2021-05-11, 07:40
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Ta det i en annan tråd, det här är övernaturliga händelser och du är hedning där det aldrig finns eller kommer finnas övernaturlig aktivitet.

Blir så fruktansvärt fel och off topic..
Hur kommer det sig att min påstådda övernaturliga upplevelse är off tooic? I så fall är alla påstådda övernaturliga upplevelser off topic. Att påstå att andra skribenter är hedningar, det är off topic.
Citera
2021-05-11, 07:42
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Om du påstår att så är fallet så är det väl så.
Ok, varför påstår du då att du har kontakt med andevärlden? Det är ju en lögn i så fall.

Edit: ”så är det väl så”.
När jag läst ditt inlägg igen verkar det inte som att du tror på mig ändå.
Senast redigerad av ConnyKlasson 2021-05-11 kl. 07:48.
Citera
2021-05-11, 08:06
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Ok, varför påstår du då att du har kontakt med andevärlden? Det är ju en lögn i så fall.

Edit: ”så är det väl så”.
När jag läst ditt inlägg igen verkar det inte som att du tror på mig ändå.
Har du haft kontakt med andevärlden, ja eller nej?
Citera
2021-05-11, 19:42
Medlem
TwoThousands avatar
Alla trodde att inte skulle klara av att förändra hela den kända världen.

Upplyst och medveten om verkligheten så gör väl vad som krävs för överlevnad.
Vaknade upp tidigt på morgonen sitter kommunicerar med dom döda människor.
Råka se framtiden i synska visioner så förändrade ödet för att hjälpa människor.

Anlände nog allt till spökhuset vandrade runt mottaglig diskuterade med den döde när bad denna att inte störa dom människor som bor i huset något mer.

Kan inte tvinga någon att gå in till ljuset, domens dag.
Det var alla människor bestämt att en dag ska dö och sedan återuppstå från döden.
Senast redigerad av TwoThousand 2021-05-11 kl. 19:45.
Citera
2021-05-11, 20:00
Medlem
TwoThousands avatar
Så återigen äktheten framför allt annat.
Väck upp fler indoktrinerade människor.

Berättar om när du använde Guds givet sjätte sinnet.
Talat med en människa som varit död i flera veckor nu.

Alla som påstår att dom har ett problem med medium har aldrig träffat och bemött mig.

För endast då när den som sett spöket vandra runt i omgivningen berättar om det för andra människor.
Citera
2021-05-11, 20:13
Moderator
Maviels avatar
Huruvida detta är övernaturligt eller ej låter jag vara osagt.

När min mormor låg för döden vakade jag hos henne, men i ett klart ögonblick ville hon jag skulle gå hem och sova. Hon sa "du förstår väl att jag inte kan lämna dig när du sitter där".

Jag åkte hem. Somnade. Vaknar kl 3 av att en gammal stor klocka på väggen som varit mormors slår. Det är bara det att den inte är uppdragen... Ringer till avdelningen på morgonen och då visade det sig att hon tog sitt sista andetag kl 3.

Vakade hos min mamma när hon låg för döden. Det var ganska utdraget. Övrig familj åkte hem för att vila. Jag somnade i en fåtölj brevid sängen för jag var helt utmattad. Hör en mansröst högt säga till mig "nu är det dags du måste vakna gå och sätt dig hos din mamma". Jag gjorde så och precis när jag satt mig där, tagit hennes hand, säger "det är ok mamma du får lov att gå" så tog hon sitt sista andetag.

För mig är båda dessa händelser lite naturliga och fina. Döden är lika normal som livet fastän vi inte vill kännas vid det längre så som vi lever idag.
Citera
2021-05-13, 19:49
Medlem
Faukess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Huruvida detta är övernaturligt eller ej låter jag vara osagt.

När min mormor låg för döden vakade jag hos henne, men i ett klart ögonblick ville hon jag skulle gå hem och sova. Hon sa "du förstår väl att jag inte kan lämna dig när du sitter där".

Jag åkte hem. Somnade. Vaknar kl 3 av att en gammal stor klocka på väggen som varit mormors slår. Det är bara det att den inte är uppdragen... Ringer till avdelningen på morgonen och då visade det sig att hon tog sitt sista andetag kl 3.

Intressant med klockan.
Min farmor hade också en sån klocka, ett stort helvete med pendel och allt.
Den stannade exakt på minuten när hennes mamma dog.
Citera
2021-05-17, 07:17
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Har du haft kontakt med andevärlden, ja eller nej?
Tror du det, Ja eller nej?
Citera
2021-05-17, 08:48
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Tror du det, Ja eller nej?
De flesta människor har väl någon gång haft kontakt med andevärlden så det är väl inte en omöjlig tanke.
Citera
2021-05-17, 19:50
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
De flesta människor har väl någon gång haft kontakt med andevärlden så det är väl inte en omöjlig tanke.

Under tiden sitter någon stackare i kontakt med andevärlden och hela världen förnekade det.

Försöker få ett grepp om förmågan att bli mottaglig kontaktad av människor från bortom graven.
Folkmun kallar det sjätte sinnet försök att behärska sig medans sysslar med paranormal aktivitet.
Ville inte skrämma slag på människor men när riktiga paranormala människor befinner sig i seans.
Citera
2021-05-18, 17:37
Medlem
TwoThousands avatar
Det är väldigt hårt och brutalt det var en paranormal aktivitet när sitter mottaglig i seans talar med alla dom döda människor i hemligheten.

Anlände till spökhuset blev mottaglig talade med alla dom döda människor vandrar runt i hemligheten.

För endast då när den som sett spöket vandra runt i omgivningen berättar om det för andra människor.

Det är varenda dag, från morgon till kväll..

Fråga inte ens utan förvänta er aktivitet.
Senast redigerad av TwoThousand 2021-05-18 kl. 17:40.
Citera
2021-05-19, 11:33
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Fast nu var ju frågan om du tror på mitt påstående, inte om de flesta väl, möjligen, kanske, eventuellt någon gång haft kontakt.

Mitt påstående: Jag har haft upplevelsen av att andevärlden givit mig information om att du inte har kontakt med andevärlden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in