En gång när jag var liten, vid 4 års ålder hände det en sak som jag fortfarande tror är sann. Jag låg i min säng, och fick plötsligt för mig att gå ner till nedre plan helt utan anledning. Jag går ner för våra trappor och in ett stort badrum som mestadels används som förråd. Där har vi en staty i människostorlek av någon halvkänd konstnär, den liknar en väldigt spinkig människa och är inget man blir glad av. Snarare rädd!
Hursomhelst, jag kommer ner för trappan och öppnar dörren till våran staty som står i det kombinerade förrådet/toaletten. Statyn sliter tag runt nacken på mig och börjar viska saker, den drar mig fram och tillbaka och jag får rivmärken av dens händer som troligtvis var gjorda av någon slags betong/lera. Tillslut trycker statyn ner mig i toalettstolen och jag som var så liten blir totalt panikslagen. Hade detta hänt mig idag hade jag troligtvis blivit ännu räddare, då jag var så liten förstod jag inte riktigt vad som hände och hade hänt. Efter denna natt, hade jag sömnproblem i minst fem år pga av den upplevelsen. Jag är, till 89% säker på att detta var en övernaturlig förmåga som hände mig, det var för verkligt för att inte vara sant. Som tur är har vi sålt statyn, men tanken på den kommer fortfarande när jag ska sova