[quote=light z]
Citat:
Ursprungligen postat av tigerlily
^^
Så nu e man här å plitar ned sina komentarer då.
Så... vart ska ja börja? bor i en lgh därman kan se div saker....
Känner mej iaktagen just i "skrivandes" stund
Här sker de mkt slammer i badrummet skepnader som skyntas lite här å var..
Senast för ca 2 veckor sedan hade ja min flickvän på besök vi satt framför burken bägge 2 å kikade på en film, plötsligt ser ja en vit skepnad som går förbi i hallen, ja tittar chockartat på flickvännen å frågar om hon såg nått i hallen, hon bekräftade att hon såg samma sak... d va iof bara en sak av dem alla. har haft problem med dessa "varelser" för varje lgh ja skaffar tar ca 1 mån innan man ser dem i sin nya lgh efter flytt,,, vaknat några nätter då min flickvän väckt mej för hon har kännt sej iaktagen. vaknade, första ja såg var en slags livsform som svävade ovanför oss i sängen å hånlog mot oss efter dess så blev min flickvän helt förstörd,,, vi öppnade upp ett rum till i våran lgh som var en plomberad 2a så vi fick ett annat sovrum, vi flyttade in i de rummet å trodde allt skulle va lugnt sen,,, men ack... knackningar i väggen som vette mot de tidigare sovrummet "vardagsrummet", på slutet blev de olidligt knackningar på dörren till vårat "nya" sovrum ja fick mod i från någonstans å var rätt less vid den tidpunkten kan ja lova,,, öppnade dörren där stod en liten flicka klädd som på tippat 50-tals modet, runt 10-11 åren. å lyfte blicken mot mej. ja blev livrädd- hoppade världsrekord i längdhopp rätt in i sängen,, tittade tillbaka hon var borta... alla dessa fenomen följer efter för var ny lgh ja skaffar å "FLYR" tar ca 1 mån innan de dyker upp i den nya lghn. nån som har nå tipps på hur ja blir fri alla dessa orådiga själar. har haft kontakt med många medium med olika råd, men vissa hjälper sämre än andra. Så nån med bra tipps får gärna höra av sej... vill inte att min nya flickvänn ska behöva lida lika mkt som min förra av dessa "spöken"
För det första så spökar det i alla hus som någon levt och bott i, så att fly ifrån dessa upplevelser kan du nog aldrig göra riktigt tyvärr. Om det inte är samma andar/spöken vill säga, för då har de fastnat för dig och följer med dig.
För det andra så har du uppenbarligen förmågan "att se", och det kan du ej fly ifrån. Det du däremot kan göra är att gå en kurs i medial utveckling och lära dig handskas med din förmåga.
Eller också "stänger du av" tills du vet hur du ska göra.
Tänk dig att du har ett ägg runt omkring dig, eller en bubbla...låt denna bubbla omge dig helt (några decimeter utanför dig) och se till att du får fram den i fantasin ordentligt. Detta kan du göra morgon/kväll så slipper du se alla dessa skepnader hela tiden, du får ett slags skydd emot dem. Du kan även be din flickvän att göra samma sak så att ni får sova ifred.
Trist att du stött på medium som inte gjort jobbet ordentligt. Det finns mer eller mindre seriösa medium precis som inom alla yrken! Men har du uttryckligen bett dem om att "rena" din lägenhet? Har någon varit hemma hos dig? Har du förklarat att du verkligen lider av detta och behöver hjälp? Har ingen föreslagit en kurs för dig att lära dig att handskas med detta?
Hoppas att det ordnar sig iallafall! det är inget roligt att behöva vara rädd jämt när man är hemma.