Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Nej, vetenskap och intelligens är en bristvara som är slösas om det presenteras en antivit , så jag ska bespara dig det.
Kan du lära dig att stava och skriva ordentligt så man förstår vad du babblar om? Nej, för detta är ju internet, där man uppenbarligen får skriva som en kratta hur mycket man vill. Kör på! Intelligens var det talan om... ja...
Citat:
Men man måste ju undra, det är viktigare för dig att alla ska vara samma IQ nivå, det vill säga "jämlika" än att folk har högre IQ? Coolt.
Det är ju uppenbarligen jävligt viktigt för
DIG då du diskriminerar folk med lägre IQ? Right? Speciellt om de vandrar omkring i SVERIGE och inte är VITA. Men din ursäkt är väl att det inte har med hurvida intelligent, trevlig och human vissa invandrare är, utan att de ska hålla sig till sin egen hudfärg och fortsätta karantän livsstilen som i det moderna samhället ses som förlegad och sätter stopp för mänsklig utveckling.
Citat:
Men jag behöver inte säga mycket mer, du vill utrota Vita
JAAAAA. Och ALLA gulliga färger då de är HELT IRRELLEVANTA. Eller rättare sagt: Jag ger fan i om det föds vita bruna, svarta eller gula i sekulariserade länder, så länge det humanistiska budskapet tränger sig in i andra kulturers befolkning och löser upp religioners snuskiga grepp. OCH därav sprider humanistiska värderingar.
Citat:
Du är en folkmordisk psykopat
Nej