Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Så 'Rationalisterna'. Säg oss, har du gått ut på gatan och frågat slumpässpigt folk: "Är du antivit? Vill du se Vita utrotade?". Återkom gärna med svaret! 
Du vet väl att undersökningar visar att cirka 50% av befolkningen är emot mer invandring, och om dem skulle upplysas vad invandringen gör, vilket inte är det ni ljuger om, "mångfald, berikar frihet" utan antivitt folkmord. Då skulle bara vissa psykopater, som nu, verkligen stödja systemet när man ser vad det går ut på.
Ge gärna en länk där t.ex. Aftonbladet från att ha varit vitvänlig under tidigare 1900-tal sen gått ut och sagt "Nu ska vi kampanja mot och utrota Vita, köp och stöd oss!". Skulle vara väldigt intressant med en hänvisning till dina påstående för en gångs skull, antivit.
Du tycker inte att det finns något värt att bevara, varken folkgrupp, naturligt utvecklad skönhet eller olika åsikter.
Bara för du har hat mot naturlig variation (framförallt Vita) innebär inte att alla är du, serru.
Partier&"representanter" som ljugit år ut och år ut in för att folket ska svälja det, och missa vad som verkligen händer.
Men om du är för direktstyre/verkligt folkstyre, varför inte gå ut och fråga en hel del slumpmässigt folk på gatan: "Vill du se Vita utrotade, är du antivit"? Filma och lägg gärna upp!
Om din opinionsundersökning stämmer kanske du kan ha rätt.
Ja, exakt, och vad är "klart" med att man kallar.
Vita diskrimineras som "jämlikhet".
Vita undantrycks som "mångfald".
Vit försvinner som "antirasism".
Eller kalla bortblandningen av Vita för "ligga med vem man vill".
Ligg med vem du vill då, ligg med din hund också om du vill. Tvinga inte på alla andra din antivita skit genom media och politiskt skitsnack!
Det är ju rena George Orwells profetia, kanske du inte känner till den?
Krig är "fred"
Ignorans är "frihet"
Kärlek är "hat"

Du vet väl att undersökningar visar att cirka 50% av befolkningen är emot mer invandring, och om dem skulle upplysas vad invandringen gör, vilket inte är det ni ljuger om, "mångfald, berikar frihet" utan antivitt folkmord. Då skulle bara vissa psykopater, som nu, verkligen stödja systemet när man ser vad det går ut på.
Ge gärna en länk där t.ex. Aftonbladet från att ha varit vitvänlig under tidigare 1900-tal sen gått ut och sagt "Nu ska vi kampanja mot och utrota Vita, köp och stöd oss!". Skulle vara väldigt intressant med en hänvisning till dina påstående för en gångs skull, antivit.

Du tycker inte att det finns något värt att bevara, varken folkgrupp, naturligt utvecklad skönhet eller olika åsikter.
Bara för du har hat mot naturlig variation (framförallt Vita) innebär inte att alla är du, serru.
Partier&"representanter" som ljugit år ut och år ut in för att folket ska svälja det, och missa vad som verkligen händer.
Men om du är för direktstyre/verkligt folkstyre, varför inte gå ut och fråga en hel del slumpmässigt folk på gatan: "Vill du se Vita utrotade, är du antivit"? Filma och lägg gärna upp!
Om din opinionsundersökning stämmer kanske du kan ha rätt.

Ja, exakt, och vad är "klart" med att man kallar.
Vita diskrimineras som "jämlikhet".
Vita undantrycks som "mångfald".
Vit försvinner som "antirasism".
Eller kalla bortblandningen av Vita för "ligga med vem man vill".
Ligg med vem du vill då, ligg med din hund också om du vill. Tvinga inte på alla andra din antivita skit genom media och politiskt skitsnack!
Det är ju rena George Orwells profetia, kanske du inte känner till den?
Krig är "fred"
Ignorans är "frihet"
Kärlek är "hat"
Nej jag har inte varit ute på gatan å frågat, har du? Min gissning är att du liksom jag frågat inom din egen krets.
Och varför skulle jag gå ut å fråga det? Det vore som att fråga om påskharen var riktig? VArför skall jag undersöka åsikter kring ett icke existerande fenomen såsom vitt folkmord??
De personer du talar om som stödjer systemet har tillgång till samma info som dig.. Det handlar inte om kunskap utan om att det helt enkelt inte är så viktigt för de flesta, i mitt fall totalt oviktigt.
VArför skulle dom göra en kampanj mot något som inte existerar varken io deras läsare eller i deras egen mening? sånt får tidningar på "din sida" göra. Aftonbladet är en tidning för folk med mer röda åsikter.
Åsikter är det enda jag ser värt att bevara per princip, resten är ett personligt val.. DVS, jag skiter i hudfärg och skönhet, detta är bara utseende, jag bryr mig om insidan. Och åsikter kan du ge ett blandat barn lika väl som ett helt vitt/svart..
Jag har inget hat, då skulle jag hata mig själv, å jag älskar mig själv så jääävla mycket. JAg skiter i den vita rasen, inte hatar den. Anledningen är att den inte existerar för mig. Det är människor som inte ser riktigt likadana ut.
Ja, precis som SD och SvD ljuger om andra saker för att få röster. Demokrati..
Jag vill inte gå ut å slumpmässigt fråga på gatan eftersom jag skiter i vad svaret blir. Oavsett om det visar sig att ingen vill att vi ska ha rättighet att ligga med vilka vi vill så anser fortfarande jag det. Så det är helt enkelt för mig obetydligt. Sen är det också så att den framtid jag vill se händer, så jag behöver ju inte ändra på något, bara flyta med.
Exakt! Ligg med vem du vill, å tvinga inte andra att hålla sig vita som du själv vill! det är PRECIS det jag sagt hela tiden. DU får välja att hålla din ras ren, å jag för välja att blanda mig, å sen e vi båda glada (ja, inte jag då jag varken vill ha barn eller tjej som inte är blond)