Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2012-03-30, 14:57
  #805
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Väldigt kul. Spansk verkar vara en genuint bra kille. Inte för att jag känner honom men läst en del av vad han skriver.

Verkar som det går bra för er. Väldigt roligt, hoppas det håller i sig.

Även Thomas Karlsén, tidigare kommunfullmäktigeledamot för Sverigedemokraterna i Trollhättan har nu löst medlemskap: http://sd-thomas.com/2012/03/30/svp-far-mandat-i-nykvarns-kommun-media-ser-nazist-spoken/

Det är en hel del intressanta namn på väg in, men det kan dröja ett tag innan det offentliggörs. Nu har vi mycket annat arbete att ta tag i än att bara välkomna nya medlemmar, även om det så klart är kul.
Citera
2012-03-30, 15:04
  #806
Medlem
Fula Gubbens avatar
SD kan nu betraktas som etablerade och kommer att bli kvar i riksdagen, sannolikt återigen som vågmästare, 2014. Med tanke på de störande moment som seglat upp kring SD, dvs en massa babbel om vilka MENA-kamelknullare som är minst värdelösa, så kan det vara läge för somliga med en patriotisk ådra att snegla på t ex SvP. ND dras med en hopplös ledare, varför SvP har goda chanser att flytta fram sina positioner. Missnöjet bland svenska gräsrötter vad gäller den sydländska kulturberikningen är mycket stort för närvarande, och 2014 blir ett viktigt val för ett parti som SvP.

Uppmanar er att kraftsamla, fokusera och kommunicera. På ett intelligent sätt!
Citera
2012-03-30, 15:14
  #807
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Även Thomas Karlsén, tidigare kommunfullmäktigeledamot för Sverigedemokraterna i Trollhättan har nu löst medlemskap: http://sd-thomas.com/2012/03/30/svp-far-mandat-i-nykvarns-kommun-media-ser-nazist-spoken/

Det är en hel del intressanta namn på väg in, men det kan dröja ett tag innan det offentliggörs. Nu har vi mycket annat arbete att ta tag i än att bara välkomna nya medlemmar, även om det så klart är kul.
Så han som hoppade av ND för att han kallades nazist går nu med i SvP?

http://www.nationell.nu/2012/01/13/ny-nd-medlem-vill-bekampa-nazism-och-rasism/

Citat:
SvP har blivit ett rent nationalistiskt parti, och den sk nazismen finns ej kvar.
http://sd-thomas.com/2012/03/30/svp-far-mandat-i-nykvarns-kommun-media-ser-nazist-spoken/
Inte i de officiella formuleringarna kanske, men SvP har väl fortfarande medlemmar som är nationalsocialister, eller?

Hur som helst så verkar SvP gå starkt framåt för tillfället.
Citera
2012-03-30, 17:15
  #808
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
...och idag kom nyheten att Daniel Spansk går med i Svenskarnas parti. Därmed blir partiet representerat i kommunfullmäktige i Nykvarn:

http://www.svenskarnasparti.se/2012/03/30/svp-blir-representerade-i-nykvarns-kommunfullmaktige/

Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Även Thomas Karlsén, tidigare kommunfullmäktigeledamot för Sverigedemokraterna i Trollhättan har nu löst medlemskap: http://sd-thomas.com/2012/03/30/svp-far-mandat-i-nykvarns-kommun-media-ser-nazist-spoken/
Fantastiskt roligt! Thomas Karlsen känner jag inte till mer än det jag läst av honom, men Daniel Spansk är av allt att döma en mycket rekorderlig herre som säkert kan bli av stor nytta.

Citat:
Det är en hel del intressanta namn på väg in, men det kan dröja ett tag innan det offentliggörs. Nu har vi mycket annat arbete att ta tag i än att bara välkomna nya medlemmar, även om det så klart är kul.
Spännande

Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
SD kan nu betraktas som etablerade och kommer att bli kvar i riksdagen, sannolikt återigen som vågmästare, 2014. Med tanke på de störande moment som seglat upp kring SD, dvs en massa babbel om vilka MENA-kamelknullare som är minst värdelösa, så kan det vara läge för somliga med en patriotisk ådra att snegla på t ex SvP. ND dras med en hopplös ledare, varför SvP har goda chanser att flytta fram sina positioner. Missnöjet bland svenska gräsrötter vad gäller den sydländska kulturberikningen är mycket stort för närvarande, och 2014 blir ett viktigt val för ett parti som SvP.

Uppmanar er att kraftsamla, fokusera och kommunicera. På ett intelligent sätt!
En klok analys från en klok gammal räv skulle jag säga
Citera
2012-03-30, 17:42
  #809
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lhadreges
Ja men du ser ju, tack för beviset.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Henry_Ascher

Jude

Kommunist

Medlem i svenska barnläkarföreningens arbetsgrupp för flyktingbarn

Medicinskt ansvarig" för Rosengrenska Stiftelsen som ger vård till papperslösa och har även uppmärksammats för sitt arbete med apatiska flyktingbarn

Osv..
Citera
2012-03-30, 17:45
  #810
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
http://sv.wikipedia.org/wiki/Henry_Ascher

Jude

Kommunist

Medlem i svenska barnläkarföreningens arbetsgrupp för flyktingbarn

Medicinskt ansvarig" för Rosengrenska Stiftelsen som ger vård till papperslösa och har även uppmärksammats för sitt arbete med apatiska flyktingbarn

Osv..

Jag antar att han inte blivit hetsad av AB på samma sätt som Herr Jackson?
Citera
2012-03-30, 17:51
  #811
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lhadreges
Jag antar att han inte blivit hetsad av AB på samma sätt som Herr Jackson?
Haha, nej det kan man väl inte direkt påstå.
Citera
2012-03-30, 18:49
  #812
Medlem
Vad har ni för syn på förintelsen?

Du tycker inte det blir lite dubbelmoral när ni har företrädare som förespråkar "ett ursvenskt barbari" mot kulturberikarna samtidigt som ni har en intern policy att INTE försvara er vid attacker från tex rödingar.
Citera
2012-03-30, 19:10
  #813
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
Vad har ni för syn på förintelsen?
Måste ett parti ha en officiell syn på förintelsen? Varför då?

Vidare:
Expos och Expressens David Baas rasar över Svenskarnas Partis mandat.
Nazist nämns dock bara tre gånger i texten.
http://www.expressen.se/nyheter/nazisterna-far-mandat-i-nykvarns-kommun/
Citera
2012-03-30, 19:11
  #814
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
Vad har ni för syn på förintelsen?

Du tycker inte det blir lite dubbelmoral när ni har företrädare som förespråkar "ett ursvenskt barbari" mot kulturberikarna samtidigt som ni har en intern policy att INTE försvara er vid attacker från tex rödingar.

Vi har ingen syn på förintelsen. Vi är ett parti, inte ett historiesällskap.

Vi har ingen sådan policy.
Citera
2012-03-30, 19:14
  #815
Medlem
Finns det funderingar på ett namnbyte till?
Citera
2012-03-30, 19:16
  #816
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
Vad har ni för syn på förintelsen?

Om du menar förintelsen mot det svenska folket så arbetar naturligtvis SvP för att stoppa den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in