Jag har upplevt väldigt mycket. Är väldigt medial så i andevärlden är jag som en lysande lampa, vilket kan förklara en del

Men det jag blev rädd för var första gången något hände...
Jag låg i sängen i mitt rum och lyssnade på musik när jag helt plötsligt ser att mitt lakan börjar röra på sig. Jag tänkte direkt "snälla, va inget äckligt kryp" och fick lite småpanik för jag har stor fobi för kryp. Iallafall, lakanet började röra sig om en våg. Jag blev så chockad för att det såg så overkligt ut! Så jag gick närmare med huvudet för att försöka förstå vad som hände, och när jag var ganska nära så blir lakanet helt utsträckt. Inte hela lakanet såklart men just dendär lilla biten som rörde sig som en våg. Jag sprang ut från rummet gråtandes

Blev så jäkla rädd. Nu vet jag hur jag ska hanskas med dessa händelser, men första gången var riktigt läskig!
Jag brukar vakna av att det sitter någon brevid mig. Har sett en man i 30-40 års åldern, med blå kostym och rakat huvud. Sen några månader senare såg jag en liten flicka sittandes brevid. Det låter läskigt men jag vet ju varför nu. Jag drar till mig andar!
För folk som inte tror på sånthär så låter det säkert hela psyko. Jag kommer inte övertala någon att tro mig, men det känns konstigt att man är med om något som inte går att bevisa