2013-05-15, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Så 'Rationalisterna'. Säg oss, har du gått ut på gatan och frågat slumpässpigt folk: "Är du antivit? Vill du se Vita utrotade?". Återkom gärna med svaret!

Du vet väl att undersökningar visar att cirka 50% av befolkningen är emot mer invandring, och om dem skulle upplysas vad invandringen gör, vilket inte är det ni ljuger om, "mångfald, berikar frihet" utan antivitt folkmord. Då skulle bara vissa psykopater, som nu, verkligen stödja systemet när man ser vad det går ut på.

Ge gärna en länk där t.ex. Aftonbladet från att ha varit vitvänlig under tidigare 1900-tal sen gått ut och sagt "Nu ska vi kampanja mot och utrota Vita, köp och stöd oss!". Skulle vara väldigt intressant med en hänvisning till dina påstående för en gångs skull, antivit.

Du tycker inte att det finns något värt att bevara, varken folkgrupp, naturligt utvecklad skönhet eller olika åsikter.

Bara för du har hat mot naturlig variation (framförallt Vita) innebär inte att alla är du, serru.

Partier&"representanter" som ljugit år ut och år ut in för att folket ska svälja det, och missa vad som verkligen händer.

Men om du är för direktstyre/verkligt folkstyre, varför inte gå ut och fråga en hel del slumpmässigt folk på gatan: "Vill du se Vita utrotade, är du antivit"? Filma och lägg gärna upp!

Om din opinionsundersökning stämmer kanske du kan ha rätt.

Ja, exakt, och vad är "klart" med att man kallar.

Vita diskrimineras som "jämlikhet".
Vita undantrycks som "mångfald".
Vit försvinner som "antirasism".

Eller kalla bortblandningen av Vita för "ligga med vem man vill".

Ligg med vem du vill då, ligg med din hund också om du vill. Tvinga inte på alla andra din antivita skit genom media och politiskt skitsnack!

Det är ju rena George Orwells profetia, kanske du inte känner till den?

Krig är "fred"
Ignorans är "frihet"
Kärlek är "hat"

Nej jag har inte varit ute på gatan å frågat, har du? Min gissning är att du liksom jag frågat inom din egen krets.

Och varför skulle jag gå ut å fråga det? Det vore som att fråga om påskharen var riktig? VArför skall jag undersöka åsikter kring ett icke existerande fenomen såsom vitt folkmord??

De personer du talar om som stödjer systemet har tillgång till samma info som dig.. Det handlar inte om kunskap utan om att det helt enkelt inte är så viktigt för de flesta, i mitt fall totalt oviktigt.

VArför skulle dom göra en kampanj mot något som inte existerar varken io deras läsare eller i deras egen mening? sånt får tidningar på "din sida" göra. Aftonbladet är en tidning för folk med mer röda åsikter.

Åsikter är det enda jag ser värt att bevara per princip, resten är ett personligt val.. DVS, jag skiter i hudfärg och skönhet, detta är bara utseende, jag bryr mig om insidan. Och åsikter kan du ge ett blandat barn lika väl som ett helt vitt/svart..

Jag har inget hat, då skulle jag hata mig själv, å jag älskar mig själv så jääävla mycket. JAg skiter i den vita rasen, inte hatar den. Anledningen är att den inte existerar för mig. Det är människor som inte ser riktigt likadana ut.

Ja, precis som SD och SvD ljuger om andra saker för att få röster. Demokrati..

Jag vill inte gå ut å slumpmässigt fråga på gatan eftersom jag skiter i vad svaret blir. Oavsett om det visar sig att ingen vill att vi ska ha rättighet att ligga med vilka vi vill så anser fortfarande jag det. Så det är helt enkelt för mig obetydligt. Sen är det också så att den framtid jag vill se händer, så jag behöver ju inte ändra på något, bara flyta med.

Exakt! Ligg med vem du vill, å tvinga inte andra att hålla sig vita som du själv vill! det är PRECIS det jag sagt hela tiden. DU får välja att hålla din ras ren, å jag för välja att blanda mig, å sen e vi båda glada (ja, inte jag då jag varken vill ha barn eller tjej som inte är blond)
2013-05-15, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
JA för 50:e gången.

JAG ÄR INTE FÖR DEMOKRATI!

Dock är det just demokrati som skapat det samhälle du nu sitter å klagar på..

Du lever i illusionen att folk "inte vet", eller förts bakom ljuset, och att det är därför utvecklingen du ser fortgår. Detta är inte sanningen. Sanningen är att alla förstår detta lika väl som dig, bara att dom flesta, som jag själv, skiter i det.

Sen när har någonsin ärlighet varit en del av folkmord??

När har du någonsin det ärligt debatterats om "utrota Vita"?

Det kallas alltid "mångfald, humanism, antirasism" och annat sockersött slaskande. Men bakom allt socker vill nu ju aldrig offentligt tala och diskutera om vad som Egentligen sker, antivitt folkmord!

Men om du nu verkligen tror att folk köper er psykopati när ni talar klarspråk, fråga som sagt några hundra slumpmässiga personer på gatan om dem stödjer detta: "Vill du se Vita utrotas, är du antivit"?

Något säger en att du inte skulle våga lägga upp resultaten och att det skulle krossa din världsbild.
2013-05-15, 16:20
Bannlyst
Citat:
Vänta, nyss sa du det är självklart att olika åsikter förtrycks? Det här måste ha med din mentala grej att göra, vad var det nu igen?

J

Du accepterar då även att din granne blir nedsparkad framför din dörr? OK.

Men om du är emot folkvilja, varför är du helt 100% överens med den? Varför anser du det "naturligt" med antivitt folkmord när antivita tydligt demoniserar och tystar dem som inte håller med antivitismen?

"Vår frihet" kallar du när du framställer systematisk massmedia och politikerpropaganda i tiotals år om hur svenskar och Vita egentligen inte finns. Men att Vita finns tillräckligt mycket för att dem MÅSTE acceptera att blandas bort genom invandring och integration (bortblandningen nämner dem aldrig, konstigt nog!).

Detta kallar du "vilja ligga med vem man vill".

Om personer har avsikt att utrota ett folkslag, ja då är det folkmord med varje definition. Du kan fortfarande ligga med vem du vill om Vita existerar, betyder inte att du har rätten att tvinga på alla göra det genom att demonisera deras identitet och ras?

Du är inte alls för "frihet", du använder det istället för "antirasist", men fortfarande bara som kodord för antivit.

Kom igen nu man, det där var ju inte ens en motsägelse. ALLS. Det ingår i yttrandefriheten att förtrycka åsikter.. DVS att kritisera dem. (Det e ju egentligen bara du och liknande människor som kallar det förtryckt, sanningen är att alla skiter i er).

Folkvilja är åsiktsförtryck, av de som inte är med i majoriteten, så som du själv.

Jag har ju bara mörkhyade grannar, så dom går nog rätt säkra i detta område..

För att antivita är just majoriteten. Folkvilja och antivitism som du kallar det är synonymt i sverige.

Klart vita och svenskar finns, det är bara meningslösa attribut. Svensk eller vit påverkar ingenting av vem du är som individ.

Nej, jag vet inte varför du fortsätter att ignorera DET EGNA VALET!!!!!! Det betyder att vita har VALET att behålla sin ras ren. Hur svårt är detta att läsa? Måste sagt det 100 ggr seriöst..

Nej, det måste ju ske en utrotning med, enligt högsta domstolen då. Avsikten duger inte, folk måste dö. Enligt vad ordet betyder enligt de som är juridiska experter. Jag är inte intresserad av dina lekmannatolkningar och har redan fått svar av landets ledande experter så..

Frihet innebär inte att du MÅSTE blanda dig, det innebär att du FÅR OM DU VILL.. Du kan upprepa hur många gånger som helst att jag inte tycker detta, men det är var jag står.
2013-05-15, 16:25
Bannlyst
Citat:

Det kallas alltid "mångfald, humanism, antirasism" och annat sockersött slaskande. Men bakom allt socker vill nu ju aldrig offentligt tala och diskutera om vad som Egentligen sker, antivitt folkmord!

Men om du nu verkligen tror att folk köper er psykopati när ni talar klarspråk, fråga som sagt några hundra slumpmässiga personer på gatan om dem stödjer detta: "Vill du se Vita utrotas, är du antivit"?

Något säger en att du inte skulle våga lägga upp resultaten och att det skulle krossa din världsbild.

aldrig, men nu talar vi om ett påhittat folkmord så.. Inget påhittat är ju ärligt..

Tror aldrig det debatterats på högre nivå eftersom det bara är ett fantasifoster från en minoritet i landet.

Jag diskuterar gärna det som sker. Det samma som skedde när vi gick från att ha en pizza till alla vi ser idag. Vi har givits möjligheten att välja själva.

De flesta skulle nog undra "vad fan är antivit" om jag frågade så,. Men om jag frågar:
Är du för att man själv får välja sexuell partner. Vad sägs om det? Samma fråga ju, det är ju det du egentligen är emot. Det du kallar folkmord är ju valet av partner på eget bevåg.

Så det samma som att fråga "vill du se vita utrotas" är just "är du för att välja din egen partner".
2013-05-15, 16:27
Bannlyst
Citat:

Låt mig fråga dig detta:

Anta att vi hade lika stor invandring som idag, men ingen valde att ligga med invandrare, utan alla höll sig till rasen. skulle det då ske ett rasmord i din mening?
2013-05-15, 16:31
Medlem
Citat:
Nej jag har inte varit ute på gatan å frågat, har du? Min gissning är att du liksom jag frågat inom din egen krets.

Behöver jag fråga vanligt folk om dem vill utrota en hel ras?.. Tips, det kallas normalt/vanligt folk för dem alla är inte psykopater.

Citat:
Och varför skulle jag gå ut å fråga det? Det vore som att fråga om påskharen var riktig? VArför skall jag undersöka åsikter kring ett icke existerande fenomen såsom vitt folkmord??

De personer du talar om som stödjer systemet har tillgång till samma info som dig.. Det handlar inte om kunskap utan om att det helt enkelt inte är så viktigt för de flesta, i mitt fall totalt oviktigt.

Allmänheten har tillgång till bibliotek, är 99% av befolkningen pålästa? Är 99% uppmärksamma nog att veta när ni antivita ljuger för att få er vilja igenom? Ärlighet är dödsstöten för er antivita, och det vet du.

Citat:
VArför skulle dom göra en kampanj mot något som inte existerar varken io deras läsare eller i deras egen mening? sånt får tidningar på "din sida" göra. Aftonbladet är en tidning för folk med mer röda åsikter.

Åsikter är det enda jag ser värt att bevara per princip, resten är ett personligt val.. DVS, jag skiter i hudfärg och skönhet, detta är bara utseende, jag bryr mig om insidan. Och åsikter kan du ge ett blandat barn lika väl som ett helt vitt/svart..

Jag har inget hat, då skulle jag hata mig själv, å jag älskar mig själv så jääävla mycket. JAg skiter i den vita rasen, inte hatar den. Anledningen är att den inte existerar för mig. Det är människor som inte ser riktigt likadana ut.

Ja, precis som SD och SvD ljuger om andra saker för att få röster. Demokrati..

Ja, dem ljuger. Precis som man ljuger om man säger att Vita utrotas, och sen kallar det "frihet" för att rättfärdiga utrotningen du med antivita systemet ser som "utveckling".

Citat:
Jag vill inte gå ut å slumpmässigt fråga på gatan eftersom jag skiter i vad svaret blir. Oavsett om det visar sig att ingen vill att vi ska ha rättighet att ligga med vilka vi vill så anser fortfarande jag det. Så det är helt enkelt för mig obetydligt. Sen är det också så att den framtid jag vill se händer, så jag behöver ju inte ändra på något, bara flyta med.

Precis, du skiter i svaret, eftersom du redan har bestämt dig för antivitism.

Du kommer fortsätta med din antivitism och kalla det "frihet" och tro att alla omkring dig är lika psykopatiska som du själv. Så slipper du att bemöta verkligheten.

Citat:
Exakt! Ligg med vem du vill, å tvinga inte andra att hålla sig vita som du själv vill! det är PRECIS det jag sagt hela tiden. DU får välja att hålla din ras ren, å jag för välja att blanda mig, å sen e vi båda glada (ja, inte jag då jag varken vill ha barn eller tjej som inte är blond)

Ja, ligg med Vita blondiner eller stoppa den i en krokodilkäft, jag bryr mig inte!

Men när du kallar det "frihet" att etablissemanget lurar folket och demoniserar alla som inte håller med, då tvingar du på mig något.

Din "frihet" inkluderar inte att demonisera och folkmörda en hel ras genom att peka ut alla som inte ligger med icke-Vita som "rasister" o.s.v.
2013-05-15, 16:36
Medlem
Citat:
Låt mig fråga dig detta:

Anta att vi hade lika stor invandring som idag, men ingen valde att ligga med invandrare, utan alla höll sig till rasen. skulle det då ske ett rasmord i din mening?

Jösses vilken fråga.. har du missat allt dem senaste sidorna?? Folkmord=folket utrotas.

Om folk är raslojala och inte blandas bort är det såklart inget folkmord. Men invandringen är ena bladet på det dubbla yxhuvudet. Integration kallas den andra sidan på avrättningsyxan. Där icke-Vita tvingas på Vita samhällen och Vita demoniseras.

Det du beskriver har varit normen sen människor funnits, ett naturligt plan. Vita håller sig i sina länder, icke-Vita i sina. Utbyte och kontakt finns, men ingen av raserna eller nationerna måste blandas bort för denna naturliga harmoni.
Senast redigerad av R3kyl 2013-05-15 kl. 16:39.
2013-05-15, 16:39
Bannlyst
Citat:
Behöver jag fråga vanligt folk om dem vill utrota en hel ras?.. Tips, det kallas normalt/vanligt folk för dem alla är inte psykopater.

Allmänheten har tillgång till bibliotek, är 99% av befolkningen pålästa? Är 99% uppmärksamma nog att veta när ni antivita ljuger för att få er vilja igenom? Ärlighet är dödsstöten för er antivita, och det vet du.

Ja, dem ljuger. Precis som man ljuger om man säger att Vita utrotas, och sen kallar det "frihet" för att rättfärdiga utrotningen du med antivita systemet ser som "utveckling".

Precis, du skiter i svaret, eftersom du redan har bestämt dig för antivitism.

Du kommer fortsätta med din antivitism och kalla det "frihet" och tro att alla omkring dig är lika psykopatiska som du själv. Så slipper du att bemöta verkligheten.

Ja, ligg med Vita blondiner eller stoppa den i en krokodilkäft, jag bryr mig inte!

Men när du kallar det "frihet" att etablissemanget lurar folket och demoniserar alla som inte håller med, då tvingar du på mig något.

Din "frihet" inkluderar inte att demonisera och folkmörda en hel ras genom att peka ut alla som inte ligger med icke-Vita som "rasister" o.s.v.

Ja det är ju du som föreslår denna utfrågning så. Ja?

ALLA har tillgång till bibliotek och internet ja.. Alla kan därför göra VALET att ta reda på saker. Gör man inte detta val, är det förmodligen så att saken i fråga inte berör än så mycket, för om något gör det, skaffar man sig kunskap, om man inte är en idiot, vilka jag personligen inte anser borde få rösta så (DVS, saknar man kunskapen borde man inte berättigas en röstsedel).

Ja exakt, alla partier ljuger, de som bäst övertygar folket att den andra sidan ljuger är de som styr landet, demokrati.

Nej, jag har undersökt faktan, jag vet precis samma saker som du vet om denna situation, och jag har tagit ställning, denna kallar du "antivit", vilket e OK för mig att du gör, även om jag personligen anser det vara en brutalt felaktig definition.

Ja.. För MIG ÄR det frihet. För dig kanske det inte är det, men jag har samma rättighet som dig att bilda min åsikt och stödja dessa åsikter, till och med att smutskasta motståndarnas åsikter.

Men detta är ju ren paranoia, min sida demoniseras den med, bara av mindre framgångsrika medier.

Då är jag rasist då? Eftersom jag bara legat med vita?
2013-05-15, 16:42
Bannlyst
Citat:
Jösses vilken fråga.. har du missat allt dem senaste sidorna?? Folkmord=folket utrotas.

Om folk är raslojala och inte blandas bort är det såklart inget folkmord. Men invandringen är ena bladet på det dubbla yxhuvudet. Integration kallas den andra sidan på avrättningsyxan. Där icke-Vita tvingas på Vita samhällen och Vita demoniseras.

Det du beskriver har varit normen sen människor funnits, ett naturligt plan. Vita håller sig i sina länder, icke-Vita i sina. Utbyte och kontakt finns, men ingen av raserna eller nationerna måste blandas bort för denna naturliga harmoni.

OK!.. Då kan vi alltså konstatera att rasmordet som du kallar det är direkt kopplat till att faktiskt ha sex med andra raser, eller snarare att skaffa barn med andra raser.

Detta är något som i min mening är kopplat till personlig frihet och sexualitet, det handlar om ett val som ingen tvingar dig att göra.

Detta stämmer inte, massa folk har ju dött ut på det sättet du beskriver tidigare, valoner tex är nu en del av den svenska befolkningen. Valoner finns inte kvar som folk. Men dom har inte utrotats. Vårt folk ser ut som vi gör till följd av rasblandning. I framtiden kommer gemene svensk förmodligen inte vara helt vit, utan något mulattvariant. Och då kommer det vara det som är typiskt svensk. Precis som, att det vi är nu inte alltid varit hur en typisk nordbo ser ut.
2013-05-15, 16:46
Medlem
Citat:
Ja det är ju du som föreslår denna utfrågning så. Ja?

ALLA har tillgång till bibliotek och internet ja.. Alla kan därför göra VALET att ta reda på saker. Gör man inte detta val, är det förmodligen så att saken i fråga inte berör än så mycket, för om något gör det, skaffar man sig kunskap, om man inte är en idiot, vilka jag personligen inte anser borde få rösta så (DVS, saknar man kunskapen borde man inte berättigas en röstsedel).

Ja exakt, alla partier ljuger, de som bäst övertygar folket att den andra sidan ljuger är de som styr landet, demokrati.

Exakt, återigen, varför argumenterar du emot då?

Du erkänner att antivita ljuger för att få igenom sin vilja.

Du erkänner i stort att Du också ljuger, för det gör du, om du menar att folkstyra=lögnstyre? För att folket ska styra måste det ju styras av i folkets intressen. Inte av lögnare som förvrider sina egna, antivita intressen för att utrota folket själv?

Citat:
Nej, jag har undersökt faktan, jag vet precis samma saker som du vet om denna situation, och jag har tagit ställning, denna kallar du "antivit", vilket e OK för mig att du gör, även om jag personligen anser det vara en brutalt felaktig definition.

Du säger Vita utrotas, du godkänner detta som "utveckling". Folkmord=utrota ett folk med vilje. Du uppmuntrar folkmord.

Citat:
Ja.. För MIG ÄR det frihet. För dig kanske det inte är det, men jag har samma rättighet som dig att bilda min åsikt och stödja dessa åsikter, till och med att smutskasta motståndarnas åsikter.

Men detta är ju ren paranoia, min sida demoniseras den med, bara av mindre framgångsrika medier.

Då är jag rasist då? Eftersom jag bara legat med vita?

Så, du menar att det är fortfarande frihet när alla är slavar till din åsikt? OK..

Du trampar över ALLA andras friheter, särskilt Vitas för att få igenom antivitism. Som du fortfarande vägrar erkänna, utan låtsas som att det är för "frihet" du är trots att du flera gånger sagt att vilja utrota Vita.

Du "rasist"? Ja, kanske, fråga dina antirassar, men kanske din passionerade antivitism jämnar ut din Vita skuld? Vem vet.
2013-05-15, 16:55
Medlem
Citat:
OK!.. Då kan vi alltså konstatera att rasmordet som du kallar det är direkt kopplat till att faktiskt ha sex med andra raser, eller snarare att skaffa barn med andra raser

Någon Vit skaffar barn med icke-Vit=alla Vita demoniseras och utrotas? Jösses.. inte bara Sovjet tvång du gillar utan även Sovjet logik. "In Soviet Russia you do not fuck one person, but one fuck fucks all!"

Citat:
Detta är något som i min mening är kopplat till personlig frihet och sexualitet, det handlar om ett val som ingen tvingar dig att göra.

Jaha, personlig frihet säger du???

Citat:
Ja.. För MIG ÄR det frihet. För dig kanske det inte är det, men jag har samma rättighet som dig att bilda min åsikt och stödja dessa åsikter, till och med att smutskasta motståndarnas åsikte.

Skrev du nyss, antivit. "Frihet" är bara en täckmantel för din antivitism. Den s.k. "frihet" du vill ha varar så långt som du och andra antivita kan tvångsblanda bort och utrota oss Vita.

Citat:
Detta stämmer inte, massa folk har ju dött ut på det sättet du beskriver tidigare, valoner tex är nu en del av den svenska befolkningen. Valoner finns inte kvar som folk. Men dom har inte utrotats. Vårt folk ser ut som vi gör till följd av rasblandning. I framtiden kommer gemene svensk förmodligen inte vara helt vit, utan något mulattvariant. Och då kommer det vara det som är typiskt svensk. Precis som, att det vi är nu inte alltid varit hur en typisk nordbo ser ut.

Valloner har sitt arv kvar i Holland, deras blod lever vidare. Du argumenterar för att blanda bort Vita, Sverige ska enligt dig vara i framtiden dagens "lyckade" Brasilien experiment, låter riktigt bra.

Du använder "frihet" istället för "antirasist" som ett kodord för att rättfärdiga din antivitism.
2013-05-15, 17:07
Bannlyst
Citat:
Exakt, återigen, varför argumenterar du emot då?

Du erkänner att antivita ljuger för att få igenom sin vilja.

Du erkänner i stort att Du också ljuger, för det gör du, om du menar att folkstyra=lögnstyre? För att folket ska styra måste det ju styras av i folkets intressen. Inte av lögnare som förvrider sina egna, antivita intressen för att utrota folket själv?

Du säger Vita utrotas, du godkänner detta som "utveckling". Folkmord=utrota ett folk med vilje. Du uppmuntrar folkmord.

Så, du menar att det är fortfarande frihet när alla är slavar till din åsikt? OK..

Du trampar över ALLA andras friheter, särskilt Vitas för att få igenom antivitism. Som du fortfarande vägrar erkänna, utan låtsas som att det är för "frihet" du är trots att du flera gånger sagt att vilja utrota Vita.

Du "rasist"? Ja, kanske, fråga dina antirassar, men kanske din passionerade antivitism jämnar ut din Vita skuld? Vem vet.

Jag argumenterar bara emot att jag personligen skall gå ut å göra din undersökning..

Jag "erkänner" att människor ljuger för att få sin vilja igenom, vilket involverar antivita.

Ja jag ljuger, och du med. Inte jämt, men nog fan är jag säker på att vi båda gjort det.

Får jag fråga en fråga, som inte verkar ha kommit upp (?). Varför skulle vissa vita människor vilja utrota sig själva? Det är lite det stora felet i ditt resonemang, det finns inget att vinna så vitt jag kan se.

Ja du ser det som folkmord, jag ser det som naturlig utveckling i likhet med den som skett sedan livet startade.

Nej, för om min åsikt inte har stöd får den i en demokrati ingen makt. Om du ska "slava" efter min åsikt krävs det ju att min åsikt har stöd av en majoritet.

Nej jag erkänner att du anser att jag är antivit, och att jag enligt dina definitioner är det. Jag förnekar dock att jag har något emot vita, då jag inte har det. De flesta av mina vänner är vita. I stort sett alla. Det fanns inga negrer där jag växte upp å alla mina vänner är barndomsvänner.

Jag låtsas inte att det är frihet, du verkar ha svårt att inse att folk har olika synvinklar. För mig är det frihet. Och jag kan lova att jag personligen inte påverkar din frihet, då jag varken röstar eller övertalar folk att blanda sig.

Jag känner inga antirasister. Alla mina vänner är för verklig yttrandefrihet. DVS att både radikala islamister och nazister såväl som motorcykelsnubbar har rätt till sin röst och sin åsikt. Jag är inte anti någon åsikt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in