+ år?

Om du vore för frihet skulle du väl vara för en fri debatt, men som du skriv innan..

Vissa åsikter, som Vit existens, har "friheten" att förtryckas? Sovjet much.

Men om du också vill ha riktig frihet, varför kräver du inte att folk ska för folkomrösta om antivitt folkmord. Du säger ju att väljarna vet att partier vill utrota Vita, trots att dem jämnt kallar det "mångfald, humanism blablabla".

Men då är det väl inget problem att hela folket ska få rösta på frågan, "Ska Vita människor utrotas? JA/NEJ"

Ja varför har just antivit media dominerat? För att det är denna folk köper, man köper de tidningar som reflekterar sin åskådning, så.. Sveriges media är antivit för att befolkningen är det.

DEt enda du beskriver här e att din sida är sämre på att göra sig hörd. Alla grupper smutskastar varandra, DIN sida smutskastar min sida. Du klagar på det av EN anledning, och det är att alla skiter i nationalisterna, medan skitsnack OM er går hem hos folket = duktigare politiker och reportrar på "min sida."

ALLA åsikter har friheten att förtryckas, och du hade inte klagat om det var de antivitas åsikt som förtrycktes, inte fact, det är vad du uttrycker att du vill.. Så hur är det bättre? DVS, att minoriteten får förtrycka istället?=

Jo absolut tycker jag man kan gå mer mot direkt demokrati, dvs att vi får rösta om det. Men vi får ju välja partier, och så länge folket i regel röstar sosse eller moderat visar folkviljan att majoritetens åsikt är vad som följs. Vi har röstat om detta, och ni förlorade.

Nej jag har inga problem att rösta om det, sså länge vad man menar är klart.

Majoriteten kommer svara ja på följande frågor:
Ska man få ligga med vem man vill?
Ska vi ta in invandrare?

DEtta är vad du kallar rasutrotning, och detta skulle de flesta stå bakom.
2013-05-15, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Ja men då är det mycket tydligare. Det låter ju verkligen som Östtyskland när du säger det så, olika åsikter=dåligt. "Olika" ( ) partier=bra.

Enda problemet jag ser i din ovilja mot folkvilja, om du är emot denna dagens "demokrati" systemet som du säger, varför stödjer du systemet i den helt avgörande frågan om antivitism?

Ja, men varför argumenterar du emot då hela tiden?

Du stödjer antivitism och vill se antivitt folkmord, precis som det korrupta systemet. Om du öppet säger detta från första början kanske går att debattera med dig mer seriöst istället för att du ska förneka det ena och det andra?

Nej olika åsikter är bra, olika partier är bra. Just nu styrs sverige efter folkviljan..

JAg stödjer det inte, jag går inte ens och röstar.

JAg stödjer det du kallar "antivitism" då jag accepterar att vi lever i ett demokratiskt samhälle och detta är folkets vilja. JAG personligen är emot hela systemet. Men jag accepterar det.

Jag argumenterar emot att begreppet är felaktigt från grunden, inte att jag i din mening är antivit.

Ja från din aspekt vill jag det, från min aspekt stödjer jag vår frihet.. Så ser nog de flesta du kallar "antivita" det, dvs de flesta av vårt folk, folkviljan.
2013-05-15, 15:36
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Just nu styrs sverige efter folkviljan..
Nej så är det inte, politikerna har bland annat ignorerat folkviljan i den ödesmättade invandringsfrågan:
https://www.flashback.org/sp34906320

...och media har ljugit för oss:
2013-05-15, 15:45
Medlem
Citat:
Ja varför har just antivit media dominerat? För att det är denna folk köper, man köper de tidningar som reflekterar sin åskådning, så.. Sveriges media är antivit för att befolkningen är det.

Tror du på det här själv?

Citat:
DEt enda du beskriver här e att din sida är sämre på att göra sig hörd. Alla grupper smutskastar varandra, DIN sida smutskastar min sida. Du klagar på det av EN anledning, och det är att alla skiter i nationalisterna, medan skitsnack OM er går hem hos folket = duktigare politiker och reportrar på "min sida."

Den antivita sidan. Men allvarligt talat nu, "duktiga reportrar" på din sida? Dina sida? Vilka "reportrar" finns det på den andra sidan menar du?

Du börjar tappa fattningen nu. Jag vill veta om du dricker BiB när du skriver inläggen.

Citat:
ALLA åsikter har friheten att förtryckas

Som sagt... det gör utför nu. I rask takt. Jag vill veta mer om dig. Om din livssituation efter att ha läst det här nu. Det du skriver är rena rama vansinnet. Det här är bortom att vara antivit - det är något helt annat nu.

Citat:

Jo absolut tycker jag man kan gå mer mot direkt demokrati, dvs att vi får rösta om det. Men vi får ju välja partier, och så länge folket i regel röstar sosse eller moderat visar folkviljan att majoritetens åsikt är vad som följs. Vi har röstat om detta, och ni förlorade.

Du har helt plötsligt fått för dig att invandring är det enda som alla röstar om. Men tror du på det själv? Jag vet inte. Jag skulle vilja veta hur din tankeprocess funkar. Förklara gärna.

Citat:

Det är oklart för mig om du ljuger eller om du verkligen inte förstår. Det lutar åt att du ljuger, men efter att ha läst resten av ditt inlägg så finns det faktiskt en möjlighet att du inte fattar saker och ting. Efter hur många inlägg som helst - och du fattar fortfarande inte? Det låter långsökt. Men du har ju psykiska problem, det framgår av dina inlägg.

Som vi pratat om många gånger nu: det handlar om avsikt.
2013-05-15, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Nej så är det inte, politikerna har bland annat ignorerat folkviljan i den ödesmättade invandringsfrågan:
https://www.flashback.org/sp34906320

...och media har ljugit för oss:
'
OK., inte för mig, någon jag känner eller så, men för dig har dom kanske ljugit.. Det suger man!

Här är en reporter som säger att han ljugit för att smutskasta islam, så verkar vara tvärt emot det du påstår. DVS, media ljuger för att göra islam sämre,.
http://www.youtube.com/watch?v=2ZIdY4PZTOU

Folkviljan rörande invandring ser vi varje år.. Så länge moderaterna och sossarna får 80% är det solklart folkviljan med ett multikulturellt samhälle.
2013-05-15, 15:54
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
'
OK., inte för mig, någon jag känner eller så, men för dig har dom kanske ljugit.. Det suger man!

Här är en reporter som säger att han ljugit för att smutskasta islam, så verkar vara tvärt emot det du påstår. DVS, media ljuger för att göra islam sämre,.
http://www.youtube.com/watch?v=2ZIdY4PZTOU

Folkviljan rörande invandring ser vi varje år.. Så länge moderaterna och sossarna får 80% är det solklart folkviljan med ett multikulturellt samhälle.
Nu visar du att du är villig att bortse ifrån överväldigande bevis för att pådriva din anti-vita agenda, du är inget annat än korrupt. Du skiter totalt i egentlig "demokrati" och "folkvlija". Ditt hat skadar vita.
2013-05-15, 15:59
Medlem
Citat:

Så 'Rationalisterna'. Säg oss, har du gått ut på gatan och frågat slumpässpigt folk: "Är du antivit? Vill du se Vita utrotade?". Återkom gärna med svaret!

Du vet väl att undersökningar visar att cirka 50% av befolkningen är emot mer invandring, och om dem skulle upplysas vad invandringen gör, vilket inte är det ni ljuger om, "mångfald, berikar frihet" utan antivitt folkmord. Då skulle bara vissa psykopater, som nu, verkligen stödja systemet när man ser vad det går ut på.

Ge gärna en länk där t.ex. Aftonbladet från att ha varit vitvänlig under tidigare 1900-tal sen gått ut och sagt "Nu ska vi kampanja mot och utrota Vita, köp och stöd oss!". Skulle vara väldigt intressant med en hänvisning till dina påstående för en gångs skull, antivit.

Citat:

ALLA åsikter har friheten att förtryckas, och du hade inte klagat om det var de antivitas åsikt som förtrycktes, inte fact, det är vad du uttrycker att du vill.. Så hur är det bättre? DVS, att minoriteten får förtrycka istället?=

Du tycker inte att det finns något värt att bevara, varken folkgrupp, naturligt utvecklad skönhet eller olika åsikter.

Bara för du har hat mot naturlig variation (framförallt Vita) innebär inte att alla är du, serru.

Citat:

Partier&"representanter" som ljugit år ut och år ut in för att folket ska svälja det, och missa vad som verkligen händer.

Men om du är för direktstyre/verkligt folkstyre, varför inte gå ut och fråga en hel del slumpmässigt folk på gatan: "Vill du se Vita utrotade, är du antivit"? Filma och lägg gärna upp!

Om din opinionsundersökning stämmer kanske du kan ha rätt.

Citat:
Nej jag har inga problem att rösta om det, sså länge vad man menar är klart.

Majoriteten kommer svara ja på följande frågor:
Ska man få ligga med vem man vill?
Ska vi ta in invandrare?

Ja, exakt, och vad är "klart" med att man kallar.

Vita diskrimineras som "jämlikhet".
Vita undantrycks som "mångfald".
Vit försvinner som "antirasism".

Eller kalla bortblandningen av Vita för "ligga med vem man vill".

Ligg med vem du vill då, ligg med din hund också om du vill. Tvinga inte på alla andra din antivita skit genom media och politiskt skitsnack!

Det är ju rena George Orwells profetia, kanske du inte känner till den?

Krig är "fred"
Ignorans är "frihet"
Kärlek är "hat"
2013-05-15, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Tror du på det här själv?

Den antivita sidan. Men allvarligt talat nu, "duktiga reportrar" på din sida? Dina sida? Vilka "reportrar" finns det på den andra sidan menar du?

Du börjar tappa fattningen nu. Jag vill veta om du dricker BiB när du skriver inläggen.

Som sagt... det gör utför nu. I rask takt. Jag vill veta mer om dig. Om din livssituation efter att ha läst det här nu. Det du skriver är rena rama vansinnet. Det här är bortom att vara antivit - det är något helt annat nu.

Du har helt plötsligt fått för dig att invandring är det enda som alla röstar om. Men tror du på det själv? Jag vet inte. Jag skulle vilja veta hur din tankeprocess funkar. Förklara gärna.

Det är oklart för mig om du ljuger eller om du verkligen inte förstår. Det lutar åt att du ljuger, men efter att ha läst resten av ditt inlägg så finns det faktiskt en möjlighet att du inte fattar saker och ting. Efter hur många inlägg som helst - och du fattar fortfarande inte? Det låter långsökt. Men du har ju psykiska problem, det framgår av dina inlägg.

Som vi pratat om många gånger nu: det handlar om avsikt.

Ja det är så världen fungerar. Tror du wal-mart är så stora för att dom inte sålt något eller?

Ja det jag säger är att alla sidor smutskastar varandra, så har det varit i alla tider. Den sidan som är bäst på att smutskasta är den som vinner, därav är uppenbarligen den antivita sidan överlägsen den nationella.

Ja reportrar finns på alla sidor, det e bara att vissa ignoreras då de inte uttrycker det folket står bakom.

Jag dricker BIB, och jag gillar att du tagit till dig uttrycket.

Jag är för total yttrandefrihet, detta involverar att trycka ner andra åsikter, och att höja sin egen. JAg anser man har rätt att skrika både negerjävel och "din vita hora" eller dylikt. GEorge Carlin, Bill Hicks, mfl, det är de stora tänkarna för mig.. Yttrandefrihet innebär att få säga vad du vill om vilken grupp du vill, positivt som negativt.

Livssituation? Hmm,, Rätt normal? Jobbar heltid, flickvän sedan 9 år, åker skejtboard, dricker BIB, röcker dödsknark.

Ja antivit har alltid varit helt fel, men jag orkar inte bråka om det så...

Nej folk röstar om massa saker. Men hade folk sett invandrigen som ett jätteproblem i regel skulle dom inte rösta som dom gjorde. Det finns 2 alternativ, antingen röstar man "antivitt" för att man är för det, eller för att frågan om invandring är för oviktig för än..

OK, i min bedömning finns ingen som helst avsikt att utrota den vita rasen. Jag vet att våra politiker stödjer en framtid som resulterar i vad vissa kallar "antivitism" och rasutrotning, men jag håller helt enkelt inte med om att varken intentionen eller aktionen finns där.

Ja jag har en diagnos, men knappast något som spelar in på det sättet du talar om..
2013-05-15, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Nu visar du att du är villig att bortse ifrån överväldigande bevis för att pådriva din anti-vita agenda, du är inget annat än korrupt. Du skiter totalt i egentlig "demokrati" och "folkvlija". Ditt hat skadar vita.

JA för 50:e gången.

JAG ÄR INTE FÖR DEMOKRATI!

Dock är det just demokrati som skapat det samhälle du nu sitter å klagar på..

Du lever i illusionen att folk "inte vet", eller förts bakom ljuset, och att det är därför utvecklingen du ser fortgår. Detta är inte sanningen. Sanningen är att alla förstår detta lika väl som dig, bara att dom flesta, som jag själv, skiter i det.
2013-05-15, 16:07
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
JA för 50:e gången.

JAG ÄR INTE FÖR DEMOKRATI!

Dock är det just demokrati som skapat det samhälle du nu sitter å klagar på..

Du lever i illusionen att folk "inte vet", eller förts bakom ljuset, och att det är därför utvecklingen du ser fortgår. Detta är inte sanningen. Sanningen är att alla förstår detta lika väl som dig, bara att dom flesta, som jag själv, skiter i det.
Det är ingen illusion, jag gav ett flertal exempel på erkännanden från kända journalister som du lägligt ignorerar och du fortsätter att klampa på i dina monstruösa anti-vita ullsockor. De har ljugit om mycket.
2013-05-15, 16:07
Medlem
Citat:
Nej olika åsikter är bra, olika partier är bra. Just nu styrs sverige efter folkviljan..

Vänta, nyss sa du det är självklart att olika åsikter förtrycks? Det här måste ha med din mentala grej att göra, vad var det nu igen?

J
Citat:
Ag stödjer det inte, jag går inte ens och röstar.

JAg stödjer det du kallar "antivitism" då jag accepterar att vi lever i ett demokratiskt samhälle och detta är folkets vilja. JAG personligen är emot hela systemet. Men jag accepterar det.

Du accepterar då även att din granne blir nedsparkad framför din dörr? OK.

Men om du är emot folkvilja, varför är du helt 100% överens med den? Varför anser du det "naturligt" med antivitt folkmord när antivita tydligt demoniserar och tystar dem som inte håller med antivitismen?

Citat:
Jag argumenterar emot att begreppet är felaktigt från grunden, inte att jag i din mening är antivit.

Ja från din aspekt vill jag det, från min aspekt stödjer jag vår frihet.. Så ser nog de flesta du kallar "antivita" det, dvs de flesta av vårt folk, folkviljan.

"Vår frihet" kallar du när du framställer systematisk massmedia och politikerpropaganda i tiotals år om hur svenskar och Vita egentligen inte finns. Men att Vita finns tillräckligt mycket för att dem MÅSTE acceptera att blandas bort genom invandring och integration (bortblandningen nämner dem aldrig, konstigt nog!).

Detta kallar du "vilja ligga med vem man vill".

Om personer har avsikt att utrota ett folkslag, ja då är det folkmord med varje definition. Du kan fortfarande ligga med vem du vill om Vita existerar, betyder inte att du har rätten att tvinga på alla göra det genom att demonisera deras identitet och ras?

Du är inte alls för "frihet", du använder det istället för "antirasist", men fortfarande bara som kodord för antivit.
Senast redigerad av R3kyl 2013-05-15 kl. 16:14.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in