Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
Vad har ni för syn på förintelsen?
Du tycker inte det blir lite dubbelmoral när ni har företrädare som förespråkar "ett ursvenskt barbari" mot kulturberikarna samtidigt som ni har en intern policy att INTE försvara er vid attacker från tex rödingar.
Vi har ingen syn på förintelsen. Vi är ett parti, inte ett historiesällskap.
Vi har ingen sådan policy.