Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Och vilka faktiska vetenskapliga belägg finns för att det som påstås i programmet faktiskt har hänt, och faktiskt bara kan ha orsakats av just nåt övernaturligt och inte av några andra faktiska saker som den etablerade vetenskapen faktiskt känner till och faktiskt kan förklara och faktiskt demonstrera hur det funkar….?
Har du några sådana bevis som du faktiskt kan visa oss, med seriösa faktiska länkar etc…?
.
Vi får väl börja med att klargöra vilket program du hänvisar till? Det står inget om något sådant i trådstarten.
I övrigt så tydliggör din respons det jag i mitt inlägg nämnde. Det finns inga andra teorier, tankar, i din värld annat än de du blivit indoktrinerad med såsom vara sanna.
Du borde gå till biblioteket och låna lite böcker av diverse nobelpristagare, eller titta på "Snillen spekulerar", där framstående och erkända vetenskapsmän sitter och säger i tv att de tror på övernaturliga fenomen. De flesta vetenskapsmän som varit länge i sitt yrke tror på en gudomlig skapelse av något slag. Många av dem har skrivit böcker därom.
Att be mig om länkar och olika sorters fakta bevisar bara din okunnighet i ämnet. Så tröttsamt med människor som uttrycker sig så bestämt som du gjorde i ditt inlägg jag citerade och ändå vara så ovetande. Okunnig.
Det får mig såklart bara att undra hur, de, kan uttala sig så kategoriskt när de är så dåligt insatta.
Du vet alltså inte utan teoretiserar utifrån indoktrinering. Så framställ dig inte som att du vet. Ha lite nyfiken ödmjukhet inför fakta du inte själv har faktisk visshet om.