Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Endast "utköp" kan uppfattas som nära "negativt", och beror på vem som säger det. Den som vinner på det eller ej.
Alla andra exempel framställs positiva. Orsaken "onaturlig utveckling" skulle sägas är att något inte ses som positivt. Vet du vad ABC är?
Det är en oundviklig effekt av det du stödjer. Det vet du, men vill inte säga rakt ut att du vill se folkmord av Vita, för det skulle kanske visa det ruttna ansiktet på vad du verkligen stödjer i
praktiken.
Haha, så Hitler var starkt anti-folkmord menar du? Bryr mig inte om dina teorier, men att du jämför Vit överlevnad=Hitler. Är bara patetiskt och visar dina antivita färger.
"Nä jag vill inte utrota Vita, jag ska bara jämföra Vit existens med den alla hatar. trololol"
Jaha, konstanta bilbränder, slår ned polis och vandalisera? Den första gruppvåldtäkten i svensk historia (Mariannelund)? Är dessa något du kan ge exempel på av Svenne Svensson?
Varför ursäktar du all denna idiotiska psykopati? Ah just det, antivit..
https://www.realisten.se/2013/05/22/kon-och-ras-tva-verkligheter/
Bemöt modern forskning då, utan löjliga "alla är lika, rasseforskning" och "världen åt allaaaa!" propaganda.
Väldigt specifikt? Ge oss då en enda enad definition, så ska jag ge 10 andra olika uppfattningar och definitioner. Medan det i praktiken alltid har en enda användning, vilket är samma som Trotskys original definition.
Jämför miljontals år av utveckling av ras med en "solbränna". Kallar Vitas hy "oduglig" och menar att du inte bryr dig om ras. Stödjer exakt samma system som utrotar Vita och säger att du inte stödjer folkmord? Patetisk lögnare, inget mer.
Därför du inte heller kan svara på en simpel fråga som: Om politiker ljuger (som du säger) och gör det för att uppnå sina mål, vilket utrotar Vita. Hur är det inte folkmord? Förutom att du kallar det "bieffekt", men en bieffekt är ändå folkmord oavsett hur psykopatisk osympatisk man kan vara, serru.
OK, det räcker med ett exempel du köper. Då är det belagt att uttrycket i bådas vår mening kan användas både positivt och negativt och neutralt. Det är alltså inte en positivt uttryck.
Onaturlig utveckling finns inte direkt. Vad skulle det vara? Allt vi gör är ju en del utav naturen.
Folkmord är det ju inte, så det kan du bara lämna. Det är om något folksjälvmord. Men det är ju inget som dör så.. Vissa gener går förlorade, vissa behålls. Vår kultur sitter inte i våra gener utan i våra idéer och handlingar. Dessa kan överföras till vem som helst oavsett hudfärg. Om Sveriges befolkning är svart om 10000 år men fortfarande tror på en utveckling av våra idéer är denne person fortfarande en arvstagare till den svenska kulturen, och i alla aspekter svensk. Men du har rätt i att jag inte bryr mig om förändringar i pigment.. Och ja, i praktiken stödjer jag det, men det har inget med vit utrotning att göra, dvs, det är inte därför jag stödjer det.
Nej, kan du inte följa diskussionen. Hitler-jämförelsen handlade inte om "Vit överlevnad=Hitler". Du säger att pga jag stödjer en viss utveckling så skyddar jag politiker, trots att min inställning inte har något koppling till dessa utan vissa saker råkar bara sammanfalla. På samma sätt kan du ses som försvarande av Hitler då ni garanterat har par åsikter gemensamt, djurrätt om inte annat. Betyder det att du skyddar Hitler? Nej, precis som att jag inte skyddar politiker. Lite jobbigt att man måste "spell things out to you"..
Konstanta bilbränder? Var fan lever du?
Dom som utfört auktionerna säger ju själva att det inte är politiskt, dom gör det för nöjets skull. 90% av de gripna upprorsmännen är tidigare kända kriminella. Ganska grova i de flesta fall. VAd som även må nämnas är lägen som gbg-kravallerna och reclaim the city. Kravaller är inget nytt i sverige, men nu uppmärksammas det just för att det rör sig om invandrare, som att det gör saken mer angelägen.
Ja jag är i din mening antivit, det har vi redan konstaterat, det är ju som sagt ett skällsord du använder som bara innebär att jag inte har en rasmedveten inställning. Så ja, då jag inte har någon rasmedveten inställning är jag antivit enligt ordets definition.
Inga problem, forskningen motsäger inte vad jag säger. Den säger nämligen inte att det är biologiska skillnader till den nivån att det påverkar förmågan att bilda samhälle. Den säger att det finns vissa rasskillnader, självklart, du kan se dem med ditt eget öga, svart och vitt är inte samma färg, detta är en biologisk skillnad. Här talade vi om skillnader som särskiljer deras förmåga att tänka och skapa samhälle. Inte minimala skillnader i muskelmassa etc. Ordet "etnicitet" är inte tabu och är synonymt med ras, så detta är ju ingen som påstår. Det är dessutom EN artikel av tusentals som inte håller med. Som jag sa, du ser inte öppet på bevisen utan väljer de bevis som bevisar vad du vill bevisa. Precis som jehovas vittnen använder Dr Gould för att motbevisa evolutionen..
http://www.ne.se/rasism
Där har du en definition som funkar jättebra. Hitta en enda definition som rakt motsäger den.. Annars e denna del av diskussionen över.
Problemet här är rasisters feghet att erkänna vad dom står för, det är som om ni skäms för era egna åsikter. Kommunister har inget problem att säga att dom är kommunister, jag har inget problem med att säga att jag är anarkist, så varför har du problem att tala om vad du själv är?
Jag sa inte att vit hy var oduglig, detta är ännu ett typ exempel på en straw man. Jag sa att den tålde sol sämre.
Klart jag inte stödjer ett folkmord som inte ens existerar.. Som sagt, jag har inga problem med det flygande spagettimonstret heller..
Vilket system stödjer jag? för senast jag kollade, vilket var inlägget över detta, så påpekar jag att jag är emot demokrati, dvs det systemet vi har. Jag är med andra ord emot systemet. Sen att jag vill se en enad värld, och effekten av detta kommer förmodligen vara att "raserna" blandas, vilket jag inte bryr mig om åt något håll..
Jag ser 0 skillnad på en vit som får barn med en vit och en vit som får barn med en svart. Lika mycket vita gener överlever dessutom, inte hudfärgen, men massa annat som är minst lika viktigt.
För deras mål är inte att utrota vita. Du har fortfarande inte sagt något motiv till att göra så, så inte ens från ditt eget perspektiv finns det en logisk anledning att tro så..
Sen utrotas inte vita, ingen dör, ingen utrotas. Att inte föda barn är inte det samma som att utrota barn.
Hur är det inte folkmord? Ja det är det inte enligt de definitioner lagen ger för folkmord. Det stödet du tror dig ha är något du missuppfattat enligt de personer som skrev definitionen, jag ringde som sagt och frågade,.
Ja skillnaden är att ifall det är en bieffekt är det inte folkmord. Det måste vara medvetet med mål att utrota vita, det har vi hittills varit överens om. Mitt mål är att ena världen, inte att utrota vita = inte antivit, men som sagt, kalla mig vad som är bekvämt för dig.