2013-05-14, 15:52
  #6769
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idomin
Smartcast, hade nog aldrig kunnat spela utan det.. Känns helt skevt o inte ha smartcast på. Speciellt på typ spells man vill kasta fort.

Vad är smartcast exakt? :/
Citera
2013-05-14, 15:57
  #6770
Medlem
.C.s avatar
^
de är så man bara trycker på tex q och så används sin spell där musen är Ungefär så.

Har blivit myckt bättre och snabbare sen jag bytte över till att använda smartcast, allt blev mycket roligare
Citera
2013-05-14, 15:57
  #6771
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ramlosan
Vad är smartcast exakt? :/

Att smartcasta en spell innebär att du endast klickar på spellen och den sker där du har musen. T.ex. som Karthus Q spell.

Edit: Pucktvåa
Citera
2013-05-14, 16:09
  #6772
Medlem
Derftyuios avatar
Någon som har märkt av att på ARAM's så krävs det mer av grafikkortet än på Summoners Rift? Jag installerade ett HD radeon 7770 igår och kör på high på allt, det laggar vid teamfights på ARAM's !
Citera
2013-05-14, 16:10
  #6773
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derftyuio
Någon som har märkt av att på ARAM's så krävs det mer av grafikkortet än på Summoners Rift? Jag installerade ett HD radeon 7770 igår och kör på high på allt, det laggar vid teamfights på ARAM's !

Inte något jag märkt av men kan det vara för att omgivningen är mer "high-tech" där?
Citera
2013-05-14, 16:15
  #6774
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Derftyuio
Någon som har märkt av att på ARAM's så krävs det mer av grafikkortet än på Summoners Rift? Jag installerade ett HD radeon 7770 igår och kör på high på allt, det laggar vid teamfights på ARAM's !
Japp. Min laptop är kokhet på den kartan. Ibland tror jag att grafikkortet håller på att smälta.
Citera
2013-05-14, 16:16
  #6775
Medlem
Derftyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Inte något jag märkt av men kan det vara för att omgivningen är mer "high-tech" där?
Kan vara...mera shit going on. har du hyfsad hårdvara och höga inställningar du med?
Citera
2013-05-14, 16:18
  #6776
Medlem
Derftyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Japp. Min laptop är kokhet på den kartan. Ibland tror jag att grafikkortet håller på att smälta.
skönt att höra att det inte bara är jag då!
Citera
2013-05-14, 16:24
  #6777
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .C.
^
de är så man bara trycker på tex q och så används sin spell där musen är Ungefär så.

Har blivit myckt bättre och snabbare sen jag bytte över till att använda smartcast, allt blev mycket roligare

Ungefär som jag tänkte då. Har sett att nästan alla bra spelare kör så, men hur fixar jag så att det blir så för mig?
Tack
Citera
2013-05-14, 16:31
  #6778
Medlem
Jävligt schysst spel dom senaste dagarna! Hoppas man når guld snart!

http://www.lolking.net/summoner/euw/22321873#profile
Citera
2013-05-14, 16:54
  #6779
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derftyuio
Någon som har märkt av att på ARAM's så krävs det mer av grafikkortet än på Summoners Rift? Jag installerade ett HD radeon 7770 igår och kör på high på allt, det laggar vid teamfights på ARAM's !

Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Inte något jag märkt av men kan det vara för att omgivningen är mer "high-tech" där?

Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Japp. Min laptop är kokhet på den kartan. Ibland tror jag att grafikkortet håller på att smälta.

Det har också med att det är mer utzoomat att göra, fler saker på skärmen samtidigt och en mer krävande karta, allt på samma gång.

Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Easter_eggs

Ett inlägg värt ditt namn Postade exakt samma länk typ 5-8 inlägg innan ditt.
__________________
Senast redigerad av N3ss3 2013-05-14 kl. 16:56.
Citera
2013-05-14, 17:00
  #6780
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derftyuio
Kan vara...mera shit going on. har du hyfsad hårdvara och höga inställningar du med?

Kör de högsta inställningarna på allt men jag kör inte med shadows eftersom jag tycker det är störande.

Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Det har också med att det är mer utzoomat att göra, fler saker på skärmen samtidigt och en mer krävande karta, allt på samma gång.

Låter väldigt logiskt faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in