Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Det är möjligt att du har rätt. Jag har ingen koll på uthängningarna som du snackar om. Min bild är att 1.06 beivras med stränghet och jag har själv erfarenhet av att bli avstängd för en jäkligt dryg och långsökt "är det du, Mona?"-kommentar lite på skoj i en tråd för några år sedan. Jag fick nyligen en varning för 1.06 bara för att jag frågat om vädret i en viss ort och därmed antytt att jag menade att en viss användare bodde där. En ort med ett par tusen invånare för övrigt.
Du kan ha rätt när det gäller Flashbacks demografiska profil, men jag har en känsla av att du är lite för kategorisk.
Alla här är inte födda på 80-talet och vissa av oss kan nog tänkas bli ganska avancerade att ha att göra med om det skorpar ihop sig. Absolut inget jag vill! Definitivt inget jag strävar efter! Men om skiten träffar fläkten, så kommer jag att stå så länge det går och slå först, slå hårt och fortsätta slå, för sådan är nu en gång lilla jag vaggad
Fast jag tror du har alldeles för stor tillit till flashback.
Har hängt på flashback sedan starten (mitt username vart outat). Flashback är och förblir ett klotterplank för personer som inte vågar klottra på väggarna eller i skolan.
Dock erkänner jag att det finns vad jag vet minst 8 yrkeskriminella på flashback som man inte vill ha att göra med. Två ex-nassar som säkert inte vill bli uthängda tillsammans med resten. Även om de idag inte är nazister eller ens nationalister.
Men visst. Samlar man ihop alla ljusskygga personer på flashback som är beredda att ta till våld och olydnad så bör det kunna bli oreda. MEN! Lita inte på 99% av vad folk säger här.
Inte ens mig.. Som du märker så motsäger jag mig själv hela tiden, men försöker förklara utan att själv låta så självgod, cool eller all that.
Du förstår säkert..